problem z ABS i ETS
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
No i tu może być przyczyna. Rozmiar 225/50 ma średnicę 656,8mm a rozmiar 215/40 ma średnicę 603,8mm. Różnica wynosi 53mm czyli 8,07%. Różne średnice=różne prędkości kół. No chyba że czujnik nawala po uderzeniu w wysepkę ale to by błąd był cały czas zaraz po ruszeniu.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
włożę koła od kumpla i dam znać czy to w czyms pomogło, w sumie ma to sens
e200 1996r
WDB2100351A217893
Były:
w211 e320cdi
w210 e320 r6
W124 300TD
W123 300D
Na stanie:
Sprinter 312 2.9
Sprinter 312 2.9
Sprinter 308 2.3
T1 2.8 2.3
Lt45 2.5tdi
iveco 2.8hpi
Messenger 2.8
Master 2.8
Lublin 2.4 <3 x2
Boxter 2.5tdi 9os
WDB2100351A217893
Były:
w211 e320cdi
w210 e320 r6
W124 300TD
W123 300D
Na stanie:
Sprinter 312 2.9
Sprinter 312 2.9
Sprinter 308 2.3
T1 2.8 2.3
Lt45 2.5tdi
iveco 2.8hpi
Messenger 2.8
Master 2.8
Lublin 2.4 <3 x2
Boxter 2.5tdi 9os
KONTROLKA ETS
WItam serdecznie chciałbym zapytać ponieważ dzisiaj próbowałem wyjechać z zaspy swoim mb avantgarde 1995 rok 2.0 benzyna i podczas tych prób zapaliła się kontrolka ETS co to może oznaczać? z góry dziękuję
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Jednorazowe, aż do zgaszenia silnika zapalenie trwałe kontrolki ETS lub ASR nie mówi o uszkodzeniu.Układy starsze nie przewidują (programowo) pewnych sytuacji.Nawet ESP nie ogarnia całości i potrafię je ogłupić w 15 sekund.
Powtórne uruchomienie silnika i wzbudzenie systemu powinno wygasić kontrolkę.
Błąd został zapisany i jest do odczytania.Zwykle w zaspie dwa czujniki kół na raz.
Do skasowania i testu na piasku.
Powtórne uruchomienie silnika i wzbudzenie systemu powinno wygasić kontrolkę.
Błąd został zapisany i jest do odczytania.Zwykle w zaspie dwa czujniki kół na raz.
Do skasowania i testu na piasku.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Witam!
Również mam problem z ETS+ABS. U mnie wygląda to tak: po przekręceniu zapłonu, w ogóle nie zapala się kontrolka trójkąt na liczniku(żarówka sprawdzona i sprawna), po odpaleniu silnika zapalone pozostają kontrolki ABS i ETS. Nie działa licznik(nie pokazuje prędkości oraz nie liczy przebiegu). Usterka występuje już od około pół roku i sporadycznie może z 5 lub 6 razy układy zadziałały, w ten sposób że podczas jazdy nagle zapalił się trójkąt po czym wszystkie kontrolki zgasły i moje auto było bogatsze o układ ABS i kontrole trakcji. Dodam że w momencie zaświecenia w czasie jazdy tego trójkąta, słychać jakby dwa cyknięcia przekaźników. Brak możliwości diagnozy sterownika systemu abs, ponieważ tester najzwyczajniej go nie widzi. Nie działa mi też obrotomierz oraz wskaźnik paliwa. Obrotomierz załącza się zdecydowanie częściej podczas jakiejś dłuższej jazdy. Czy obrotomierzem również steruje jakiś przekaźnik?. Bardzo bym prosił o pomoc ponieważ zbliża się zima i przydałyby się te wszystkie udogodnienia.
PS. Silniczek przerobiony na mechaniczną pompę wtryskową
Również mam problem z ETS+ABS. U mnie wygląda to tak: po przekręceniu zapłonu, w ogóle nie zapala się kontrolka trójkąt na liczniku(żarówka sprawdzona i sprawna), po odpaleniu silnika zapalone pozostają kontrolki ABS i ETS. Nie działa licznik(nie pokazuje prędkości oraz nie liczy przebiegu). Usterka występuje już od około pół roku i sporadycznie może z 5 lub 6 razy układy zadziałały, w ten sposób że podczas jazdy nagle zapalił się trójkąt po czym wszystkie kontrolki zgasły i moje auto było bogatsze o układ ABS i kontrole trakcji. Dodam że w momencie zaświecenia w czasie jazdy tego trójkąta, słychać jakby dwa cyknięcia przekaźników. Brak możliwości diagnozy sterownika systemu abs, ponieważ tester najzwyczajniej go nie widzi. Nie działa mi też obrotomierz oraz wskaźnik paliwa. Obrotomierz załącza się zdecydowanie częściej podczas jakiejś dłuższej jazdy. Czy obrotomierzem również steruje jakiś przekaźnik?. Bardzo bym prosił o pomoc ponieważ zbliża się zima i przydałyby się te wszystkie udogodnienia.
PS. Silniczek przerobiony na mechaniczną pompę wtryskową
WDB2100041A137844
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości