Poblem z nawiewem klima manulana
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Poblem z nawiewem klima manulana
Panowie szukałem na forum ale nic podobnego do moje przypadku nie znalazłem.Do setna a wiec dmuchawa jak wezme na max.a bardzo słabo dmucha jakby chodziła na poziomie3 czesto nie działa,np jak zgasze silnik i zapale za jakis czas to zadziała ale nie zawsze,nastepny problem to taki ze jak juz działa tak słabo i jak wcisne grzanie tylniej szyby to sie wyłączy i wyłącze grzanie tylniej szyby to działa,macie jakies pomysły?
Nie jestem elektrykiem,ale wygląda na to,że dmuchawa pobiera b.dużo prądu/zaciera się?/.Ewentualność druga:masz tak zarąbany filtr kabinowy,że nie daje rady.Max poboru prądu stąd objaw ogrzewania szyby/albo,albo/
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
-
- Posty: 1004
- Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
- Lokalizacja: NOS,ZSZ
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Tak jak kolega powyżej napisał, zapieczone łożyska (panewki) lub koniec szczotek.
W autach powyżej 300tys. koniec silnika dmuchawy, (wycięty) komutator.Przy klimie manualnej b.rzadko regulator dmuchawy.
W autach powyżej 300tys. koniec silnika dmuchawy, (wycięty) komutator.Przy klimie manualnej b.rzadko regulator dmuchawy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Panowie wiec tak dzisiaj troszke sie zato zabrałem,wciągnełem dmuchawe wiatrak chodzi bardzo lekko czyli nic raczej z łożyskami nie jest żadnych luzu czy zapieczenia szczotki widac takze ze sa to raczej odpada,miałem takze wyciagniete przełączniki od nawiewu ale tam raczej nic sie nie zrąbało.Piasałem juz wczesniej ze jak np. zadziała i wcisne grzanie tylniej szyby to zwalnia lub sie wyłączy,dodatkowo dzisiaj zrobiłem cos takiego ze przekraciłem klucz na zapłon i dmuchawa raz sie właczała a raz wyłaczała na dodatek raz chodziła szybciej a raz wolniej mimo ze był na max.Nie wiem juz na co popatrzec,zauważyłem tez cos takiego ze jak np. domykałem szyby a dmuchawa akurat chodziła to w chwili kiedy szyba juz zapina do konca to tez dmuchawa zwalniała,macie jeszcze jakies pomysły?
Acha a tak przy okazji aby nie zakładac osobnego tematu jak miałem rozebraną konsele to przy kablach był jeszcze taki kabel jakby z jakimis diodami wiecie moze od czego to jest
Acha a tak przy okazji aby nie zakładac osobnego tematu jak miałem rozebraną konsele to przy kablach był jeszcze taki kabel jakby z jakimis diodami wiecie moze od czego to jest
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Dzisiaj odpiełem wtyczke od dmuchawy i na wtyczce jest prawie 12v to chyba oki jak podepne wtyczke to za wtyczką juz jest zero,podłaczyłem takze bezposrednio dmuchawe omijajac jezą i chodziła az miło,czy w takeij sytuacji na 100% to jeż czy moze byc jeszcze co innego?bo jak jez to musze cos wszukac na allegro....
Jeżyk wymieniony i dmuchawa lata :lol:
Jeżyk wymieniony i dmuchawa lata :lol:
W210 AUTOMAT 2.0 KOMPRESSOR 2000R.
WDB2100482B192134
WDB2100482B192134
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości