Dziwne odpalanie 320cdi

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dziwne odpalanie 320cdi

Post autor: ZGi »

Zdazylo sie przy cieplym silniku ze 2-3 razy dluzej krecil zeby zapalic. Dzisiaj po nocy odpalil elegancko, po 15 km zgasilem silnik na 10 minut i nie odpalil. 3 proby i nic. Potem zaskoczyl ale po dluzszej chwili krecenia.


Niestety moj carsoft nie laczy sie z silnikiem wiec narazie sam nie moge zczytac bledow. Ktos ma jakies propozycje co mozna sprawdzic samemu ? Zapowietrza sie czy co ?
Ogolnie chodzi normalnie i odpala idealnie, tylko teraz tak mu sie zdazylo...
Ostatnio zmieniony 17 maja 2010, o 14:12 przez ZGi, łącznie zmieniany 1 raz.
Robosz
Posty: 71
Rejestracja: 19 mar 2009, o 10:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: Robosz »

Sprawdź przelewy. Instrukcja na forum, łatwo szybko i bez kosztów.
W211 320CDI 2003r
WDB 2110261A236846
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

jezeli bedzie zdarzac mu sie czesciej to czujnik walka rozrzadu i czujnik walu korbowego do sprawdzenia.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Robosz pisze:Sprawdź przelewy. Instrukcja na forum, łatwo szybko i bez kosztów.
Sprawdzane ok 2 miesiecy temu na SD, wszystko idealnie bylo, ale moze cos sie pozmienialo.

fabek pisze:jezeli bedzie zdarzac mu sie czesciej to czujnik walka rozrzadu i czujnik walu korbowego do sprawdzenia.
Ale to juz chyba na kompie lepiej, no nie ?
Robosz
Posty: 71
Rejestracja: 19 mar 2009, o 10:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: Robosz »

Przelewów na SD nie sprawdzisz. Tylko organoleptycznie, rurki, strzykawki lub inne zbiorniczki.
W211 320CDI 2003r
WDB 2110261A236846
Awatar użytkownika
kczarnecki
Posty: 17
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 12:46
Lokalizacja: Valencia

Post autor: kczarnecki »

Witam.
Mam E320 Benzyna z 1996 i ten sam poblem.
Rano lub po dlugim postoju pali od reki, a po zatrzymaniu i probie odpalenia po 20 minutach trzeba duuuuzo krecic. Gdzie na forum znajde instrukcje do sprawdzenia przelewow?

Ogolnie mam tez problem z silnikiem jak gwaltownie przyspieszam to silk za czyna poszarpywac, ale jak lekko odpuszcze gazu to sie troche poprawia - fltry paliwa i powetrza wymienione.
W210 - E320 - ASB - BENZYNA - Avantgarde 1996
VIN: WDB2100551A216215
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

przelewow w benzynie??? nie znajdziesz:) jedynie regulator cisnienia , u ciebie albo za małe cisnienie paliwa , przepływomierz , temp powietrza zasysanego posprawdzaj to najpierw , zacznij od cisnienia paliwa na listwie , chociaz mnie to wyglada na przpływke
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
kczarnecki
Posty: 17
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 12:46
Lokalizacja: Valencia

Post autor: kczarnecki »

Zauwazylem jeszcze jedno:
- gdy probuje uruchomic auto na cieplym silniku wyglada tak jakby zaskoczyl/odpalil i od razu gasnie.
- gdy znow go uruchamiam, to musze dluuugo krecic, ale jak lekko "dodam gazu" to znacznie szybciej sie uruchamia.
To chyba raczej wskazuje na cisnienie paliwa niz na przeplywomierz prawda?
W210 - E320 - ASB - BENZYNA - Avantgarde 1996
VIN: WDB2100551A216215
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

na przepływomierz , pierwszy strzał dostaje bogata dawke i zalewa swiece i dupa , jak dajesz gazu to suszysz swiece bo paliwo sie ulatnia paruje tak po chłopskiemu , cisnienie paliwa zmierz nie ma co gdybac pompa albo regulator cisnienia i wszystko bedzie jasne bedzie mozna cos wykluczyc nikt nie zgadnie co to
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
jimi
Posty: 7
Rejestracja: 17 sie 2009, o 15:40
Lokalizacja: Września

Post autor: jimi »

Witam podepne sie do tematu u mnie sprawa wyglada tak... zimny silnik odpala na dotyk ale po rozgrzaniu bez dodania gazu nie zapali.........a jak zapali to od zaru zgasnie. Nie faluja mi obroty moc jest cały czas taka sama zadnych innych problemow z autem tylko ten problem z odpalaniam na ciepłym silniku. Moje oko to 3,2L benzyna 95r. ASB. Macie jakies propozycje co to moze byc ??
W210 Elegance E320
Vin WDB2100551A022001
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości