Blokada stacyjki, kluczyk rybka

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

mysha7
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2010, o 21:07
Lokalizacja: Sz-cin

Blokada stacyjki, kluczyk rybka

Post autor: mysha7 »

Witam, mam takie pytanie, czy gdy rozłoże stacyjkę na części i wymontuje z niej blokadę zmontuje wszystko z powrotem, będę mógł uruchamiać silnik? Bo teraz mam taki problem że gdy wsadzam kluczyk do stacyjki nie ma reakcji i muszę prubować aż do skutku nawet i pół godziny,. Dodam że ten sam problem miałem rok temu w lipiec/sierpień pozniej wszystko ustało aż do tego tygodnia.
Była Łada Samara-Pozostał sentyment ,
Jest E-klasa i pełno nerwów...

w210 2.2 Diesel po taksówce ;) 97r
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

a pomyslales o immo ? to ze blokade wyciagniesz to ciagle immo bedzie blokowal
mysha7
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2010, o 21:07
Lokalizacja: Sz-cin

Post autor: mysha7 »

No właśnie tego się obawiam najbardziej. A masz może jakiś pomysł?
Była Łada Samara-Pozostał sentyment ,
Jest E-klasa i pełno nerwów...

w210 2.2 Diesel po taksówce ;) 97r
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

mysha7, cewka w rybce sprawdzona?
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
mysha7
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2010, o 21:07
Lokalizacja: Sz-cin

Post autor: mysha7 »

Organoleptycznie, tylko przeze mnie, nie widać śladów uszkodzenia, zimnych łutów itd. Dziś rozebrałem kluczyk, umyłem płytkę perfumami (była bardzo zakurzona, również soczewki, wyleciały dwa większe kłębki kurzu z obudowy) Zobaczymy jutro czy coś to dało.

Kluczyki mam dwa, jeden oryginalny, zmęczony z uszkodzoną powłoką na przycisk (przez to się kurzy w srodku) i ten działał, a drugi wygląda jak nowy, tylko otwiera centralkę. Rozebrałem oba nie ma śladów urwania cewki.
Była Łada Samara-Pozostał sentyment ,
Jest E-klasa i pełno nerwów...

w210 2.2 Diesel po taksówce ;) 97r
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

mysha7 pisze:Zobaczymy jutro czy coś to dało
I?
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
mysha7
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2010, o 21:07
Lokalizacja: Sz-cin

Post autor: mysha7 »

I pomogło, od teraz za każdym razem kluczyk łapie od razu. Próbowałem z 20 razy dziś.
A zrobiłem to tak: wyciągnąłem płytkę z kluczyka, wyczyściłem ją z grubsza z kurzu, później zalałem perfumami, znów wyczyściłem tym razem dokładnie wacikiem do uszu, szczególnie soczewki, następnie znów spsikałem perfumą tak że aż się lało i na koniec wygrzałem mocno pod suszarką do włosów, wyczyściłem też obudowę kluczyka od środka też perfumą i wygrzałem. Problem znikł jak ręką odjął. Dodam że było w środku pełno kurzu.
Była Łada Samara-Pozostał sentyment ,
Jest E-klasa i pełno nerwów...

w210 2.2 Diesel po taksówce ;) 97r
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Wyczyść również patyczkiem szybkę w stacyjce.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
mysha7
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2010, o 21:07
Lokalizacja: Sz-cin

Post autor: mysha7 »

Ten zabieg zrobiłem 3 dni temu ;)
Była Łada Samara-Pozostał sentyment ,
Jest E-klasa i pełno nerwów...

w210 2.2 Diesel po taksówce ;) 97r
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Dobrze, że to nic poważniejszego.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
mysha7
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2010, o 21:07
Lokalizacja: Sz-cin

Post autor: mysha7 »

Dziś tym samym sposobem naprawiłem drugi kluczyk, tylko że w tym nie było kurzu.
Była Łada Samara-Pozostał sentyment ,
Jest E-klasa i pełno nerwów...

w210 2.2 Diesel po taksówce ;) 97r
bobak50
Posty: 83
Rejestracja: 13 lut 2011, o 21:16
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bobak50 »

Z doświadczenia wiem,perfumy czy spirytus nie jest za dobry do czyszczenia układów,bo zostawia osad.Wszyscy w branży do czyszczenia elektroniki,a zajmuje się telefonami gsm,używamy izopropanolu.W każdym sklepie elektronicznym można go kupić.Do tego wanienka ultradzwiękowa i wszystko jest jak nowe,oczywiście wtedy gdy nie ma innych uszkodzeń.
W210 E300D
W124 250D x2 ex
w124 200D x2 ex
w124 300D x3 ex
w124 300E ex
Teraz GSM i Iphone serwis.504 983 904
prusball
Posty: 78
Rejestracja: 25 cze 2009, o 14:14
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Post autor: prusball »

To dziękuj Bogu Kolego, ze skończyło się jak się skończyło, bo u mnie przy identycznych objawach padł rygiel na blokadzie kierownicy. Koszty ? naprawa - 900 + laweta do Poznania ;/
E200 CDI `00
W140 350Turbodiesel
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości