termostat

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Było na klimie, wyłączyłem klime i po kilku min. dałem grzanie na full, i wał! Leciało letnie powietrze!
Pompa??
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

baca pisze:Było na klimie, wyłączyłem klime i po kilku min. dałem grzanie na full, i wał! Leciało letnie powietrze!
Pompa??
Hej!
Hmm... miałem coś takiego w peugeocie, z niewiadomych przyczyn zapowietrzał się i silnik się grzał niby, wskazówka na 100/120 a z nawiewów zimne albo letnie. Może to czujnik temperatury silnika? Polecam na kompa.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

????? Wskazówka falowała nieco!
Ale pośliniłem górny element chłodnicy i zasyczało pod palcem! Chłodnica miała powyżej 100stC ! NIe wiem ile było na dole chłodnicy.

Wg. mnie pompa, brak obiegu, przegrzanie! Ale kombinujcie, proszę, mam problem! H.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
EEDVIKING
Posty: 633
Rejestracja: 28 sie 2010, o 20:45
Lokalizacja: z Valhalli ;)

Post autor: EEDVIKING »

Uszczelka pod głowica :roll:
E290TD/'96 Avantgarde- ręczna skrzynka
Nie płakałem 11 września 2001 i o 21:37 też nie.
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
lukasss
Posty: 7
Rejestracja: 18 cze 2010, o 13:38
Lokalizacja: wlkp

Post autor: lukasss »

jeżeli jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia - można wywnioskować po puchnących wężach od chłodnicy - to raczej uszczelka, jeśli nie ma dużego ciśnienia a autko nie grzeje w środku to możliwe że oberwany wirnik na pompie wody. Pozdrawiam
Mercedes E270 CDI 00"
Aftomat ;-)
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Viki! Chętnie bym cię udusił! To nie może być uszczelka! Bulgotało by z zbiorniku wyrówna. i śmierdziało, ponadto nie zagrzało by tak chłodnicy.

Jutro będe wiedział. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

baca pisze:Jutro będe wiedział. Hej!
I jak wiadomo co było przyczyną ?
Dobrze że takie rzeczy wychodzą teraz pod domem, a nie np za granicą bądź w czasie urlopu. (tak na pocieszenie)
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Mechole nawet klapy nie otworzyli! Kurde! W poniedziałek.Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

baca, Pompa wody padła i nie ma obiegu.
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Brak grzania może być też spowodowany padniętą pompką wymuszającą obieg. W dużych silnikach (tu R6) ta pompka ma wbrew pozorom spore znaczenie dla ogrzewania...
Baca - uszy do góry, a mechanikom chomąto i naprzód...
W najgorszym wypadku nawet wymiana pompy wody, to żaden wyczyn...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

NIe ma jak POMPA ! Śpiewała M.Rodowicz!
A jak pompa PLASTIKOWA poszła to i termostat! Kurde!
Za półgodziny Krówka będzie wolna!
Sam sobie przyznam pomagasa i tym, co stawiali na pompę! Plastikową! Chamstwo!
Teraz jest metalowa. A stara ładnie pękła na pół niemal na osi.
Dzięki za wsparcie w chorobie i zainteresowanie! [ale oleju w asb nie wymienią, bo jak mam jechac w trase zaraz to mi odradzili! Moga być jaja po wymiasnie! ]
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

jjankiello pisze:Brak grzania może być też spowodowany padniętą pompką wymuszającą obieg. W dużych silnikach (tu R6) ta pompka ma wbrew pozorom spore znaczenie dla ogrzewania...
Baca - uszy do góry, a mechanikom chomąto i naprzód...
W najgorszym wypadku nawet wymiana pompy wody, to żaden wyczyn...
U mnie elektryczna nie działa i ogrzewanie jest :-P Z tego co zauważyłem to ta pompka elektryczna w poprzednim w124 chodziła po zgaszeniu silnika latem jeszcze kilka minut.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

No właśnie! JAk padnie pompa główna to pomocnicza elektryczna powinna pomagać!
A sprawna była do niedawna bo mruczy po wyłączeniu. silnika.
NOC , szpiegu! Jak to jest???

Hej!

[ Dodano: 2011-05-02, 14:57 ]
Wirnik plastikowy padnięty to MB bo ma gwazdkę .
I teraz temperatura jest ok.90 stC a nie 80 !! Lepiej czy gorzej??
[wymieniony termostat!]
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

90st jest OK pod warunkiem ze nie idzie wyzej. Jakim cudem byla plastikowa pompa? :shock:
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
dziki24
Posty: 560
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 09:49
Lokalizacja: Wrocław/Lubawka

Post autor: dziki24 »

Tak szukam poprawnych zakresów temp. pracy silnika i nie mogę znaleźć. U mnie waha się miedzy 81 a 88, nigdy nie doszło do tej kreski nad 80. Silnik bardzo szybko łapie temperaturę.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP

"In rust we trust"
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości