Strona 2 z 2

: 22 sty 2011, o 14:53
autor: remigiusz
saczo, z Krakowa do Białego to masz niezły hektar, poproś kogoś z B. to Ci go luknie i sie okaże czy jest godny polecenia .
ja mam 2,7 koledzy-i i nie narzekam ,polecam a osiągi w przyśpieszaniu i w spalaniu są nieraz zaskakujące - 5,8l/100km :->
pozdrochy.

: 22 sty 2011, o 15:04
autor: kowal755
To ja powiem od strony zewnętrznej.
Przód po prawej stronie nie jest prosty, nawet ten "dziubek" między "oczami" po prawej nie jest równo z tym w zderzaku; tył też krzywy no i lewarek zmiany biegów ma przedliftowy.
Cena tego egzemplarza to poprostu śmiech na sali.
Ja bym odpuścił.

: 23 sty 2011, o 05:21
autor: MARKUS_KG
Jako, ze moim poprzednim autem byl W210 z 320CDI a obecnie W203 z 270 CDI - oba z automatem to zabiore glos.

W moim odczuciu 270 w 203 jest "na styk" ale jak wiadomo C jest lżjesze.
Nie wyobrazam sobie jazdy z 220tka na pokladzie - chyba ze ktos porusza sie w 90% po miescie to nie odczuje roznicy.

Kultura pracy i pomruk 270 - bez porownania do 320, malo tego spalanie jest niewiele nizsze - jako ciekawostke dodam - 320 chlodzony jest przez wisko i ma dogrzewacz spalinowy natomiast 270 - wentylator elektryczny i dogrzewacz elektryczny.

: 23 sty 2011, o 10:46
autor: vax
MARKUS_KG pisze: 320 chlodzony jest przez wisko i ma dogrzewacz spalinowy natomiast 270 - wentylator elektryczny i dogrzewacz elektryczny.
W więkoszości bzdura!
1. Żadna różnica w jaki sposób działa wentylator (wisko czy silniczek) jeden i drugi działa! Wyższość jest jednak po stronie silnika elektrycnzego, mniej awaryjny i dłuższa żywotność.
2. Spalinowy dogrzewacz to webasto i w zależności od wypasu może być w jednym i drugim.
3. Natomiast dogrzewacze elektryczne ma jeden i drugi silnik. Tyle, że 2.7 z racji mniejszego litrażu płynu posiada dogrzewacz z 3 grzałkami a 3.2 ma 4 grzałki.

Kolego doczytaj, dowiedz się a potem dopiero pisz wnioski na forum bo to co napisałeś w obecnej formie to jakiś bełkot teoretyka internetowego. Coś słabo ci wyszło to zabranie głosu ;-) Nie odniose się do reszty bo temat spalania porównuje w tych samych budach a o pomruku i kultruze pracy napisałeś jak byś porównywał 1.5 z poloneza caro do mercedesa. Różnice w pracy silnika są praktycznie nie zauważalne z wyjątkiem dynamika podczas jazdy.

: 23 sty 2011, o 11:21
autor: peter
Szrama pisze:E 200 CDI 2151 cm³ i mocy 102 KM i taki to napewno jest za mały, z takim silnikiem nie ma żadnej przyjemności z jazdy.
napewno to Kopernik nie zyje.Ja mam taki motor i jakos mi wystarcza.1100 km robie w 9 godzin a fura plynie po autostradzie 180km/h.Nie wiem co dla Ciebie jest przyjemnoscia z jazdy? Moze jak pierwszy z piskiem opon startujesz spod swiatel i wszyscy sie ogladaja... ;-)

: 23 sty 2011, o 11:26
autor: thomascricket
To nie jest na pewno w 100% oryginalna avantgarda kilka rzeczy mi tu mocno nie leży i moim zdaniem za 30000 tysięcy to warto się rozejrzeć za czymś jeszcze trochę nowszym .
2002 tak myślę że pewnie dało by radę kupić a ten moim zdaniem nie warty tej kasy

: 23 sty 2011, o 13:37
autor: MARKUS_KG
vax pisze:
MARKUS_KG pisze: 320 chlodzony jest przez wisko i ma dogrzewacz spalinowy natomiast 270 - wentylator elektryczny i dogrzewacz elektryczny.
W więkoszości bzdura!
1. Żadna różnica w jaki sposób działa wentylator (wisko czy silniczek) jeden i drugi działa! Wyższość jest jednak po stronie silnika elektrycnzego, mniej awaryjny i dłuższa żywotność.
2. Spalinowy dogrzewacz to webasto i w zależności od wypasu może być w jednym i drugim.
3. Natomiast dogrzewacze elektryczne ma jeden i drugi silnik. Tyle, że 2.7 z racji mniejszego litrażu płynu posiada dogrzewacz z 3 grzałkami a 3.2 ma 4 grzałki.

Kolego doczytaj, dowiedz się a potem dopiero pisz wnioski na forum bo to co napisałeś w obecnej formie to jakiś bełkot teoretyka internetowego. Coś słabo ci wyszło to zabranie głosu ;-) Nie odniose się do reszty bo temat spalania porównuje w tych samych budach a o pomruku i kultruze pracy napisałeś jak byś porównywał 1.5 z poloneza caro do mercedesa. Różnice w pracy silnika są praktycznie nie zauważalne z wyjątkiem dynamika podczas jazdy.

Kolego - punkt nr 1 - czy ja napisalem, ze wisco albo wiatrak elektryczny nie dziala? Opisalem tylko roznice w sposobie chlodzenia w autach ktore uzytkowalem, nie wypowiadalem sie nt. tego co jest lepsze!
Punkt nr 2 - oba moje auta bez webasto - CDI maja dogrzewacze, ktore nie sa Webastem - w 320 malem spalinowy w 270 elektryczny - kolejny raz wypisalem tylko roznice.

Jeszcze raz napisze tak abys zrozumial - moja 320 nie miala dogrzewacza elektrycznego - byl to dogrzewacz spalinowy ktory nie byl webastem.
Nie wiem jak czytasz moje posty ale widac ze robisz to chaotycznie i jedynie probujesz sie dowartosciowac sie swoja wiedza z wikipedii.
Dla mnie 3.2 brzmi i pracuje lepiej od 2.7, nie wspominajac o 2.2, koniec i kropka ale kazdy ma prawo do swojej opinii, nie jestem teretykiem internetowym bo uzytkuje te auta na codzien i w zaden sposob nie przekonasz mnie ze 270 w budzie 210 jest lepsze od 320.