Powolne schodzenie z obrotów

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Pieda22
Posty: 24
Rejestracja: 28 sty 2011, o 17:46
Lokalizacja: Koło

Powolne schodzenie z obrotów

Post autor: Pieda22 »

Przy ok 1200 obrotów silnik schodzi bardzo powoli i lekko faluje, dzieje sie tak tylko na ciepłym motorze. Po odpaleniu na zimno tego problemu nie ma (mechanik stwierdził, że po wyłączeniu ssania komputer wariuje) ?
Żaba 300TD Avantgarde 97r. ex. pora na V8 :-)
TataDama
Posty: 93
Rejestracja: 4 sty 2011, o 00:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: TataDama »

Podłączam się do pytania, bo u mnie jest podobnie, może nie tak wolno schodzi z obrotów, ale tuż w pobliżu minimalnych faluje. Jest to dobrze słyszalne, bo silnik klekoce jak diesel z W123 w zakresie obrotów do ~1500zł. Na zimnym silniku jest cudownie (nie klekoce i równo schodzi z obrotów).
WDB1400571A000520
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam :]
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Najprościej to auto podłaczyc pod komputer SD ,ustalić zapisane błędy i cokolwiek będzie wiadomo.
Inaczej to szukanie igły w stogu siana.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

może być przepływomierz powietrza.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Dla starszych diesli z rzędową pompą wtryskową niestety mam smutną diagnozę-regulatory w pompie do regeneracji, a co najmniej łożyska wałka.W pompach rotacyjnych-regeneracja pompy, zresztą wiąże się to najczęściej z nadmiernym zużyciem paliwa więc na dłuższą metę koszt się zwróci.Dla benzyn to inna bajka zależna od systemu wtrysku paliwa.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
Pieda22
Posty: 24
Rejestracja: 28 sty 2011, o 17:46
Lokalizacja: Koło

Post autor: Pieda22 »

A jaki jest orjętacyjny koszt regeneracji przy pompie rzędowej (300TD) ?
Żaba 300TD Avantgarde 97r. ex. pora na V8 :-)
arasek36
Posty: 8
Rejestracja: 22 mar 2011, o 15:38
Lokalizacja: szczecin

Post autor: arasek36 »

witam!!

mam podobny problem mianowicie rano po ruszeniu i na pierwszych swiatlach zaraz zaczyna szalec z obrotami(nawet gasnie) kiedy przelancze na P jest ok podczas jazdy tez ok co to moze byc?? moze dlatego ze mam gaz i dlatego tak szaleje?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Pieda22 pisze:A jaki jest orjętacyjny koszt regeneracji przy pompie rzędowej (300TD) ?
Zależy od zakresu naprawy 600-2000zł.Dokładniejsze dane na ul. Boryny (W-wa).

[ Dodano: 2011-04-06, 20:33 ]
arasek36 pisze:witam!!

mam podobny problem mianowicie rano po ruszeniu i na pierwszych swiatlach zaraz zaczyna szalec z obrotami(nawet gasnie) kiedy przelancze na P jest ok podczas jazdy tez ok co to moze byc?? moze dlatego ze mam gaz i dlatego tak szaleje?
Staram się nie dotykać aut zagazowanych.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
TataDama
Posty: 93
Rejestracja: 4 sty 2011, o 00:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: TataDama »

noc pisze:
Pieda22 pisze:A jaki jest orjętacyjny koszt regeneracji przy pompie rzędowej (300TD) ?
Zależy od zakresu naprawy 600-2000zł.Dokładniejsze dane na ul. Boryny (W-wa).
Łohohoho, to już niedługo będę miał najdroższy silnik na tym forum :] zwłaszcza jak jeszcze przyjdzie mi turbinkę zmienić :mrgreen:
WDB1400571A000520
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam :]
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Nieprawda, w tym tygodniu nasz kolega z forum był u mnie i zażyczył sobie nowe wtryski.
6 x 1870 + wymiana + przegląd.Niektórzy zapłacili mniej za auto.On dba o damę.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości