w 210 kompresor ---- szarpanie ;(
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
No i chu* kupilem nowy przeplywomierz i nadal jest to samo.
Przeplywomierz dziala napewno tak jak i ten stary co mialem oryginalny Bosha.
Jednym slowem 250zl zmarnowane
Szarpanie oraz duszenie sie silnika caly czas wystepuje
Ma ktos jakis pomysl co to moze byc
Przeplywomierz dziala napewno tak jak i ten stary co mialem oryginalny Bosha.
Jednym slowem 250zl zmarnowane
Szarpanie oraz duszenie sie silnika caly czas wystepuje
Ma ktos jakis pomysl co to moze byc
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
taaa spakuj sie wez browary i dawaj do mnie ... skasujemy błedy sprawdzimy cisnienie paliwa , co najwyzej bedzies w plecy za paliwo, ewentualnie bedziemy mierzyc wszystko przy wtyczkach, czemu kupiłes za 250 ? przeciez sa po 100 albo i tansze same wkłady
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
caly kupilem.windykatorek pisze:taaa spakuj sie wez browary i dawaj do mnie ... skasujemy błedy sprawdzimy cisnienie paliwa , co najwyzej bedzies w plecy za paliwo, ewentualnie bedziemy mierzyc wszystko przy wtyczkach, czemu kupiłes za 250 ? przeciez sa po 100 albo i tansze same wkłady
i chyba faktycznie bede musial do ciebie zajechac
[ Dodano: 2008-10-03, 18:26 ]
Panowie a czy silnik krokowy moze byc tego przyczyna??
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
bo wszystko sporawdzone, czesc wymieniona a nadal to samo.
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
- kompressor
- Posty: 527
- Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
- Lokalizacja: Okolice Goleniowa
Tam nie ma silnika krokowego, jest elektroniczna przepustnica.
Katalizator sprawny, nie rozleciał się?
Podobne objawy daje zużyty czujnik położenia przepustnicy tzw. gasgeber.
Przepływomierz za 100 jest nic nie wart bo nie trzyma parametrów, przerabiałem ten temat , tylko oryginał, koszt na ebay.de od 100 euro.
Przepustnica tez lubi kleknąć.
Załatw sobie na podmianę od kogoś.
Katalizator sprawny, nie rozleciał się?
Podobne objawy daje zużyty czujnik położenia przepustnicy tzw. gasgeber.
Przepływomierz za 100 jest nic nie wart bo nie trzyma parametrów, przerabiałem ten temat , tylko oryginał, koszt na ebay.de od 100 euro.
Przepustnica tez lubi kleknąć.
Załatw sobie na podmianę od kogoś.
S280 4 Matik
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
kompressor, no co ty gadasz maja super kartoniki i sa ładnie zapakowane tez kupiłem i myslałem ze jestdobry ale niestety ......tych za 160 i 195 tez nie polecam , kupiłem kilka uzywek bosza bede oprobował
[ Dodano: 2008-10-06, 07:29 ]
przepraszam tych ktorym sugerowałem ze warto kupic podrube:(
[ Dodano: 2008-10-06, 07:29 ]
przepraszam tych ktorym sugerowałem ze warto kupic podrube:(
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
panowie slyszalem rowniez ze w mercedesie sa nawet problemy z praca silnika jezeli sie wymieni tlumik na nie orginalny chyba ze parametry sa naprawde zgodne z orginalem... najgorsze jest to ze ja nic nie moge zrobic nie podmienie zadnej czesci bo nie mam takiej mozliwosci narazie mieszkam na wyspie w norwegii w tym jest problem... no chyba ze auto jest uczulone na wilgoc bo tu mam tego pod dostatkiem pada pada i jeszcze raz pada deszcz, mgly itp.
ostatnio zauwazylem ze wtyczka od przeplywki jest jakby mokra i spocona w srodku olejem moze to tez jest jakis problem w pracy i wlasnie szarpaniu silnika... a chyba tak nie powinno byc???
i zostaje jeszcze to ze musze pospawac wlasnie wydech bo gdzies sie przytarl na przejsciu dla pieszych bo sie nie zauwazylo ;>
lub zapchal sie katalizator bo w pewnym momencie mocy brak auto stoi w miejscu moze to tez jest jakas przyczyna i pytanie:
czy jak wytne calkiem kata to komp nic nie pokaze moze juz ktos tak scial tak wydech??
ostatnio zauwazylem ze wtyczka od przeplywki jest jakby mokra i spocona w srodku olejem moze to tez jest jakis problem w pracy i wlasnie szarpaniu silnika... a chyba tak nie powinno byc???
i zostaje jeszcze to ze musze pospawac wlasnie wydech bo gdzies sie przytarl na przejsciu dla pieszych bo sie nie zauwazylo ;>
lub zapchal sie katalizator bo w pewnym momencie mocy brak auto stoi w miejscu moze to tez jest jakas przyczyna i pytanie:
czy jak wytne calkiem kata to komp nic nie pokaze moze juz ktos tak scial tak wydech??
nowy zółtodziób
kompressor w210 99' po lifcie
wystrczy pod noga
kompressor w210 99' po lifcie
wystrczy pod noga
Witam mam dokladnie to samo po odpieciu przeplywki jest jeszcze gorzej otworzylem nowy temat ;dlawienie silnika; nie widzac tego sorki.
Tak jak napisalem w moim temacie ktos mi kiedys sugerowal na zapchany katalizator i mialem takie wrazenie ostatnio jak jechalem i dalem pelny gaz to kociol w okolicy katalizatora a obroty w miejscu max do 2.5 tys tak mam przy gwaltownym dodaniu gazu i przelanczaniu biegow na wysokich obrotach np jak zmieniam bieg z 2 na 3 przy 4tys to on sie zastanawia (nie przyspiesza odrazu) po chwilce dopiero wchodzi na obroty i ciagnie dalej
pozdrawiam
Tak jak napisalem w moim temacie ktos mi kiedys sugerowal na zapchany katalizator i mialem takie wrazenie ostatnio jak jechalem i dalem pelny gaz to kociol w okolicy katalizatora a obroty w miejscu max do 2.5 tys tak mam przy gwaltownym dodaniu gazu i przelanczaniu biegow na wysokich obrotach np jak zmieniam bieg z 2 na 3 przy 4tys to on sie zastanawia (nie przyspiesza odrazu) po chwilce dopiero wchodzi na obroty i ciagnie dalej
pozdrawiam
E200 2000r
- kompressor
- Posty: 527
- Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
- Lokalizacja: Okolice Goleniowa
Co do tłumika i układy wydechowego w kompressorze:
-nie ma zamienników tylko oryginaly tylnia czesc czyli tlumik srodkowy i tylny to koszt 1600 pln
-środkowy i tylny w kombi pasuje od 124 ma nawet numery oe od 124, zdaje sie ze od 280 lub od 320
-katalizatory niestety sa dwa (np. u mnie) i sa tylko w oryginale
katy można sprawdzić demontując ta czesc rury z nimi i lejac goraca wode, okaze sie czy sa drożne
Dławienie silnika to
-przeplywka
-gasgeber czyli potencjometr przepustnicy
-rzadko sama przepustnica, wyciera sie w niej sciezka po ktorej slizgaja sie styki
-niedrozy uklad wydechowy lub pekniety wklad katalizatora ale wtedy raczej auto nie mialo by mocy caly czas
katy ewentualnie mozna wyciac ale ucierpi ekologia i trzeba pamietac ze jesli sa 2 sondy lambda 1 przed katami a 2 za katami to takie rozwiązanie będzie skazane na porażkę
-nie ma zamienników tylko oryginaly tylnia czesc czyli tlumik srodkowy i tylny to koszt 1600 pln
-środkowy i tylny w kombi pasuje od 124 ma nawet numery oe od 124, zdaje sie ze od 280 lub od 320
-katalizatory niestety sa dwa (np. u mnie) i sa tylko w oryginale
katy można sprawdzić demontując ta czesc rury z nimi i lejac goraca wode, okaze sie czy sa drożne
Dławienie silnika to
-przeplywka
-gasgeber czyli potencjometr przepustnicy
-rzadko sama przepustnica, wyciera sie w niej sciezka po ktorej slizgaja sie styki
-niedrozy uklad wydechowy lub pekniety wklad katalizatora ale wtedy raczej auto nie mialo by mocy caly czas
katy ewentualnie mozna wyciac ale ucierpi ekologia i trzeba pamietac ze jesli sa 2 sondy lambda 1 przed katami a 2 za katami to takie rozwiązanie będzie skazane na porażkę
S280 4 Matik
Witam! podepne się pod temat. Z doświadczenia moge już stwierdzić że to napewno nie jest przepustnica powietrza winna. Miałem ten problem. Auto (konkretnie 200kompressor) bez sprawnej przepustnicy przyspiesza jak zwykła dwu litrowka i tyle- normalnie przyspiesza jak auto ponad stu konne, wiem bo od 2 tyg. jezdze ze sprawna przepustnica i jest duza różnica.
Mój problem jest bardzo podobny a może taki sam jak autora tego tematu. Moje 210 nie moge wcisnąć na wyższe obroty np: na 2 biegu do 5tyś, na 3 do 3.5tyś, na 4 do 4tyś poprostu odcina dopływ paliwa,a jak wcisne pedał gazu to dławi się silnik, czasami auto całe się trzęsie jakby coś z tłumikiem się stało, ale wyłącze silnik, odpale i jest ok. Kolega mechanik powiedział że prawdopodobnie mam do wymiany przewody zapłonowe, czy ma racje? jak się upewnić?
Mój problem jest bardzo podobny a może taki sam jak autora tego tematu. Moje 210 nie moge wcisnąć na wyższe obroty np: na 2 biegu do 5tyś, na 3 do 3.5tyś, na 4 do 4tyś poprostu odcina dopływ paliwa,a jak wcisne pedał gazu to dławi się silnik, czasami auto całe się trzęsie jakby coś z tłumikiem się stało, ale wyłącze silnik, odpale i jest ok. Kolega mechanik powiedział że prawdopodobnie mam do wymiany przewody zapłonowe, czy ma racje? jak się upewnić?
99lift/avantgarde/200 kompressor/137KW i 1580KG
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości