Bardzo Nierówna praca silnika , trzęsie się dymi, (zdjęcie)

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kermit
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2011, o 09:43
Lokalizacja: Poznań

Bardzo Nierówna praca silnika , trzęsie się dymi, (zdjęcie)

Post autor: kermit »

Witam szanownych kolegów.
Jestem nowym na tym forum ale od razu mówię, że nim zadałem pytanie przeszukałem tematy i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie .

Mam merca z 97r. tzw 300.
Od kilku tygodni mam problem z odpalaniem . Jak silnik jest zimny to bardzo mocno się trzęsie widać i czuć jakby nie przepalał ropy. Byłem u chłopaków W Poznań/Morasko wymienili mi świecę na nowe , okazało się że dwie były przepalone ale problem jest nadal. Jak już się rozgrzeje to jest ok .
Dzisiaj rano odpaliłem gwiazdę podniosłem maskę i zauważyłem że tak jakby łapał powietrze , widać że w wężyku jest dużo powietrza . ( Wężyk zaznaczyłem na zdjęciu ) Czy to może być przyczyną ? mówiłem mechanikom że tak się dzieje a oni na to że to normalne ?

Co mam robić ? Co wymienić ? czy mogę to zrobić sam .

Obrazek
Cristobal
Posty: 81
Rejestracja: 21 lis 2009, o 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cristobal »

A kontrolka EPC się wtedy świeci, i czy jak wyłączysz silnik i od razu uruchomisz to chodzi normalnie?
E220D'97 ELEGANCE
VW New Beetle 2.0i'99 Highline
dawniej nick BREAK220D
WDB2100041A321849
kermit
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2011, o 09:43
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kermit »

Cristobal pisze:A kontrolka EPC się wtedy świeci, i czy jak wyłączysz silnik i od razu uruchomisz to chodzi normalnie?
Żadna z kontrolek mi się nie świeci , ale faktycznie jest tak że jak go zgaszę i uruchomię ponownie to jest poprawa i chodzi równiej .
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

kermit,
Masz ten sam problem o którym piszę w tym wątku
viewtopic.php?t=12897
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
PiterCab
Posty: 45
Rejestracja: 5 lut 2011, o 14:14
Lokalizacja: Toruń

Post autor: PiterCab »

W moim przypadku pomogła wymiana filtra paliwa, oringi i przewód paliwowy.Pęcherzyki znikły.
MB 202 1,8B WDB2020181a527729 - obecnie
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
Cristobal
Posty: 81
Rejestracja: 21 lis 2009, o 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cristobal »

No właśnie też słyszałem że trzeba wymienić oringi i powinno się poprawić. Rozumiem że chodzi i oringi na przewodach paliwowych przy pompie?
E220D'97 ELEGANCE
VW New Beetle 2.0i'99 Highline
dawniej nick BREAK220D
WDB2100041A321849
fuhtomex
Posty: 37
Rejestracja: 11 lut 2011, o 07:10
Lokalizacja: gliwice

Re: Bardzo Nierówna praca silnika , trzęsie się dymi, (zdjęc

Post autor: fuhtomex »

kermit pisze:Witam szanownych kolegów.
Jestem nowym na tym forum ale od razu mówię, że nim zadałem pytanie przeszukałem tematy i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie .

Mam merca z 97r. tzw 300.
Od kilku tygodni mam problem z odpalaniem . Jak silnik jest zimny to bardzo mocno się trzęsie widać i czuć jakby nie przepalał ropy. Byłem u chłopaków W Poznań/Morasko wymienili mi świecę na nowe , okazało się że dwie były przepalone ale problem jest nadal. Jak już się rozgrzeje to jest ok .
Dzisiaj rano odpaliłem gwiazdę podniosłem maskę i zauważyłem że tak jakby łapał powietrze , widać że w wężyku jest dużo powietrza . ( Wężyk zaznaczyłem na zdjęciu ) Czy to może być przyczyną ? mówiłem mechanikom że tak się dzieje a oni na to że to normalne ?

Co mam robić ? Co wymienić ? czy mogę to zrobić sam .

Obrazek
najpierw sam go spruboj odpowietrzyc,a potem sprawdz czy beda sie znowu pojawiac pecherzyki powietrza,jesli tak to dopiero wtedy trzeba bedzie zmieniac oringi.odpowietrz go na wtryskach odkrecajac pojedynczo az sie pojawi ropa i dokrecasz,z kazdym wtryskiem!
w210 300 td-teraz caly na czesci
w210 2,7 cdi
sprinter 313 cdi
vito 108 cdi
viano
a teraz szukam dobrego ML:)
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Re: Bardzo Nierówna praca silnika , trzęsie się dymi, (zdjęc

Post autor: allias »

fuhtomex pisze:
kermit pisze:Witam szanownych kolegów.
Jestem nowym na tym forum ale od razu mówię, że nim zadałem pytanie przeszukałem tematy i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie .

Mam merca z 97r. tzw 300.
Od kilku tygodni mam problem z odpalaniem . Jak silnik jest zimny to bardzo mocno się trzęsie widać i czuć jakby nie przepalał ropy. Byłem u chłopaków W Poznań/Morasko wymienili mi świecę na nowe , okazało się że dwie były przepalone ale problem jest nadal. Jak już się rozgrzeje to jest ok .
Dzisiaj rano odpaliłem gwiazdę podniosłem maskę i zauważyłem że tak jakby łapał powietrze , widać że w wężyku jest dużo powietrza . ( Wężyk zaznaczyłem na zdjęciu ) Czy to może być przyczyną ? mówiłem mechanikom że tak się dzieje a oni na to że to normalne ?

Co mam robić ? Co wymienić ? czy mogę to zrobić sam .

Obrazek
najpierw sam go spruboj odpowietrzyc,a potem sprawdz czy beda sie znowu pojawiac pecherzyki powietrza,jesli tak to dopiero wtedy trzeba bedzie zmieniac oringi.odpowietrz go na wtryskach odkrecajac pojedynczo az sie pojawi ropa i dokrecasz,z kazdym wtryskiem!
Jesli jezdzi to samo odpowietrzanie wtryskow nic nie da. Przeciez one mniej lub wiecej sie odpowietrzaja wlasnie przez ta nie rowna prace. Jesli odpalisz silnik i widziasz na przedowach paliwowych do silnika ze powietrza zapiernicza to jest juz wystarczajacy powod zeby zainteresowac sie przewodami paliwowymi.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

witam, trzeba wymienić wszystkie przezroczyste przewowdy paliwowe pompa<->filtr oraz 2 czarne zasilający i powrót idące do ściany grodziowej.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości