Dlawienie silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
znalazlem jeszcze jedna intrygujaca rzecz mianowicie popekane wezyki prawa i lewa strona wyglada to tak
http://img143.imageshack.us/my.php?imag ... 368du7.jpg
znajduje sie to przy filtrze powietrza zaznaczone w kole i przy takiej puszcze zaznaczylem strzalka ale nie wiem za co to odpowiada
http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... 723ch8.jpg
moze to miec wplyw na to szarpanie moze ciagnie jakies lewe powietrze jak przepustnica sie ostro otwiera hmmm.... dodam jeszcze we te popekane weze sa twarde jak skala i lataja sobie luzno a chyba nie powinno tak byc?????????
sorki ze tylko linki do zdjec ale cos same fotki nie chcialy wejsc
http://img143.imageshack.us/my.php?imag ... 368du7.jpg
znajduje sie to przy filtrze powietrza zaznaczone w kole i przy takiej puszcze zaznaczylem strzalka ale nie wiem za co to odpowiada
http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... 723ch8.jpg
moze to miec wplyw na to szarpanie moze ciagnie jakies lewe powietrze jak przepustnica sie ostro otwiera hmmm.... dodam jeszcze we te popekane weze sa twarde jak skala i lataja sobie luzno a chyba nie powinno tak byc?????????
sorki ze tylko linki do zdjec ale cos same fotki nie chcialy wejsc
nowy zółtodziób
kompressor w210 99' po lifcie
wystrczy pod noga
kompressor w210 99' po lifcie
wystrczy pod noga
Robilem eksperyment Windykatorka;
zaznaczyłem ci co masz sprawdzic , odkrec a srube łaczac waz z listwa w srodku jest sitko sprawdz czy mozesz dmuchnac przezto jak bedzie mocno ******* mozes je przeciac , nowe kosztuje 18 zł w aso powinno przeznie lekko sie dmuchac czy dmuchac tak bys mogł przeznie swobodnie oddychac , tamto co ci zaznaczyłem to regulator cisnienia sprawdz czy jak zassasz powietrze do siebie tym cienkim wezykiem czarnym zobi opor czy bedziesz mogł normalnie ciagnac i bedzie smiedziało benzyna , prawidłowo powinno zbic opor i nie ma smierdziec benzyna.
U mnie jest ok
Polalo sie troche benzyny splukalem woda i rano nie odpalilem PANIKA.
Juz myslalem ze zalalem cos woda>
Co sie okazalo od 13godz do 8rano nastepnego dnia mialem wlaczone radyjko 10 plytek se lecialo i bateria padla.
O 13 jade na kompa!
[ Dodano: 2008-11-07, 14:28 ]
Po kompie, nie zapisalem bledow o ile dobrze pamietam to:
P0130
P0170
P0300
P0301
P0302
P0303
P0304
na 90% gosc jest przekonany ze to sondy w poniedzialek wymiana zobaczymy z tym katalizatorem to poplynolem ale bylem blisko.
Dzieki wszystkim kturzy drazyli ten temat.
W poniedzialek cdn!!!
Pozdrawiam
zaznaczyłem ci co masz sprawdzic , odkrec a srube łaczac waz z listwa w srodku jest sitko sprawdz czy mozesz dmuchnac przezto jak bedzie mocno ******* mozes je przeciac , nowe kosztuje 18 zł w aso powinno przeznie lekko sie dmuchac czy dmuchac tak bys mogł przeznie swobodnie oddychac , tamto co ci zaznaczyłem to regulator cisnienia sprawdz czy jak zassasz powietrze do siebie tym cienkim wezykiem czarnym zobi opor czy bedziesz mogł normalnie ciagnac i bedzie smiedziało benzyna , prawidłowo powinno zbic opor i nie ma smierdziec benzyna.
U mnie jest ok
Polalo sie troche benzyny splukalem woda i rano nie odpalilem PANIKA.
Juz myslalem ze zalalem cos woda>
Co sie okazalo od 13godz do 8rano nastepnego dnia mialem wlaczone radyjko 10 plytek se lecialo i bateria padla.
O 13 jade na kompa!
[ Dodano: 2008-11-07, 14:28 ]
Po kompie, nie zapisalem bledow o ile dobrze pamietam to:
P0130
P0170
P0300
P0301
P0302
P0303
P0304
na 90% gosc jest przekonany ze to sondy w poniedzialek wymiana zobaczymy z tym katalizatorem to poplynolem ale bylem blisko.
Dzieki wszystkim kturzy drazyli ten temat.
W poniedzialek cdn!!!
Pozdrawiam
E200 2000r
darek0473
napisze tak jezeli dobrze zrozumialem to co napisalem to u mnie wszystko jest na odwrot
[/img]
1. wyciagnalem zawleczke ale do sitka sie nie dostalem bo nie moglem wyszarpac tego dekielka ale dmuchajac w rurke prak przeplywu powietrza chyba ze cos jeszcze powinienem odkrecic nie zrozumialem do konca co napisales
[/img]
2. odkrecajac srubke rozlalo sie paliwo ale dmuchajac w nia nic nie szlo wiec tez nie wiem czy dobrze bo w tej kwestii rowniez do konca nie zrozumialem co napisales
[/img]
no chyba ze cos zle robilem.... pozdrawiam
napisze tak jezeli dobrze zrozumialem to co napisalem to u mnie wszystko jest na odwrot
[/img]
1. wyciagnalem zawleczke ale do sitka sie nie dostalem bo nie moglem wyszarpac tego dekielka ale dmuchajac w rurke prak przeplywu powietrza chyba ze cos jeszcze powinienem odkrecic nie zrozumialem do konca co napisales
[/img]
2. odkrecajac srubke rozlalo sie paliwo ale dmuchajac w nia nic nie szlo wiec tez nie wiem czy dobrze bo w tej kwestii rowniez do konca nie zrozumialem co napisales
[/img]
no chyba ze cos zle robilem.... pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 9 lis 2008, o 21:55 przez monkey8, łącznie zmieniany 1 raz.
nowy zółtodziób
kompressor w210 99' po lifcie
wystrczy pod noga
kompressor w210 99' po lifcie
wystrczy pod noga
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
monkey najpier odkrecasz ten waz dostarczajacy paliwo a potem wykrecasz z listwy ta wkretke przedłuzke czy redukcje zwał jak zwał i w tej redukcji jest sitko , co ty szarpałes:))) regulator jest na fotce nr dwa nie trzeba go wyjmowac masz poprostu zdjac wezy i załozyc jakis inny zebys mógł ustami zrobic podcinienie jak zassasz paliwo to regulator napewno do smieci ,jak nie zassasz nic bedzie opór to mozna załozyc ze sprawny ale... nie na 100%
[ Dodano: 2008-11-09, 22:20 ]
to masz wykrecic tu jest w srodku sitko
[ Dodano: 2008-11-09, 22:20 ]
to masz wykrecic tu jest w srodku sitko
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Witam po wymianie sondy autko nie chce wogule jechac do 2tys max i wyskoczyl nastepny blad: P0443 jest to jakis zawor za zbiorniczkiem spryskiwacza zrobie zdjecie jak odepne z niego przewody nie ma zadnej reakcji to znaczy ze jest padniety?
ci mechanicy nie wiedza juz co robic POMOCY
chyba zostalo mi aso
pozdrawiam
ci mechanicy nie wiedza juz co robic POMOCY
chyba zostalo mi aso
pozdrawiam
E200 2000r
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
pociesze cie w aso tez nie beda wiedzieli co robić pewnie ten zawor to głupstwo nie on winien niczemu to taki zawor recyrkulacji oparów , on zaciaga na wolnych obrotach opary paliwa ze zbiornika paliwa , praktycznie nie ma on wpływu na prace , nie zawracaj sobie głowy tym zaworem , jak auto kreci sie do 2 tys to jest w trybie awaryjnym , ja bym nie szukał aso , tylko jakiegos goscia co zna sie na mesiach i jest dłubakiem
[ Dodano: 2008-11-12, 16:29 ]
ten zawor jak pracuje to słychac takie cykanie on nie czesto pracuje
[ Dodano: 2008-11-12, 16:29 ]
ten zawor jak pracuje to słychac takie cykanie on nie czesto pracuje
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Dzieki jutro cos bede myslal z gosciem
Dodam jeszcze dla jasnosci ze do 2tys kreci, powyzej 2tys jest jakby paliwo nie dochodzilo i taki gluche odglosy nie wiem jak to opisac.
Witam bylem u goscia ktory pracowal w aso mercedesa, podpiol mi do kompa i wyszlo AIR SENSOR (cos z powietrzem ale do konca nie jestem pewny), typ mowil ze to robil w mercedesach i zapewnial mnie ze to jest przyczyna.
Macie jakies doswiadczenie z tym prosze o porade dzieki i pozdrawiam
Dodam jeszcze dla jasnosci ze do 2tys kreci, powyzej 2tys jest jakby paliwo nie dochodzilo i taki gluche odglosy nie wiem jak to opisac.
Witam bylem u goscia ktory pracowal w aso mercedesa, podpiol mi do kompa i wyszlo AIR SENSOR (cos z powietrzem ale do konca nie jestem pewny), typ mowil ze to robil w mercedesach i zapewnial mnie ze to jest przyczyna.
Macie jakies doswiadczenie z tym prosze o porade dzieki i pozdrawiam
E200 2000r
Witam ZROBIONE
to jednak przeplywomierz Ł364 plus Ł136 sonda i swiece plus Ł189 katalizator!!! to przez glupote, ogolne koszta Ł689*4.2=2,893.80
pol roku meczarni teraz moj mercedes to prawie F16
DZIEKI WSZYSTKIM
Pozdrawiam
ps na zdjeciu przyczyna dlawienia dla tych co nie wiedza a jest to przy filtrze powietrza
to jednak przeplywomierz Ł364 plus Ł136 sonda i swiece plus Ł189 katalizator!!! to przez glupote, ogolne koszta Ł689*4.2=2,893.80
pol roku meczarni teraz moj mercedes to prawie F16
DZIEKI WSZYSTKIM
Pozdrawiam
ps na zdjeciu przyczyna dlawienia dla tych co nie wiedza a jest to przy filtrze powietrza
E200 2000r
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Google Adsense [Bot] i 13 gości