Stukanie na wale przy mocnym ruszaniu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Stukanie na wale przy mocnym ruszaniu
Mam taki "problem". Dzieje sie to tylko przy ruszeniu z miejsca. Wlasnie wtedy gdy jest najwieksze obciażenie na wale. Niewiem czy to jest wina krzyzaka czy wieszaka. Stukanie jest takie jakby uderzalo w jakąś blache i jest w okolicach przedniej czesci auta (bynajmniej z pozycji kierowcy tak slychac). Jeśli delikatnie czy tez normalnie z wyczuciem ruszam wciskając gaz to nic sie nie dzieje. Moze macie jakiees pomysly? Niewiem jak tam ten wal jest zbudowany, jak wyglada bo wszystko od spodu jest zaslonięte.
E50 AMG... Hmmm czasem mnie przerasta :-/
sie to nazywa przegób ale ja bym najpierw sprawdził luz na wieloklinie wału a nie na gumach
[ Dodano: 2010-06-11, 23:25 ]
a jesteś pewien ze to na wale nie masz twardej zmiany biegów czasami
[ Dodano: 2010-06-11, 23:25 ]
a jesteś pewien ze to na wale nie masz twardej zmiany biegów czasami
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Dokładnie. Sprawdź podporę i jej wkład, sprzęgła na wale, krzyżak. Dorzuciłbym do tego weryfikację luzów na półosi. Most Ci nie wyje?fabek pisze:trzeba wejsc pod auto i recznie sprawdzic gdzie ma luz.
Jeżeli natomiast nic Ci nie szarpie, a daje o sobie znak tylko dźwięk, to przy okazji zobaczyłbym też mocowanie wydechu.
Napisz, jak coś ustalisz :-D
koledzy ja mam takie cos jakby pukniecie luz taki jak dodaje i puszczam pedal gazu w czasie jazdy, jestem swiezo po wymnianie tuleji wozka wiec to cos innego,wczoraj podlaczylem przyczepe kiempingowa i razem z przyczepa te pukniecie (luz taki jakby zalaczal sie napend) jest teraz jak ruszam np spod swiatel ,czy trzeba wymienic te dwa gumowe laczniki na wale napendowym ??
dzieki
dzieki
Mercedes E320CDI 2001,vin WDB2102262B381143
Ford KA TDCi 2010
Ford KA TDCi 2010
Wchodzisz pod auto i ruszasz wałem. Sprawdź podporę wału, luzy na półosiach i moście, gumy/łączniki wału. Te ostatnie po prostu się obrywają pod wpływem obciążenia. Poniżej obrazek, gdzie po prawej jest łącznik z oberwanymi metalowymi tulejkami na śruby:erder pisze:jak mam sprawdzic czy te gumy maja miec jakies pekniecia ? czy ruszac walem i patrzec gdzie luz?a moze krzyzak ? musze w weekend wlezc podniego i zobaczyc powiedzcie na co zwracac uwage
Przy okazji nie zaszkodzi sprawdzić mocowania silnika i skrzyni (trzecia poduszka).
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 17:27
- Lokalizacja: Włocławek
U mnie sie dzieje cos podobnego- głównie przy dodaniu gazu jeśli dodam delikatnie to nic sie nie dzieje, podejrzewam wieloklin czy to można regenerować? jak z kosztami?erder pisze:koledzy ja mam takie cos jakby pukniecie luz taki jak dodaje i puszczam pedal gazu w czasie jazdy, jestem swiezo po wymnianie tuleji wozka wiec to cos innego,wczoraj podlaczylem przyczepe kiempingowa i razem z przyczepa te pukniecie (luz taki jakby zalaczal sie napend) jest teraz jak ruszam np spod swiatel ,czy trzeba wymienic te dwa gumowe laczniki na wale napendowym ??
dzieki
pozdrawiam
Nowy
WDB2102821X013371
WDB2102821X013371
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości