regulacja pompy wtryskowej 2,9
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
regulacja pompy wtryskowej 2,9
panowie taki problem:
otóż po uszczelnieniu pompy, które mnie też słono kosztowało autko ewidentnie za dużo pali...
otóż wcześniej to było max 9l w miescie teraz podchodzi pod 11...
wiem że niektórzy powiedzą że tak ma być ale on mi tyle nie palił nigdy!!!
palił tyle jak pompa była nieszczelna i część paliwa leciała bokiem na ziemie...
teraz jest suchutko ale spalanie takie same jak podczas cieknięcia... domyślam się, że podczas uszczelnienia (pompa była wyciągana) zapewne też została poddana regulacji - tu moje pytanie... nie kopci nie dymi ani na niebiesko ani czarno ani zielono!! ani wczesniej tego nie robił ani teraz... teraz jedynie boli mnie zwiększone spalanie tym bardziej, że bardzo dużo jeżdżę i coraz bardziej odbija mi sie to na kieszeni... powiedzmy 30zł wiecej przy każdym tankowaniu jednak troche boli tym bardziej min 2 razy w tygodniu... miesięcznie to juz koszt zwiększony o około 250zł!!!!
tak że proszę o nieudzielanie rad że tak ma być bo tak nie było a 250zł więcej miesięcznie na same paliwo pomału rujnuje mój budżet!!!
teraz pytanie!
jak samodzielnie jestem w stanie zmniejszyć dawkę paliwa?
wiem że jest taka regulacja stąd moje pytanie!
ma ktoś pojęcie o pompach i może mi coś podpowiedzieć?
bede wdzięczny nawet z załącznikiem
otóż po uszczelnieniu pompy, które mnie też słono kosztowało autko ewidentnie za dużo pali...
otóż wcześniej to było max 9l w miescie teraz podchodzi pod 11...
wiem że niektórzy powiedzą że tak ma być ale on mi tyle nie palił nigdy!!!
palił tyle jak pompa była nieszczelna i część paliwa leciała bokiem na ziemie...
teraz jest suchutko ale spalanie takie same jak podczas cieknięcia... domyślam się, że podczas uszczelnienia (pompa była wyciągana) zapewne też została poddana regulacji - tu moje pytanie... nie kopci nie dymi ani na niebiesko ani czarno ani zielono!! ani wczesniej tego nie robił ani teraz... teraz jedynie boli mnie zwiększone spalanie tym bardziej, że bardzo dużo jeżdżę i coraz bardziej odbija mi sie to na kieszeni... powiedzmy 30zł wiecej przy każdym tankowaniu jednak troche boli tym bardziej min 2 razy w tygodniu... miesięcznie to juz koszt zwiększony o około 250zł!!!!
tak że proszę o nieudzielanie rad że tak ma być bo tak nie było a 250zł więcej miesięcznie na same paliwo pomału rujnuje mój budżet!!!
teraz pytanie!
jak samodzielnie jestem w stanie zmniejszyć dawkę paliwa?
wiem że jest taka regulacja stąd moje pytanie!
ma ktoś pojęcie o pompach i może mi coś podpowiedzieć?
bede wdzięczny nawet z załącznikiem
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Jeżeli rozrząd i pompa jest założona prawidłowo.To powodem jest żle ustawiony nastawnik.Nastawnik ustawiamy na rozgrzanym silniku za pomocą komputera.Nastawnik jest to częśc 67 na rysunku.Ustawia nim się dawke paliwa.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Właśnie ta góra to jest nastawnik ten z czarną kostką ele.Nim regulujesz przesuwasz przód -tył. ;-)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
sorry ale ja chyba dalej nie rozumiem...
czyli musze poluzowac śruby 123 czy tak?
a jesli nie to jak? bo chyba nic z tego nie rozumiem
przynajmniej z rysunku tu nic nie wynika...
czyli musze poluzowac śruby 123 czy tak?
a jesli nie to jak? bo chyba nic z tego nie rozumiem
przynajmniej z rysunku tu nic nie wynika...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Własinie musisz te śróby poluzowa bardzo minimalnie i delikatnie rzesówac i jednocześnie na komuterze patrzyc co z dawką.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- przemekcrx
- Posty: 166
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
- Lokalizacja: WLKP Stawiszyn
Z tego co widzę to właśnie tą śrubą regulujesz dawkę paliwa 138 to jest chyba kapturek który trzeba zdjąć i powinna ukazać się śruba,popuszczasz kontrę i wykręcasz minimalnie,wkręcając zwiększasz dawkę...jarecki500 pisze:67 widze to jest jakby czop tej pompy a czym sie reguluje? 138?
W210 3.0TD CLASSIC 98r. Automat
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- przemekcrx
- Posty: 166
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
- Lokalizacja: WLKP Stawiszyn
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- przemekcrx
- Posty: 166
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
- Lokalizacja: WLKP Stawiszyn
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
a ja mam jeszcze pytanie:
czy na carsofcie odczytam wartość zadanej dawki paliwa czy nie bardzo? czy lepszy komp do tego potrzebny?
i czy w trakcie regulacji rozumiem silnik nagrzany ma chodzic i nic nie pocieknie z pompy?
czy na carsofcie odczytam wartość zadanej dawki paliwa czy nie bardzo? czy lepszy komp do tego potrzebny?
i czy w trakcie regulacji rozumiem silnik nagrzany ma chodzic i nic nie pocieknie z pompy?
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości