numer przeplywki

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Do mojego ~ 450zł. do Twojego ~ 1500zł.
Twój łącznie z obudową, no i do benzyny inna technologia (precyzja) wykonania.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
PioWi
Posty: 56
Rejestracja: 6 sie 2009, o 23:48
Lokalizacja: Strzelce Kraj

Post autor: PioWi »

Będąc na moim miejscu skierowałbyś się do ASO ? (powiedz że nie :) a używka oryginał, chociaż używkę to teraz mam
ex S210 e240 Avantgarde WDB2102611A513835
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

To już Twoja sprawa, przeliczenie kosztów i zarobków.Natomiast zastanowiłbym się czy to aby
na pewno przepływomierz.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
PioWi
Posty: 56
Rejestracja: 6 sie 2009, o 23:48
Lokalizacja: Strzelce Kraj

Post autor: PioWi »

A wiec historia wygl ada la tak. Gdy go kupiłem 127 oryginalnego przebiegu to auto nie chciało jechać w ogóle. Po lekturze neta odłączyłem przepływkę i ciszyłem się autem przez około 20 tysięcy (wszystko super, przyspieszanie, spalanie etc.) - wszyscy sie dziwili ze auto jzdzi teroretycznie mechanicy mowili ze bez przeplywki nie ma prawa dobrze chodzic, po tych 20 tysiach zmienieł swiece na NGK bo auto legutko zaczeło szarpac na wolnych obrotach, no i tu zaczęły się problemy (powrót do starych swiec nie pomogł) auto nie chciało jechać ani z przepłtywką ani bez, no to kupiłem Boscha (jecden nowka jeden uzywka) pochodzily 2 miechy i klops, auto rzuca na wolnych nie przyspiesza dobrze, dwie diagnozy niezalezne na SD i diagnoza przepływka, i tu moje pytanie ASO czy kolejny Bosch ?
ex S210 e240 Avantgarde WDB2102611A513835
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Nie stawiałbym na przepływomierz.Raczej na układ zapłonowy, kable, przewody.To ten temat został ruszony, lub uszkodzeniu uległo coś przy okazji dostawania się do świec, np. wiązka do przepływomierza.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 513
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 »

noc pisze:Po przygodach w warsztacie z Pieburgiem, nawet nie zaproponuję.
Nie strasz :shock: , bo u mnie założyłeś Pierburga ;-) .
Ale jak do tej pory jest wszystko O'k :-D
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

PioWi pisze:Proszę o dobór przepływki, fajnie gdyby to nie mercedes (TA CENA !!)
NOC ma z pewnością większe doświadczenie, ale pozwoliłem sobie trochę pogrzeba w necie i oto co znalazłem:
http://ecat-online.bosch.de/toc/pl/0000 ... ramesetJsp
Wpisz dane Twojego pocisku i sprawdź.

Mi wyszło, że nr BOSCH to 0 280 217 515, który odpowiada nr MB A 112 094 00 48, który to teoretycznie był montowany w Twoim aucie (tak podpowiada BOSCH i katalog na radzieckiej stronie).
noc pisze:A pro po tej aukcji.Cena b.dobra.Moje wątpliwości budzą podane numery.Ma to być nr.
1120941248, a na opakowaniu Boscha widać nr. 1120940048.Należałoby porównać te numery czy dla tego nr.Vin są zamiennikami.Z mojego EPC to nie wynika.
Dla nr A 112 094 12 48 brak wyników w asortymencie BOSCH.

Prównaj sobie nr BOSHC'a - tej Twojej przepływki, która rzekomo padła, czy się zgadzają.

Może być tez Pierburg
Air supply 7.22684.11.0 - jest to sama wkładka do wymiany - ale kolega NOC miał z nim problemy.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

http://ecat-online.bosch....ndexFramesetJsp
Wpisz dane Twojego pocisku i sprawdź.
nie dziala a tez bym chcial sprawdzic jaka siedzi u mnie...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

jarecki500 pisze:nie dziala a tez bym chcial sprawdzic jaka siedzi u mnie...
U mnie działa bez problemu ale sprawdź jeszcze ten
http://ecat-online.bosch.de/toc/

Sprawdziłem dla Ciebie - pod warunkiem, że masz kod silnika OM 602.982, czyli E 290 Turbo-D (210.217) 06.96-07.99 - 95 kW, 129 KM, 2874 ccm:

- BOSCH 0 280 217 509
- MB 000 094 08 48

Jest to przepływka z okrągłą wtyczką.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
PioWi
Posty: 56
Rejestracja: 6 sie 2009, o 23:48
Lokalizacja: Strzelce Kraj

Post autor: PioWi »

Kupować nowego Boscha za 599 czy poczekać i dać 1400 za mercedesowskiego ?
ex S210 e240 Avantgarde WDB2102611A513835
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

jak mozesz kupuj bosch toz to to samo tylko ze bez znaczka MB!!!
u mnie roznica w cenie wynosi:
ASO BOSCH 1800zł
hurt u kolegi BOSCH 1100zł
uzywka gdzies na allegro 200zł BOSCH
podróby ceny od 199zł do 600zł

i tu jest dylemat...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
PioWi
Posty: 56
Rejestracja: 6 sie 2009, o 23:48
Lokalizacja: Strzelce Kraj

Post autor: PioWi »

Ten koles podobno sprawdzony, a towar nie wygląda na podróbę czy nie ? Przepływka
ex S210 e240 Avantgarde WDB2102611A513835
belaspolska
Posty: 114
Rejestracja: 14 gru 2009, o 21:45
Lokalizacja: anglia

Post autor: belaspolska »

dzis kupilem oryginalna przeplywke +filtr ropy w salonie do mojej besti za 67 funtow. wydalo mi sie tanio to wzialem i musze przyznac ,ze mniej kopci.
r107 350sl, r107500sl, w123 300d, w210 300td avangarde 98 kombi, w210 300td avangarde 97 kombi, w210 320cdi elegance kombi, aktualnie w211 320cdi kombi.
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

PioWi pisze:Ten koles podobno sprawdzony, a towar nie wygląda na podróbę czy nie ? Przepływka
Potwierdzam - gość jest sprawdzony - a tak właściwie jest to sklep, który oferuje też części na Allego i specjalizuje się min w MB.
A to czy kupic u niego czy w ASO to już pytanie, na które Ty sam musisz sobie dopowiedzieć - kwestia "portfela" ;-)
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
Awatar użytkownika
Robas24
Posty: 9
Rejestracja: 12 maja 2012, o 19:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Robas24 »

Witam :)
Podpowie ktoś jaki mam przeplywomierz w mojej gwieździe?
Problem mam następujący, po założeniu gazu przez około dwa lata i przejechaniu ok170000 km (taxi, stąd taki przebieg) miałem kłopot z porannym odpaleniem.i nagle okazało się że samochód na benzynie wogóle nie chce się wkrecac na obroty.trzęsie się , gaśnie i strzela.
Po lekturze tematów zdecydowałem sie na wymianę przeplyomierzu.
Stąd proszę o podanie nr części która powinna być u mnie zamontowana.
Chyba ze ma ktoś inna sugestie jaką mogła wystąpić usterka?
Z góry dziękuję
Nigdy wiecej Samochodow, tylko Mercedesy ;-). Crazy taxi.
E230 1997r. WDB2102371A356298
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości