aku sie rozładowuje dziwne objawy ;/

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
bachur
Posty: 131
Rejestracja: 25 kwie 2009, o 10:30
Lokalizacja: Starachowice

aku sie rozładowuje dziwne objawy ;/

Post autor: bachur »

Witam-przepraszam pare tematow jest oczywiscie na forum ale tu te objawy jakie opisalem sa dziwne wiec postanowilem dokladnie opisac wszystko i zalozyc temat-prosze sie nie denerwowac i nie odsylc do przeczytania regulaminu tylko posłuzyc rada :):):)

Sprawa ma sie nastepujaco...od jakis 2 miesiecy jezdze mniej samochode a raczej mój ojciec jeżdzi zdecydowanie mniej...i prawdopodobnie jak byl jezdzony prawie codziennie to to co sie dzieje nie mialo znaczenia bo ciagle w jakis sposób aku był ladowany mniej lub wiecej..

OBJAWY-od 2 miechów jesli samochod zostanie na wiecej niz 3 dni w garażu to aku sie rozładowuje prawie do zera,ze czasami nawet z kluczyka nie da sie go otworzyc ;/-jakis "złodziej pradu" jest

kolejnym objawem moze zwiazanym z tym jest to ze przy wolnej jezdzie po miescie np przy pokonywaniu np ronda albo skrecie w ulice w prawo lub w lewo ostro zapalaja sie swiatla w "kabinie" te do oswietlenia na moment po wyprostowaniu kierownicy gasna

co zauwazylem jeszcze od pewnego czasu jak uruchamiam auto i zapalam swiatla to powinno sie podswietlic podswitlenie radia a nie podswietla sie (nie za kazdym razem ;/) oraz zdarza sie ze w zwiazku z tym nie dziala regulacja radia -czyli glosnosc ,zmiana kanałow z kierownicy-wszytsko recznie trzeba ustawiac ;/

jestem w kropce bo auto w garazu odlaczyc aku nie za bardzo sie da bo to glupie z komputerem i problemow wiecej jest potem bo wszytskie systemy abs esp i inne nie dzialaja ;/...

2 razy juz musialem korzytac z pomocy na kable podlaczyc z innego auta i sie uruchamia auto bez problemow

prosze o rady i sorry ze akurat nie o trabancie ale to tez niemiecka technologia wiec moze dacie jakies rady ??

na komputer SD trzeba tez jechac oczywiscie tylko nie wiem czy STAR Diagnosis to wylapie ?? ;/

ps...cos jeszcze mi sie przypomnialo-mialem stluczke drobna w marcu i wymienione zostaly lampy przednie na soczewki i zalozone ksenony -komputer nie wykazuje bledow zarowki -kupilem dobrej firmy nie ma zakłocen i nic ale...moze to ma tez zwiazek z tym??

dzieki pozddrawiam i czekam na wiesci
Jest Gwiazda jest Jazda a jak nie ma Gwiazdy to Trabant :)

jak pomogłem wcisnij pomógł

Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic

W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Wszystko było na forum więc jak widać nie chce sie szukać. Jeśli chcesz dowiedzieć sie co kradnie prąd wyciągaj po kolei bezpieczniki sprawdzając przy tym miernikiem pobór prądu. Zapalanie oświetlenia na zakrętach spowodowane jest pewnie włącznikami na słupkach (pewnie auto walone w bok :-P ).
Awatar użytkownika
bachur
Posty: 131
Rejestracja: 25 kwie 2009, o 10:30
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: bachur »

hej-wiem ze na forum jest tego sporo-tu chcialem opisac moje objawy bo sa naprawde dziwne i od jakiegos czasu -auto w bok nie walone mala stluczka w przod prawe swiatlo bylo do wymiany i blotnik :) nic powaznego

mam nadzieje ze jeszcze czegos sie dowiem ,auto potzrebne a stoi i strach jechac gdzies dalej albo zostawic na dluzszy postoj na parkingu
Jest Gwiazda jest Jazda a jak nie ma Gwiazdy to Trabant :)

jak pomogłem wcisnij pomógł

Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic

W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Która strona przodu była walnięta? Jak lewa - przepatrz skrzynkę bezpieczników i moduł SAM + podłączenia, jak prawa - przepatrz moduł zasilania w skrzynce komputerów + podłączenia.
Ja stawiam na lewą stronę. 8-)
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Prawa.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
bachur
Posty: 131
Rejestracja: 25 kwie 2009, o 10:30
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: bachur »

hej-tak jak pisalem prawa-a;e to byla delikatna stluczka-dojechalem z Francji 2500km z tym bo reflektor i kierunek dzialal -szklo lekko pekniete bylo...ale nie wazne

kwestia jest tego typu ze problem mogl istniec od czasu jak wzialem auto choc niekoniecznie...byl codziennie jezdzony praca zakupy nie bylo chyba momentu zeby 2 dni auto stalo bez ruchu

teraz postoi 3-5 dni bo ojciec czesto nie jezdzi i nie mozna nawet otworzyc z kluczyka

tak jak napisalem problem moze byc od 2 lat albo od 2 miesiecy bo pierwszy raz zdarzylo mi sie to jakies 2 miechy temu ale wtedy myslalem ze to ja zawinilem bo zostawilem ladowarke od gps w zapalniczce na tydzien ;/

co mi sie nasuwa jeszcze na mysl to to ze po stluczce zostaly wymienione reflektory i zamontowane ksenony -moze to zabiera prad?? ;/
Jest Gwiazda jest Jazda a jak nie ma Gwiazdy to Trabant :)

jak pomogłem wcisnij pomógł

Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic

W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

nie ma co gdybyc, podlaczyc miernik i wyciagac bezpieczniki, samo wyjdzie.
Awatar użytkownika
bachur
Posty: 131
Rejestracja: 25 kwie 2009, o 10:30
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: bachur »

NIC NIE WYSZŁO !!!!!! ;/

witam -pomocy-tak jak opisalem i mi doradziliscie auto wiechalo do elektryka-posprawdzal wszytsko stwierdzil ze jest pobor mocy wiekszy ale nie na podzespolach tylko w jakims KOMFORCIE -co to jest?????
elektryk wszystko sprawdzil nie wiem co to jest komfort-polecil zeby jechac na komputer bo on juz wiecej nie moze zrobic

objawy -jak jade po prostej drodze i ostro skrecam albo w prawo albo w lewo to zapalaja sie swiatla we wnetrzu samochodu te na gorze,od jakiegos czasu radio nie laczy i nie jest podswietlone i nie mozna sterowac z kierownicy-normalnie mozna recznie wlaczyc ustawic stacje i wszystko inne ...

szyby elektryczne nie dzialaja tak jak trzeba na dół schodza a potem jest problem z zamknieciem ;/

co do nowych elementow w samochodzie to sa zamontowane soczewki z przodu i ksenony-dobrej firmy ktore nie zaklocaja radia ,nie wystepuja bledy swiatel itd...to tez zostalo sprawdzone i pradu nie pobiera

pomozcie mi co to moze byc??? czy to jest zwiazane z tym ze za pierwszym razem jak mi sie to stalo to wyladowalem ladowarka od gpsa akumlator??( zostawilem ja we wtyczce zapalniczki na 6 dni ) i teraz nalapał jakis bledów i żre prad???

POMOCY!!!!!!!!!! potrzebuje auta przed swietami-czy star diagnosis pomoze??/

pozdrawiam Bachur czekam na wiesci
Jest Gwiazda jest Jazda a jak nie ma Gwiazdy to Trabant :)

jak pomogłem wcisnij pomógł

Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic

W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

bachur pisze: potrzebuje auta przed swietami-czy star diagnosis pomoze??/
Star Diagnoza to komputer serwisowy dla MB to powinien pomóc jak najbardziej.
Może odłącz na kilkanaście minut klemy to jakieś pierdółki się zresetują, a po podłączeniu programuj od nowa szyby i wszystko inne co posiadasz do zaprogramowania.Opisy są na forum.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
bachur
Posty: 131
Rejestracja: 25 kwie 2009, o 10:30
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: bachur »

witam Was serdecznie-prawdopodobnie jest przyczyna....złodzieja prądu - RADIO - ale....musze teraz sprawdzić czy to jest to-radio jest odłaczone -facet posprawdzał jeszcze raz wszystko i nawet przy wylaczonym silniku i zamknietym samochodzie w garazu radio pobierało niewielka ilosc pradu co w konsekwencji 4-5 dni i aku zrobił OUT...

Pojezdze zobacze co i jak kwestia tylko taka co z tymi palącymi sie swiatlami podczas skretu np na małym rondzie??-zapalaja sie w srodku ;/

kolejna sprawa jesli to sie okaze ze radio to:-pyt 1wsze-czy takie radio mozna naprawiac??i czy sie oplaca??orginal jest notabene byly problemy z czytaniem wszystkich plyt -na kompie wyszlo ze to wina radia

pyt 3 -czy jesli by sie nie dalo naprawic radia albo byloby to nieoplacalne to jakie radio nowe kupic zeby po pierwsze nie wykazywalo bledow a po drugie zeby dzialalo tak jak orginal czyli mozna sterowac z kierownicy

dziekuje Wam bardzo za odpowiedz-bede sprawdzal na razie auto i zobacze co i jak-jesli chodzi o radio to prosze o pomoc mimo ze temat inny to juz nie bede zakladal nowego

trzymajcie sie i czekam na info pozddro Bachur
2 pyt-
Jest Gwiazda jest Jazda a jak nie ma Gwiazdy to Trabant :)

jak pomogłem wcisnij pomógł

Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic

W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
Awatar użytkownika
marlonn
Posty: 404
Rejestracja: 23 lis 2010, o 02:44
Lokalizacja: Radymno
Kontakt:

Post autor: marlonn »

Wiele nowych radii (tych trochę droższych) ma specialne przystawki do konkretnego samochodu żeby móc sterować nim z kierownicy, napewno takie zabawki ma Alpine, ale teraz jest to powszechne. Zawsze też można próbować oddać radio do elektronika, Jeśli upierasz się przy org. radiu elektronik może wymienić ci laser i problemy z czytaniem płyt ustaną na długi czas. Ja np żeby nie psuć "klimatu" środkowego panela nowoczesnym radiem wsadziłem go w schowek pod opuszczanym panelem a dziure po radiu zaślepiłem taką jakby pułeczką i jest to dosyć praktyczne.(jesli będziesz Chciał zobaczyć o czym mówie to podesle ci zdjęcie)
E220 2,2D 97"Avantgarde Postanowienie na ten rok- wypowiadam się tylko merytorycznie...no chyba że tamat wymaga strzelenia offtopa:)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości