termostat
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jesli tak masz to oki - nie ruszaj jak jest oki.piotr0208 pisze:a moza mojego sprawdzic? u mnie sie utrzymuje temp ok 87 stopni
z gory dzieki
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
siemka, to ja tez zapytam fachowców o nr mojego termostatu i temp otwarcia - generalnie to utrzymuje się w okolicy 80st ale chwila w korku i skacze na 85-88 natomiast dłuższa jazda z prędkością 90-100 potrafi zejść do około 78st czy to nie przypadkiem czujnik temp cieczy chlodzącej czy termostat czy może tak ma byc??
E300TD 1997r ELEGANCE Sedan WDB2100251A578114
Tak ma być.Kiciek pisze:siemka, to ja tez zapytam fachowców o nr mojego termostatu i temp otwarcia - generalnie to utrzymuje się w okolicy 80st ale chwila w korku i skacze na 85-88 natomiast dłuższa jazda z prędkością 90-100 potrafi zejść do około 78st czy to nie przypadkiem czujnik temp cieczy chlodzącej czy termostat czy może tak ma byc??
czy musze zdjąć kolektor żeby wymienić ten czujnik B11/4 (taki błąd mi wywaliło na SD: B1231. Co się może stać jak go nie wymienię - może się zagotować?
[ Dodano: 2011-06-03, 22:18 ]
chodzi o to, że jutro sobota a ja sie wybieram w trase na 2 tyg. - oblece europe czy utknę - jak obstawiacie?
[ Dodano: 2011-06-03, 22:18 ]
chodzi o to, że jutro sobota a ja sie wybieram w trase na 2 tyg. - oblece europe czy utknę - jak obstawiacie?
E300TD 1997r ELEGANCE Sedan WDB2100251A578114
Witam mam pytanko odnośnie tego termostatu. Sprawa ma się następująco auto grzeje mi się tylko do 60 stopni nawet po pół godziny jazdy dopiero jak mu powstawiam troche to dojdzie do 80 ale potem spada. Zrobiłem sobie mały test po przejechaniu około 10 km gdy pokazał 60 stopni zatrzymałem się i sprawdziłem węże są ciepłe chłodnica także czy to normalne żeby puszczał przy takiej temp. na chłodnice bo jeśli nie to wychodzi na termostat albo jest częściowo otwarty abo całkowicie wali od razu w chłodnice. W lato owszem nagrzewał się do nawet 90 stopni ale zapewne wynikiem była wysoka temp. otoczenia,chyba że dogrzewacz spalinowy nie działa i stąd taka różnica także moje pytanko jest takie czy termostat jest do wymiany jak tak to prosił bym jaki ma to ma być VIN WDB2102161B308200
S210 270CDI 01
WDB2102161B308200
WDB2102161B308200
Witam. Wymieniłem właśnie termostat łącznie z płynem. Podczas rozgrzewania auta temperatura idzie do 85 stopni ale potem załącz się wentylator i schładza silnik "czy nie za wcześnie ?". Termostat ładnie trzyma wąż na wylocie zimny chłodnica także a ma się otworzyć przy 92 stopniach ale czy się otworzy jeśli wentylator będzie próbował zbić temperaturę. Temperaturą pokazuje właściwą wiadomo może być małe przekłamanie ale porównywałem wskazówkę z panelem klimatyzacji i temperatura rosła równo do 85 ale potem spada pónizej 80 przez wentylator czy to tak powinno być ??
S210 270CDI 01
WDB2102161B308200
WDB2102161B308200
Witam kolegów.
W ostatnich dniach jak widać zrobiło się mroźno,a mój wskaźnik temperatury przy ciągłej jeździe po mieście trzyma się około 65st. no to mu zasłoniłem chłodnicę i bez efektu,sprawdzam więc gruby wąż łączący termostat z chłodnicą i okazuje się ciepły i ten na dole z chłodnicy do pompy też ciepły,a termostat ma otworzyć w okolicach 85st.Więc pomyślałem pewnie termostat puszcza wodę.Wymontowałem drania i na oko wszystko oki. Wlałem do niego wody żeby sprawdzić jego szczelność i okazuje się,że nie puścił ani kropli.Przy okazji wsadziłem go do gorącej wody z termometrem i zacząłem podgrzewać i tu też wszystko w porządku,bo zaczął reagować w okolicy 80st.I teraz nie wiem,czy ten mój termostat jest dobry,bo gdy mam włączony dogrzewacz to temperatura jest w normie.Lecz chyba nie o to chodzi żebym wciąż jeździł z piecykiem.
Wszelkie opinie mile widziane.
W ostatnich dniach jak widać zrobiło się mroźno,a mój wskaźnik temperatury przy ciągłej jeździe po mieście trzyma się około 65st. no to mu zasłoniłem chłodnicę i bez efektu,sprawdzam więc gruby wąż łączący termostat z chłodnicą i okazuje się ciepły i ten na dole z chłodnicy do pompy też ciepły,a termostat ma otworzyć w okolicach 85st.Więc pomyślałem pewnie termostat puszcza wodę.Wymontowałem drania i na oko wszystko oki. Wlałem do niego wody żeby sprawdzić jego szczelność i okazuje się,że nie puścił ani kropli.Przy okazji wsadziłem go do gorącej wody z termometrem i zacząłem podgrzewać i tu też wszystko w porządku,bo zaczął reagować w okolicy 80st.I teraz nie wiem,czy ten mój termostat jest dobry,bo gdy mam włączony dogrzewacz to temperatura jest w normie.Lecz chyba nie o to chodzi żebym wciąż jeździł z piecykiem.
Wszelkie opinie mile widziane.
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Termostat do wody o temp 65 stopni (włożony termometr), przygotuj np filiżankę wody o tej samej temp, szczypcami wyciąg termostat i nalej tej wody z filiżanki i będziesz pewien, czy przy tej temp przepuszcza. Takie sprawdzanie "w okolicy 80 st" jest nie adekwatne - w obiegu silnika jest ciśnienie.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości