wyłączająca się turbina
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wyłączająca się turbina
Witam wszystkich. Mam problem z moim mercedesem w 210, 2,9TD. Mój problem polega na tym, że jadąc dłuższy czas powyżej 160 km/h odłącza mi się turbina i samochód traci moc. Po zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu wszystko powraca do sprawnego działania. Czy może ktoś mi pomów ustalić przyczynę? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Czekam na jakiekolwiek sugestie.
ULAT
Ulat
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 maja 2010, o 09:30
- Lokalizacja: katowice
Ulat i co doszedles do tego? mam podobnie tylko ze mam 2,2cdi z 2000r
Po pewnym czasie turbina daje mi mniejsza moc i samochod slabiej sie zbiera. Dodam ze turbine wymienilem 2 tygodnie temu bo poprzednia sie rozsypala.
Po odpaleniu auto ma kopa a pozniej troche mulowaty
Pozdrawiam :-D :-D :-D
Po pewnym czasie turbina daje mi mniejsza moc i samochod slabiej sie zbiera. Dodam ze turbine wymienilem 2 tygodnie temu bo poprzednia sie rozsypala.
Po odpaleniu auto ma kopa a pozniej troche mulowaty
Pozdrawiam :-D :-D :-D
Mercedes W210 2,2cdi 2000r clasic lift kombi
WDB2102061B276284
WDB2102061B276284
Też miałem takie objawy Tylko że u mnie były spowodowane zatkaniem EGR po odetkaniu też były momenty że tak się zachowywało.... posprawdzałem łączenia na dolocie coolerze i rurze turbo-cooler... wyczyściłem wszystkie czujniki na trasie turbo-EGR i już nie mam problemu
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 maja 2010, o 09:30
- Lokalizacja: katowice
- Marcin13736
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 lis 2009, o 00:12
- Lokalizacja: łódzkie
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 maja 2010, o 09:30
- Lokalizacja: katowice
Nie zdziw się jak będzie łapać błąd nieprawidłowej pracy EGR czy jakoś tak i też będzie przechodzic w ala stan awaryjnydarrantos5 pisze:Doszedlem do tego ktos zaslepil EGR podlaczylem prawidlowo i jak narazie chodzi jak nalezy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
a ja mam podobny problem tylko ze gaszenie silnika nie zawsze pomaga. Raz turbina chodzi elegancko a raz auto sie zachowuje jak by mialo ze 100 koni tylko. pow 2 tys wolno sie wkreca (czuc ze turba brak) ale kreci sie normalnie czyli bez trybu awaryjnego.
sprawdzilem EGR i sie okazalo ze na dwoch rurkach byla nieszczelnosc. poprawilem i jak narazie jest OK. tak samo zauwazylem ze jak sie te jazdy z turbina zaczly to przy 4 tys obrotow strasznie kopcil a teraz po poprawieniu EGRa przestal. czy EGR mogl miec wplyw na prace turbiny ??
sprawdzilem EGR i sie okazalo ze na dwoch rurkach byla nieszczelnosc. poprawilem i jak narazie jest OK. tak samo zauwazylem ze jak sie te jazdy z turbina zaczly to przy 4 tys obrotow strasznie kopcil a teraz po poprawieniu EGRa przestal. czy EGR mogl miec wplyw na prace turbiny ??
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
Sam EGR raczej nie... ale zablokowany lub podcisnienie nie takie to juz sygnał wali do kompa i tam to sie blokuje...
Ja u siebie zawsze mialem to po autostradzie lub jak kozystalem z LIM. bo wtedy silnik powiedzmy" odpoczywa " i kozysta z EGR otwartego. a jak ma byc otwarty jak jest zaślepiony a podcisnienie wariuje i stad te błedy ... tak mi sie wydaje
Ja u siebie zawsze mialem to po autostradzie lub jak kozystalem z LIM. bo wtedy silnik powiedzmy" odpoczywa " i kozysta z EGR otwartego. a jak ma byc otwarty jak jest zaślepiony a podcisnienie wariuje i stad te błedy ... tak mi sie wydaje
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
dzisiaj jezdzilem i juz jest OK. wydaje mi sie podcisnienie uciekalo i moze dlatego turbina sie wylaczala.
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 maja 2010, o 09:30
- Lokalizacja: katowice
Egr byl zaslepiony tzn przewod podcisnienia byl zaslepiony byl w nim jakis precik i przez to zwor sie nie otwieral.Masioe pisze:Nie zdziw się jak będzie łapać błąd nieprawidłowej pracy EGR czy jakoś tak i też będzie przechodzic w ala stan awaryjnydarrantos5 pisze:Doszedlem do tego ktos zaslepil EGR podlaczylem prawidlowo i jak narazie chodzi jak nalezy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Po ponownym podlaczeniu EGR otwiera sie jak nalezy i silnik nie gubi mocy bledow tez zadnych nie wywietla wiec jest ok :-)
[ Dodano: 2010-06-21, 21:38 ]
Dokladnie chodzi o przewod podcisnienia ktory dochodzi do EGR .Jak narazie chodzi silniczek tak jak powinien ,zastanawiam sie tylko po jakiego diabla ktos go zaslepil ? P
Mercedes W210 2,2cdi 2000r clasic lift kombi
WDB2102061B276284
WDB2102061B276284
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości