Strona 1 z 1

E420 W210 V8 jak ustawić rozrząd ??

: 25 wrz 2010, o 15:11
autor: far3ll
witam , tak jak w temacie potrzebuje schemat do ustawienia rozrządu e-klasa 4.2 benzyna V8 , przeglądałem forum wiem ze był już temat tego typu ale chodzi mi o dokładniejszy schemat niż autodata , według autodaty rozrząd mi się nie zgadza , czekam na pomoc , pozdrawiam ..

: 25 wrz 2010, o 18:35
autor: avandgarde
To napisz czemu się nie zgadza. :?: Wiem też z doświadczenia że autodata ma błędy. :-/

: 25 wrz 2010, o 18:40
autor: far3ll
na rysunku widać jakby głowice były zamienione , wałki krzywki maja być na górze a te drugie dokładnie nie widać , na kołach są 3 dziurki na blokady dwie szóstki a jedna piątka jak ustawie na szóstce w jednej głowicy to na drugiej nie nachodzą na otwory są jakby niżej , a tak ogólnie ustawiłem mniej więcej z auto daty oczywiście sprawdzałem ręcznie żeby nie połamać zaworów , było ok odpaliłem chodzi nie na wszystkie gary prawa głowica brak kompresji , nie są połamane zawory tylko zle ustawiona ta właśnie głowica . tak ja to widzę .

: 25 wrz 2010, o 18:53
autor: avandgarde
Jak sprawdzałeś brak kompresji. :?:

[ Dodano: 2010-09-25, 18:54 ]
I czemu ustawiasz rozrząd,co się stało. :?:

: 25 wrz 2010, o 18:57
autor: far3ll
jak sprawdzałem hmm , zegarem jeszcze nie patrzyłem ale odkręciłem świece i kręciłem silnikiem powinno pufkać jakaś kompresja a tam nic , chyba ze to zły sposób , zegar bede miał w poniedziałek i wtedy sprawdze dokładnie .. tak właśnie sprawdzałem .

[ Dodano: 2010-09-25, 19:01 ]
po prostu wydaje mi się ze jestem blisko prawidłowego ustawienia . przynajmniej tak mi się wydaje .. :-(

: 25 wrz 2010, o 19:02
autor: avandgarde
A czy ty przypadkiem nie ściągałeś wałków. :?:

: 25 wrz 2010, o 19:06
autor: far3ll
tak ściągałem , nie wspomniałem ze remont cały bo pękł mi rozrząd i pozamiatał silnikiem z dwóch silników zrobiłem jeden .

: 25 wrz 2010, o 19:09
autor: avandgarde
No właśnie nie pomyliłeś wałków stronami. :?:

: 25 wrz 2010, o 19:10
autor: far3ll
kupiłem drugi silnik wlałem mobil 10w/40 wypłukał mi silnik pozapychał i rozsadził te plastiki co smarują szklanki wracając z Berlina na klepiącym silniku po rozebraniu juz w domu , zauważyłem porysowane tuleje wiec dlatego z dwóch silników robie jeden , mój stary blok i od tego kupionego silnika głowice . tak mnie załatwił mój okular .

[ Dodano: 2010-09-25, 19:12 ]
nie pomyliłem , tak jak było poukładane tak jest , dlatego szukam jakiegoś dokładnego schematu żeby było widać jak mają być krzywki na wałkach które to dziurki na blokady żeby było pewne .

[ Dodano: 2010-09-25, 19:36 ]
teraz sprawdziłem zegarem znajomy mi podrzucił , niestety ale zegar nie podniósł sie wcale wiec jest potwierdzone ze brak kompresji . muszę wałek jakoś ustawić niech ktoś podsunie jakiś dobry pomysł albo dobry schemat . :-(

: 25 wrz 2010, o 20:49
autor: avandgarde
Jednak musi być tak jak autodata i jest idealnie. ;-)

: 25 wrz 2010, o 21:14
autor: far3ll
aha , rozumiem idę próbować jeszcze raz ten wałek ustawić . dziękuje ci bardzo za chęci ..

: 26 wrz 2010, o 01:59
autor: alexander13
Kolego zazwyczaj to co inni nazywają rysami zwie się wśród fachowców śladami honowniczymi, (jest zalecaną normą) po drugie w tej wersji Auto data nie wykazuje błędów w ustawieniach rozrządu, chyba zamieniłeś wałeczki miejscami a to już jest problem sam w sobie i nie daje gwarancji że po zamianie będzie wszystko cacy. A tak z innej beczki po holerę bebeszysz motorek nie mając o nim zielonego pojęcia? Takie zabawy nie dają gwarancji że jutro zabawka będzie sprawna i cacy. Pozwól fachowcą troszeczę podumać nad swoim autkiem, to spokojniej upłyną Ci następne dni. ;-)

: 26 wrz 2010, o 10:38
autor: far3ll
zazwyczaj to co inni nazywają rysami zwie się wśród fachowców śladami honowniczymi , co to za różnica jak i tak blok do wywalenia , po drugie nie zamieniłem wałków pisałem już o tym , po trzecie poradziłem sobie już , trochę łańcuch już jest rozciągnięty i nie potrzebnie zasugerowałem się tymi krzywkami . no i w autodacie jest błąd taki ze głowice jak są pokazane są zamienione , znaki są ok . :roll: