właczyl tryb awaryjny i kontrolka edc 220D

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

karlik018
Posty: 61
Rejestracja: 31 gru 2009, o 12:57
Lokalizacja: krzyzowice

właczyl tryb awaryjny i kontrolka edc 220D

Post autor: karlik018 »

Witam. dzisiaj ruszając ze skrzyżowania ruszylem troche ostrzej, tzn auto kręcilo do 4tys i chyba na 3 biegu auto jak by osłablo i zaczeło żle jechać, troche bardziej zaczeło tez klekotać oraz oświeciła sie kontrolka edc. zjechalem na pobocze zajzałem pod maske nic nie zaóważylem niepokojącego, zgasiłem auto i odpaliłem, i chodziło ok kontrolka zgasła, silnik zaczoł znowu ładnie cicho klekotać. Potem przegoniłem jeszcze pare razy auto ale juz wiecej nie właczył trybu awaryjnego. co morze byc tego przyczyną. mam w210 220D r95.
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

temat wałkowany juz x razy. ja miałem tak samo i dzisiaj zostawiłem 2,5 tys za naprawe pompy.. :-/
karlik018
Posty: 61
Rejestracja: 31 gru 2009, o 12:57
Lokalizacja: krzyzowice

Post autor: karlik018 »

no nie straszcie, silnik odpala na zimno i cieplo super, chodzi równo a pompa nic sie nie poci. auto nie dymi, przebieg 400tys
WDB2100041A066228
MB 220D
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

warto by podlaczyc pod komputer i odczytac historie bledow.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
roberts150

Post autor: roberts150 »

Nie chcę być złośliwy , ale muszę ! Napisać słowo "zaóważyłem" ? Przecież to masakra biorąc pod uwagę fakt że korektor działa , i podkreśla !
Człowieku do podstawówki ! Sorry wk... się !
dzahym
VIP
Posty: 179
Rejestracja: 14 paź 2008, o 20:02
Lokalizacja: LZA

Post autor: dzahym »

Kolego roberts 150 zbij ciśnienie- polecam 3 piva ;-)
WDB2100171A2223..
2.9 TD, AUTOMAT 722.6, ELEGANCE (96r)Pierwszy mój samochód którego VIN znam na pamięć..
-Suzuki Vitara 4x4 1.6 16v LPG
-124 2.0 LPG, (87r)
-Vito 2.2 CDI, (0.1r)
-WSK 125x2
-M 72, MT 9
Awatar użytkownika
sirAW
Posty: 18
Rejestracja: 7 lis 2009, o 16:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sirAW »

roberts150 jeśli nie chciałeś być złośliwy to po jaką cholerę to pisałeś??? Trzeba było zostawić dla siebie i wk****ć się "prywatnie.
Może facet ma problemy z ortografią podparte lekarskim opisem, bo taka choroba istnieje w tym parszywym świecie.
Na dodatek nie dodałeś od siebie nic co byłoby związane z tematem. Eeeech szkoda pisać bo cisną się na usta taaakie słowa, że hej!
Faktyko, weź i walnij se te piwka to się może rozluźnisz.

Co do tematu: myślę, że poprostu coś z kompem przez chwilę było nie tak. Przygazowałeś trochę, przeciągłeś auto zbyt wysoko i komp "oszalał".
Reset poprzez zatrzymanie auta, wyłączenie silnika i później ponowne odpalenie był najlepszą opcją.
Uważam jednak, że trzeba "wpaść" na sprawdzenie błędów i zobaczyć o co "keman" ;-)
Pozdr.
ofaks
Posty: 29
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 22:05
Lokalizacja: Redło

pompa lucas

Post autor: ofaks »

Witam, dwa tygodnie temu uszczelniałem LUCASA bo rano nie zapalał ciekło z niej i świeciła się kontrolka EDC, LUCAS włożony wszystko ładnie pięknie a tu nagle znowu w czasie jazdy zapala mi się EDC silnik zmienia głos na metaliczny sprawdzałem LUCAS suchy w weżykach brak powietrza i juz normalnie mam dosyć, czy sprzedać auto, to już chyba mój ostatni mercedes w dieslu, zraziłem sie po przygodach z LUCASEM, co poradzicie?????????
Ostatnio zmieniony 20 maja 2010, o 22:58 przez ofaks, łącznie zmieniany 1 raz.
w210 220D :P
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

"PĄPA" :lol:
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

FAbek, to nie wiesz że Lucas produkował "PĄPY'' ???
Inne firmy zas pompy. Tak dle rozróżnienia. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

sam ustawiałeś, czy w warsztacie wkładali "PĄPE" ? ;-)

viewtopic.php?p=88626&highlight=#88626
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

PĄPĘ ! Merlin, to Lucas! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: e220 okular »

Tez zapalala mi sie kontrolka, ale mechanik uszczelnil pompe to juz wszystko ok, ale teraz mam problemy z czujnikiem. Mysle ze cos zostalo zle zrobione... Tez chcialem go sprzedac, ale szkoda mi takiego auta i chyba zainwestuje ... Troche zaluje ze nie kupilem okulara z silnikiem 3.0, 3.2, lub 2.9
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

pompa do regeneracji, gdzie wymienianaja bebechy bo uszczelnienie to nie wszystko.
pawelw
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2010, o 15:07
Lokalizacja: pomorze

Post autor: pawelw »

Witam, mam problem posiadam w 210 220D z 96r VIN WDB 2100041A163847 jadąc dzis z prędkością 130 km wyłączył sie silnik i pojawiła się kontrolka EDC. Próbowałem kilkakrotnie odpalić i nic z tego, nie pali. Czy mam rozumieć że cała pompa Lucas do wymiany??
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości