ON 50 na 50 zmieszany z wodą na stacji

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
iron1
Posty: 145
Rejestracja: 18 kwie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: iron1 »

... :mrgreen: trochę historii z przymrużeniem oka wlepiłem a ty od razu o prochach...- no więc tak na poważnie oczywiście już teraz pneumatycznego systemu się nie stosuje!

Hydrauliczny system wtrysku
to obecnie jedyny, praktycznie stosowany system zasilania silnika wysokoprężnego. Praktycznie wyparł on pneumatyczny system wtrysku paliwa zastosowany przez R.Diesla w swoim silniku. Polega on na podawaniu paliwa pod odpowiednio dużym ciśnieniem (od ok. 200 do 2000 i więcej atm). Spotyka się praktycznie cztery rozwiązania systemu hydraulicznego wtrysku paliwa. Należą do nich:

* pompa sekcyjna
* pompa rozdzielaczowa
* Pompowtryskiwacze
* common-rail

teraz lepiej?????? :mrgreen:
E320 CDI Avangarde 2000r Kombi
bartolll
Posty: 35
Rejestracja: 3 cze 2010, o 18:10
Lokalizacja: Lubin

Post autor: bartolll »

iron1 pisze:bał pracownika że nie zlewa wody która nachodzi do zbiorników bo były zalane wodą po włazy :shock: !!!!! :shock: :shock:

Kolego coś tu nie halo.... Paliwo jest tłuste więc utrzymuje się na powierzchni wody a samo się nie miesza więc "wody" nie mogło być po włazy tam mogło być tylko paliwo. W niektórych przypadkach może dojść do dyfuzji cieczy (nie samorzutnej) ale musiałeś zatankować krótko po akcji uzupełniania braków w CPN (jak sam napisałeś na początku po zlaniu do baniaka nie było widać). Właściciel coś musiał wiedzieć......
Awatar użytkownika
iron1
Posty: 145
Rejestracja: 18 kwie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: iron1 »

Jak było naprawdę to tylko właściciel stacji wie.
Napisałem o tym ON 50/50 ku przestrodze naiwnych, co na stację jadą za parę groszy mniej za litr (tak jak mój znajomy).Cudów nie ma - paliwo w Polsce mamy drogie i raczej nie najlepszej jakości więc tym bardziej trzymajmy się z daleka tankowania na zadupiach, bo 10gr taniej. Pzdr. dla maniaków OKA
E320 CDI Avangarde 2000r Kombi
bartolll
Posty: 35
Rejestracja: 3 cze 2010, o 18:10
Lokalizacja: Lubin

Post autor: bartolll »

Nowe silniki diesla są bardzo delikatne a w szczególności system CR. Faktycznie tankowanie paliwa kilka groszy mniej mści się z nawiązką i dużo większymi kosztami niż tankowanie dobrej jakości paliwa.
Kupię E290 TD srebrny automat w sedanie, AVANGARDE
belaspolska
Posty: 114
Rejestracja: 14 gru 2009, o 21:45
Lokalizacja: anglia

patent

Post autor: belaspolska »

jak ktos ma diesla ale jeszcze nie cdi prosze przeczytac. znalazlem kiedys na ebay goscia co twirdzil ,ze samochodem mozna jezdzic przepracowany olej + inne skladniki. z czystej ciekawosci kupilem e 300td i przejezdzilem 10000km i to dziala!!!!jezeli ktos jest zainteresowany jak to dziala prosze pytac. ewentualnie w sobore przy piwie opisze to naszym forum.
r107 350sl, r107500sl, w123 300d, w210 300td avangarde 98 kombi, w210 300td avangarde 97 kombi, w210 320cdi elegance kombi, aktualnie w211 320cdi kombi.
HolyCrom
Posty: 212
Rejestracja: 7 cze 2010, o 14:24
Lokalizacja: Chełm

Post autor: HolyCrom »

o właśnie w innym wątku o czymś takim napisałem. To opisz koniecznie co jest do tego potrzebne :)
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Czyli starymi silnikami można jeżdzić pół na pół z wodą gratulacje :-D
E 270 CDI 2000r, lift, manual
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości