termostat
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Ci, którzy mają klimatronik, mogą obserwować rzeczywista temperaturę, bo z w zestawie wskaźników jest tylko orientacyjny wskaźnik... jeśli temp. na wskaźniku w czasie jazdy i stania w korkach mieści się w zakresie 80-100, a nawet 110C (korek + klima), to jest ok.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Wiec jest super.dziki24 pisze:Tak szukam poprawnych zakresów temp. pracy silnika i nie mogę znaleźć. U mnie waha się miedzy 81 a 88, nigdy nie doszło do tej kreski nad 80. Silnik bardzo szybko łapie temperaturę.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
Słabe nagrzewanie
Witam kolegów.
U mnie sprawa ma się odwrotnie.
Silnik słabo się nagrzewa. Wczoraj 200 km i max temp. doszła do 60 st. C
Myślę sobie termostat, ale nie dało mi to spokoju i podłączyłem pod kompa u kolegi.
Wyszły dwa błędy:
1664 Extra Electrical heater
- short circuit
- open circuit
- generator signal not plasusible
A drugi błąd to:
B1416 Coolant circulation pump (M13)
Dodam tylko, że po wykasowaniu błędu pojeździłem i znowu te same błędy.
Nie jestem "nogą" w sprawach technicznych, ale na zasadzie porady zwracam się do forumowiczów o pomoc.
Dzisiaj zacząłem sprawdzać co w trawie piszczy:
1. prąd do elementów dopływa więc padnięta i pompka i podgrzewacz (chociaż podgrzewacz po zgaszeniu silnika jeszcze przez jakiś czas słychać- ale nie grzeje)
2. Sprawdziłem numery termostatu i tu mam niepewność więc moja prośba ogromna w doborze termostatu po raz kolejny bo już nie wiem co robić.
Wg Vin powinno być 6112000615, a teraźniejszy ma numery 6112031275. Jaki kupić?
Z góry dziękuję.
U mnie sprawa ma się odwrotnie.
Silnik słabo się nagrzewa. Wczoraj 200 km i max temp. doszła do 60 st. C
Myślę sobie termostat, ale nie dało mi to spokoju i podłączyłem pod kompa u kolegi.
Wyszły dwa błędy:
1664 Extra Electrical heater
- short circuit
- open circuit
- generator signal not plasusible
A drugi błąd to:
B1416 Coolant circulation pump (M13)
Dodam tylko, że po wykasowaniu błędu pojeździłem i znowu te same błędy.
Nie jestem "nogą" w sprawach technicznych, ale na zasadzie porady zwracam się do forumowiczów o pomoc.
Dzisiaj zacząłem sprawdzać co w trawie piszczy:
1. prąd do elementów dopływa więc padnięta i pompka i podgrzewacz (chociaż podgrzewacz po zgaszeniu silnika jeszcze przez jakiś czas słychać- ale nie grzeje)
2. Sprawdziłem numery termostatu i tu mam niepewność więc moja prośba ogromna w doborze termostatu po raz kolejny bo już nie wiem co robić.
Wg Vin powinno być 6112000615, a teraźniejszy ma numery 6112031275. Jaki kupić?
Z góry dziękuję.
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
Troche info o termostatach:
Ciekawa sprawa ze mowi sie o roznych temperaturach pracy w roznych silnikach kiedy wedle Merca praca termostatu jest okresalona na otwieranie w granicach 78-82st a MAX otwarcie powinno byc przy 94st reszta roznic kilku st bedzie wynikac z poszczegolnych aut i ich obciazenia, temperatury pracy silnika i tego jak sie wychladza.
Otwarcie - 78-82st
Max rozwarcie - 94st
(dotyczy modeli 124, 129, 140 i oczywiscie 210) 0 dane wedle WIS.
Ciekawa sprawa ze mowi sie o roznych temperaturach pracy w roznych silnikach kiedy wedle Merca praca termostatu jest okresalona na otwieranie w granicach 78-82st a MAX otwarcie powinno byc przy 94st reszta roznic kilku st bedzie wynikac z poszczegolnych aut i ich obciazenia, temperatury pracy silnika i tego jak sie wychladza.
Otwarcie - 78-82st
Max rozwarcie - 94st
(dotyczy modeli 124, 129, 140 i oczywiscie 210) 0 dane wedle WIS.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
Czyli co nie ma znaczenia czy otwarcie na 87 czy na 92st. C?
Chyba nie.
Ale teraz juz sam nie wiem co kupić bo w sklepie sprzedadza co beda mieli.
Chciałbym wstawić to co ma być.
W EPC jest, że zarówno 515 jak i 615 , a po wczoraszej wizji wyszło jeszcze coś innego.
Chyba nie.
Ale teraz juz sam nie wiem co kupić bo w sklepie sprzedadza co beda mieli.
Chciałbym wstawić to co ma być.
W EPC jest, że zarówno 515 jak i 615 , a po wczoraszej wizji wyszło jeszcze coś innego.
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
Fabrycznie taki badziew był montowany, plastikowy jest oczywiście wirnik i lubi sobie pęknąć w taki sposób ,robiłem to samo w Celinie.allias pisze:...... Jakim cudem byla plastikowa pompa? :shock:
Ostatnio zmieniony 5 maja 2011, o 16:07 przez elspasoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Twoj jest z 2001 i wedle Merca twoj jest A611 200 06 15 (92st). jako ze ten pasuje do modeli od poczatku 2001 roku.BoriaGodunoff pisze:Czyli co nie ma znaczenia czy otwarcie na 87 czy na 92st. C?
Chyba nie.
Ale teraz juz sam nie wiem co kupić bo w sklepie sprzedadza co beda mieli.
Chciałbym wstawić to co ma być.
W EPC jest, że zarówno 515 jak i 615 , a po wczoraszej wizji wyszło jeszcze coś innego.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
A611 200 01 15 - 85 st termostat dla modelu sprzed konca 99 - czyli dla twojego 98. :-Djordan121 pisze:Proszę o uratowanie teraz mojej gwiazdeczki.Padł termostat bo ktoś wstawił chińczyka i chcę kupić część o prawidłowych parametrach oto mój win:allias pisze:Kolejny uratowany pojazd 8-) :mrgreen: :-D
WDB2100061A730593
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości