Bardzo ciężkie zapalanie E 270 cdi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Bardzo ciężkie zapalanie E 270 cdi
Witam wszystkich.
Mam problemy z odpaleniem swojej gwiazdki, w tą piękną zimę przy tych mrozach jest masakra i zaczyna mnie to denerwować.Wygląda to tak mianowicie że po nocnym staniu pod chmurką kręcę i kręcę rozrusznikiem jak szalony i nic zaznaczę jeszcze że jakieś 40 min przed odpaleniem odpalam webasto.Rozrusznik kręci jak oszalały zero odzewu, i tak 4-6 razy i cyk zapala mi się na kompie BAS-ESP wisit workshop,ABS-wisit workshop po kolejnych próbach kręcenia zaczyna klekotać ale już z tymi błędami, bez wspomagania hamowania,ESP,ABS.Dziś doprowadził mnie do szewskiej pasji.Odpalił w (miarę) szybko po rozgrzaniu gdzieś około 60 stopni przejechałem jakieś 3 km zgasiłem i po 5 minutach chciałem odpalić zaprotestował.Kręciłem go z 10x odpalił przyjechałem pod dom i postawiłem, nie mam siły już do niego ręce mi opadają.Pomóżcie panowie doradźcie :-(
zaznaczam że filtr paliwa zmieniałem przed świętami.
Mam problemy z odpaleniem swojej gwiazdki, w tą piękną zimę przy tych mrozach jest masakra i zaczyna mnie to denerwować.Wygląda to tak mianowicie że po nocnym staniu pod chmurką kręcę i kręcę rozrusznikiem jak szalony i nic zaznaczę jeszcze że jakieś 40 min przed odpaleniem odpalam webasto.Rozrusznik kręci jak oszalały zero odzewu, i tak 4-6 razy i cyk zapala mi się na kompie BAS-ESP wisit workshop,ABS-wisit workshop po kolejnych próbach kręcenia zaczyna klekotać ale już z tymi błędami, bez wspomagania hamowania,ESP,ABS.Dziś doprowadził mnie do szewskiej pasji.Odpalił w (miarę) szybko po rozgrzaniu gdzieś około 60 stopni przejechałem jakieś 3 km zgasiłem i po 5 minutach chciałem odpalić zaprotestował.Kręciłem go z 10x odpalił przyjechałem pod dom i postawiłem, nie mam siły już do niego ręce mi opadają.Pomóżcie panowie doradźcie :-(
zaznaczam że filtr paliwa zmieniałem przed świętami.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, o 20:09 przez ratoj, łącznie zmieniany 1 raz.
E 270 Avandgarde
WDB2100161B027754
WDB2100161B027754
Na jaki zmieniłes ?
I skoro masz webasto i je odpalasz to zima i temperatura zwenetrzna ma sie ni jak do problemu , bowiem silnik w momencie krecenia rozrusznikiem masz juz ciepły !
I skoro masz webasto i je odpalasz to zima i temperatura zwenetrzna ma sie ni jak do problemu , bowiem silnik w momencie krecenia rozrusznikiem masz juz ciepły !
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
[ Dodano: 2010-12-29, 20:24 ]
i pytanko gdzie te oringi w tych przewodach są, bo nie bardzo kojarzę wolę siuę zapytać niż grać mądrale że się znam.
hmm już jakiś trop..a miałeś kolego takie same objawy?koper299 pisze:witaj kolego
ja miałem tak samo długo bardzo kręcił jak szalony zanim zapalił
okazało sie że łapał mi powietrze ,oringi w przewodach paliwowych puszczały,własnie dziś wymieniłem koszty około 50 zł i pali jak nowy
i pytanko gdzie te oringi w tych przewodach są, bo nie bardzo kojarzę wolę siuę zapytać niż grać mądrale że się znam.
E 270 Avandgarde
WDB2100161B027754
WDB2100161B027754
cdi nie bedzie palił jak zwykły td bo musi nabic ciśnienie na listwie cr ,ale jak układ szczelny i świece ok to pali bardzo szybko -dosłownie po 2 obrotach
świece najlepiej sprawdzić elektrycznie albo zobacz czy jak zimny nie szarpie silinikiem -to jeden głównych objawów spalonej świecy
[ Dodano: 2010-12-29, 20:30 ]
przewody paliwa w naszych oczkach są na złączkach i często one są nieszczelne o kilku latach
sprawdz połłaczenia są one na oringach i jak co to wymień ,najlepiej kupo oryginalne nie sa drogie a bedziesz miał spokuj
ja miałem tak że rozrusznik krecił jak wsciekły a auto ciężko paliło i rano i jak ciepły
a jeszcze do tego auto stoi w ciepłym garazu i efekt był taki sam
dziś po wymianie oringów i uszczelnieniu przewodów paliwowych jest idealnie
pali jaki igła
[ Dodano: 2010-12-29, 20:32 ]
sorki za pisownie i błedy ale piszę z malego laptopa
świece najlepiej sprawdzić elektrycznie albo zobacz czy jak zimny nie szarpie silinikiem -to jeden głównych objawów spalonej świecy
[ Dodano: 2010-12-29, 20:30 ]
przewody paliwa w naszych oczkach są na złączkach i często one są nieszczelne o kilku latach
sprawdz połłaczenia są one na oringach i jak co to wymień ,najlepiej kupo oryginalne nie sa drogie a bedziesz miał spokuj
ja miałem tak że rozrusznik krecił jak wsciekły a auto ciężko paliło i rano i jak ciepły
a jeszcze do tego auto stoi w ciepłym garazu i efekt był taki sam
dziś po wymianie oringów i uszczelnieniu przewodów paliwowych jest idealnie
pali jaki igła
[ Dodano: 2010-12-29, 20:32 ]
sorki za pisownie i błedy ale piszę z malego laptopa
Mirek RZESZÓW E320 cdi 2001 r sprzedany
WDB2100261b341166
Kawasaki EN 500 sprzedany
WDB2100261b341166
Kawasaki EN 500 sprzedany
jak chodzi o komunikaty to mysle że kręcąc długo wyładowałeś akumulator i to spowodowało że załapał ci błędy
[ Dodano: 2010-12-29, 20:42 ]
podjedz do speca od mesków odrazu bedzie wiedział co jest
na forum masz mnóstwo tematów o zapowietrzaniu się układu paliwowego
[ Dodano: 2010-12-29, 20:44 ]
jak pojedziesz do jakiegoś co nie bardzo zna specyfikę meska to bedzie sie doktoryzował i powymienia ci czasem niepotrzebnie kupę rzeczy ,ja juz też tak kiedyś miałem a okazalo sie że sprawa była prozaiczna
[ Dodano: 2010-12-29, 20:42 ]
podjedz do speca od mesków odrazu bedzie wiedział co jest
na forum masz mnóstwo tematów o zapowietrzaniu się układu paliwowego
[ Dodano: 2010-12-29, 20:44 ]
jak pojedziesz do jakiegoś co nie bardzo zna specyfikę meska to bedzie sie doktoryzował i powymienia ci czasem niepotrzebnie kupę rzeczy ,ja juz też tak kiedyś miałem a okazalo sie że sprawa była prozaiczna
Mirek RZESZÓW E320 cdi 2001 r sprzedany
WDB2100261b341166
Kawasaki EN 500 sprzedany
WDB2100261b341166
Kawasaki EN 500 sprzedany
Mam to samo , powodem okazała się nieszczelna pompa wysokiego cisnienia . Jak już odpalił i się dobrze nagrzał to uszczelnienia w pompie trzymały . Pierwsza próba odpalenia miała się tak że odpalił na 2 sec i gasł z powodu braku paliwa , pózniej to mogłem sobie kręcić aż bateria padła. Zobacz czy pompe masz suchą , mi kapało na zimnym silniku . Jeśli to nie to może zawór na listwie lub jakiś czujnik.
270 CDI AVANTGARDE 2001 s210
ML 270 CDI 2003
ML 270 CDI 2003
Kolego ktróre konkretnie oringi wymieniałeś, mam ten sam problem na mrozie poniżej -5 po nocy trzeba troche kręcić nim zapali, poza tym żadnych problemów pali na dotyk w każdych warunkach, świece OK wtryski nie leją,koper299 pisze:witaj kolego
ja miałem tak samo długo bardzo kręcił jak szalony zanim zapalił
okazało sie że łapał mi powietrze ,oringi w przewodach paliwowych puszczały,własnie dziś wymieniłem koszty około 50 zł i pali jak nowy
Jeśli masz rysunek gdzie są te oringi ulokowane będzie super.
Pozdrawiam
AVANTGARDE E 270 CDI
WDB2102161B479433
WDB2102161B479433
to są chyba takie oringi http://www.sklep-merc.pl/product-pol-54 ... -CDI-.html Ja dziś lecę do mechaniora zobaczymy co stwierdzi, myśle że nie będzie miał takich oringów no ale cóż obejrzymy moją pannę
E 270 Avandgarde
WDB2100161B027754
WDB2100161B027754
Tak to sa te o-ringi...
Jesli juz robisz to na calym ukladzie paliwowym to warto wymienic dodatkowo biale gabczaste podkladki MA 006 990 60 40 bo one elimnuja ruch na przewodach. Rowniez groszowe sprawy.
Jesli juz robisz to na calym ukladzie paliwowym to warto wymienic dodatkowo biale gabczaste podkladki MA 006 990 60 40 bo one elimnuja ruch na przewodach. Rowniez groszowe sprawy.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości