Wymiana osłony gumowej na półosi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wymiana osłony gumowej na półosi
Proszę o wskazówki jak w domowych warunkach wymienić osłonę lewą wewnętrzną ( od strony dyfra ) w kombiku przed liftem
S210 2.4 V6 170KM 98' VIN WDB2102611A684474
posiadam komplet nasadek z grzechotką, widziałem ,że na pewno będe potrzebował klucz typu torx, ale nie wiem jaki rozmiar. Jeśli to robota do zrobienia w domowych warunkach to wolę to zrobić sam inwestując pieniądze w narzędzia, niż w szkolenie ucznia w warsztacie samochodowym
S210 2.4 V6 170KM 98' VIN WDB2102611A684474
dobre podejscie. ;-)ryu pisze:Jeśli to robota do zrobienia w domowych warunkach to wolę to zrobić sam inwestując pieniądze w narzędzia,
przydalby sie kanal... dobrze byloby wyciagnac cala polos,by miec ja na stole i sie nie gimnastykowc pod autem,ale mozna to zrobic bez jej wyciagania.
do rzeczy:
-odkrecasz 6 srub mocujacych polos do flanszy dyfra ( torx nasadowy 12? 14? nie pamietam)
-"odklejasz" polos od flanszy,spada Ci na dol
-zbijasz metalowy kapsel na koncu przegubu (duzy kapsel o srednicy przegubu z otworami na sruby)
-wycierasz smar
-wyciagasz piercien zabezpieczajacy (szczypce segera do pierscieni zewnetrznych)
-zdejmujesz opaski mocujace oslone przegubu
-zdejmujesz przegub
-zdejmujesz oslone gumowa
-czyscisz,wycierasz,smarujesz i sjkladasz spowrotem w odwrotnej kolejnosci
to chyba wszystko. jezeli cos pominalem,to niech mnie ktos poprawi ;-)
MB 190 2.6 manual WDB2010291F400274
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
wygląda na niezbyt skomplikowaną robotę, klucze się skompletuje, jedyny problem to brak kanału, ale podniosę auto na maxa w górę i podziałamy. Mam tylko jeszcze jedno pytanie, mianowicie jak przekręcić półoś, żeby dostać się do wszystkich śrub, bo wymieniałem ostatnio tarcze i klocki i prawe kółko kręciło się natomiast lewe było zablokowane. Jest na to jakis specjalny chwyt?
[ Dodano: 2010-08-17, 11:08 ]
jeszcze jedna rzecz, czy nie warto za jedną robotą wymienić osłone od strony koła?
[ Dodano: 2010-08-18, 10:36 ]
może ktoś potwierdzić, czy osłona jest taka sama jak w w124 (taka mi chca sprzedac w sklepie), albo wspomóc numerem katalogowym?
[ Dodano: 2010-08-17, 11:08 ]
jeszcze jedna rzecz, czy nie warto za jedną robotą wymienić osłone od strony koła?
[ Dodano: 2010-08-18, 10:36 ]
może ktoś potwierdzić, czy osłona jest taka sama jak w w124 (taka mi chca sprzedac w sklepie), albo wspomóc numerem katalogowym?
S210 2.4 V6 170KM 98' VIN WDB2102611A684474
to ciezko Ci bedzieryu pisze:jedyny problem to brak kanału, ale podniosę auto na maxa w górę i podziałamy.
przy podniesionym aucie i na "luzie" powinny krecic sie obydwa. moze masz zblokowany reczny?ryu pisze:prawe kółko kręciło się natomiast lewe było zablokowane
to juz sam musisz sobie odpowiedziec na to pytanie...ryu pisze:robotą wymienić osłone od strony koła?
210 357 01 91 - sama guma do W210 wewnatrzryu pisze:wspomóc numerem katalogowym?
w niektorych przypadkach moze byc taka sama,musisz zwrocic uwage na srednice przegubu...ryu pisze:czy osłona jest taka sama jak w w124 (
MB 190 2.6 manual WDB2010291F400274
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 mar 2011, o 15:57
- Lokalizacja: Radom
Potrzebna pilnie pomoc. Pękła mi prawa półośka więc postanowiłem sam ją wymienić. I tu jest problem. Kupiłem nową (używaną) półośke od W210 a mam W124 ale sprzedawca mówił że śa takie same i wymiary są jak i reszta. Przyjechałem do domu i chciałem wymienić i klops. Po włożeniu w piastę za chiny ludowe nie mogę nasadzić tej części wypukłej na miejsce przy moście. Jest jakiś sposób na włożenie półośki? Czy ona powinna bez żadnego oporu wejść na swoje miejsce?? Brakuje mi może z 5mm żeby ja założyc. Mogłem kupić półośkę od w124 tylko że 1cm krótszą ale ponoć mogła by być zbyt naprężona.
Kiedyś przy wymianie mostu w W124 z tego samego modelu też nie pasowało do flanszy przy moście, więc trzeba było oszlifować (nie za dużo)flanszę wewnątrz wokół śrub mocujących przegub wewnetrzny.Porównaj pokrywy w przegubach wewnetrznych a wszystko bedzie jasne.Pokerzysta pisze:Po włożeniu w piastę za chiny ludowe nie mogę nasadzić tej części wypukłej na miejsce przy moście.
R129 500SL
W126C 560SEC
W126C 560SEC
Witam
Mam pytanie czy półośka od 300 diesla rózni się czymś od 300 td lub 2,9 td
Chodzi mi o ilość frezów czy jest taka sama itp
Muszę własnie wymienić u siebie półoskę i stąd moje pytanie czy spokojnie mogę wykorzystać taką od td ??
Mam pytanie czy półośka od 300 diesla rózni się czymś od 300 td lub 2,9 td
Chodzi mi o ilość frezów czy jest taka sama itp
Muszę własnie wymienić u siebie półoskę i stąd moje pytanie czy spokojnie mogę wykorzystać taką od td ??
MB 124 200 D-ex
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
Dodam tylko że taka sama jest w 2,9td sedanie i też będzie pasowała.Aloiz pisze:major74, po Twoim numerze VIN, masz mieć półoś o numerze A2103508510, jest podane tez takie oznaczenie Półosi: RG 107 - 25, i o takim numerze i oznaczeniu bym szukał
-210 350 85 10 -RG 107-25
300td w sedanie ma też taką samą
Będą pasować od obydwu.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
I kiszka
Zamówiłem i dostalem półoś od 3.0TD ale nie pasuje
Niby ilość frezów się zgadza po 25 ale średnica się rózni prawie o 2,5 mm
Teraz nastepuje pytanie czy gość sprzedał mi dobrą póloś czy może ja mam może jakąś krzywą piastę znaczy się ktoś coś wcześniej kombinował
Zamówiłem i dostalem półoś od 3.0TD ale nie pasuje
Niby ilość frezów się zgadza po 25 ale średnica się rózni prawie o 2,5 mm
Teraz nastepuje pytanie czy gość sprzedał mi dobrą póloś czy może ja mam może jakąś krzywą piastę znaczy się ktoś coś wcześniej kombinował
MB 124 200 D-ex
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości