2.0 Kompressor i jest problem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
2.0 Kompressor i jest problem
Witam. Moj problem polega na tym, ze jak jade spokojnie, to wszystko smiga ladnie, slychac swist kompresorka i ciagnie on ladnie. Jednak jak dam mu ostrzej w gaz, to kompresor sie wylacza czesto, zdlawia sie itp. I jak juz potem jade, nie ma swistu kompresorka i nie ma mocy (jedziemy na standardowych 136PS zapewne). Diagnoza wykazala milion bledow, od silnika po audio i abs, oczywiscie wszystko skasowane, ale problem ciagle sie pojawia. Czasem mu cos odbije, i sie nie wylaczy, ale w wiekszosci przypadkow jest kaput. Wtedy jedyna rada, to zgasic i odpalic jeszcze raz motor, znow chodzi normalnie. Auto jest w LPG LandiRenzo Omega (sekwencja), ale i na LPG i na benzynie pojawia sie ten problem. Swieczki wymienione na nowe.
PS Ja mowie, ze on sie wylacza wnioskujac po tym, co slysze, tj. nie slysze juz tego swistu, slabiej idzie.
Czy macie jakies pomysly, co moze byc powodem? Bo przyznam, ze bez sensu miec kompresor, ktory dziala tylko na dole, a jak sie chce go pozadnie wykorzystac, to ten sie obraza i ma mnie w nosie. HELP!!
PS Ja mowie, ze on sie wylacza wnioskujac po tym, co slysze, tj. nie slysze juz tego swistu, slabiej idzie.
Czy macie jakies pomysly, co moze byc powodem? Bo przyznam, ze bez sensu miec kompresor, ktory dziala tylko na dole, a jak sie chce go pozadnie wykorzystac, to ten sie obraza i ma mnie w nosie. HELP!!
Jakie bledy byly i jakie powrocily po skasowaniu? Bo te nowe wskaza ci gdzie ewentualnie masz problem. Pozostale mogly byc "stare" i nie aktualne.
Mietki z kompresorami maja bardzo latwa tendencje do za-olejenia przeplywki i powodowanie trybu awaryjnego.
Zdecydowanie zaczalbym od scanera i sprawdzenia bledow. To bedzie latwy poczatek. Sprawdz kondycje przeplywki, swiece ewentualne nieszczelnosci dolotu.
Mietki z kompresorami maja bardzo latwa tendencje do za-olejenia przeplywki i powodowanie trybu awaryjnego.
Zdecydowanie zaczalbym od scanera i sprawdzenia bledow. To bedzie latwy poczatek. Sprawdz kondycje przeplywki, swiece ewentualne nieszczelnosci dolotu.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Ja w swoim kompresorze a raczej jego poprzedni właściciel miał może nieco podobny problem. Instalacja gazowa miała uszkodzone wtryski gazu i zawieszała jeden cilinder tzn auto łapało błąd i jeździło jedynie na 3 gary. Po wymianie listwy problem ustąpił. Objawiało się tj ty pisałeś trzeba było auto wyłączyć i włączyć i jakiś czas działało ok.
Sprawdz też cewki bo podobno to moze też być przyczyną.
Sprawdz też cewki bo podobno to moze też być przyczyną.
W168 1.7CDI 2001r fl.
Czyli jednak bez kolejnej diagnostyki nie obedzie sie... No nic odkladamy kolejna kase ^^ Moze to powodowac Sonda Lambda? Bo 2 takie najpowazniejsze bledy to zanik zaplonu na cylindrach 2,3,4 - swiece byly do D... no i z sonda. Jesli sie powtorzy to, to bede tam szukal, tylko trzeba odlozyc sobie na ta naprawe znow
Problem juz zlokalizowany, rozszczelnila sie rura doplywu powietrza do kompresora. Ogolnie najpierw znalazlem, ze mocno dmucha mi powietrze, i znalazlem, ze w jednym miejscu spinka nie trzymala. Zrobilem, auto odzyskalo moc, ale chwile pozniej jak mu troche przycisnalem, to rozszczelnilo sie juz tak, ze nie idzie tego "spiac". Wiec ogolnie bede szukal tej rury teraz (zamieszcze to w dziale szukam lub kupie), a ponizej fotka o czym mowie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości