Brak ładowania akumulatora
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Brak ładowania akumulatora
Posiadam MB 2,9 td z 1997r manual,problem jest taki że po odpaleniu silnika niema ładowania, podświetlenie wskaźników żarzy się ale jeśli dodam gazu i obroty wzrosną do ok.2 tys/obr. to całe podświetlenie nagle zaczyna mocno świeciś i wszystko jest ok. Kiedyś odpaliłem auto i chodził na wolnych obrotach ale po 20 minutach zaczeły mi się swiecić wszystkie kontrolki włącznie z kontrolką aku i zaczął mi gasnąć i się okazało że aku się rozładował.ale wystarczy że mu przygazuje do 2 tys i wszystko jest ok. czy to wina regulatora napięcia?(mój domysł na chłopski rozum)zaznaczam że dałem auto do "elektryka" i mi wymienił szczotki alternatora bo tak diagnozował usterke ale problem pozostał. Pozdrawiam i czekam na pomoc.
EDIT: kolego uzupełnij podpis auta
EDIT: kolego uzupełnij podpis auta
Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, o 18:24 przez maxleon, łącznie zmieniany 1 raz.
brak ładowania....
Może to być;
-uszkodzony alternator,regulator napięcia lub przyłącza przewodów
-luzny pasek wieloklinowy,uszkodzony napinacz
-podłaczono zbyt wiele odbiorników(przy zbyt małej pojemności akumulatora)
-uszkodzony alternator,regulator napięcia lub przyłącza przewodów
-luzny pasek wieloklinowy,uszkodzony napinacz
-podłaczono zbyt wiele odbiorników(przy zbyt małej pojemności akumulatora)
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
brak ładowania....
Przy 3000obr./min. 13-14,5V, po obciążeniu światłami drogowymi różnica nie powinna przekraczać 0,4V
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Po odpaleniu napięcie na zaciskach aku wynosi 12.4V i spada a po przygazowaniu powyżej 2tys.obr/min pojawia się ładowanie i na wolnych obrotach ma już 13,8V. Zaznaczam że jeśli tylko przekrocze 2tys.obr/min to już wszystko jest w porządku tylko jeśli rano odpale i chce żeby się rozgrzał na wolnych obrotach to aku niema ładowania a niechce zimnego przygazowywać bo to jest niekorzystne dla silnika.
W210 E290 TD 11.97' avangarde
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Sam nie wiem z tym gaśnięciem silnika co to może być.Trzeba by podłączyć miernik i obserwować napięcie ładowania aż do zgaśnięcia silnika, czy po pewnym czasie zamiast ładować to rozładowuje coś akumulator?maxleon pisze:Po przekręceniu kluczyka święci się kontrolka aku ale po odpaleniu znika i po 20 minutach zaczyna świecić i silnik gaśnie.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Po odpaleniu niema ładowania i nie pojawi się póki nie przygazuje na chwile powyżej 2000obr/min i potem już jest wszystko w porządku dopóki nie zgasze silnika i znów odpale i kabaret się powtarza przygazówka 2000obr/min i wszystko jest ok jak ciepły silnik moge przygazowac ale jak rano zimny to aż mnie serce boli jak musze "gwiazdce" dać po zaworach.
W210 E290 TD 11.97' avangarde
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości