Mercedes W210 muł przy przyspieszaniu (czasem)

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

booze87
Posty: 1
Rejestracja: 26 mar 2008, o 11:17
Lokalizacja: Gdańsk

Mercedes W210 muł przy przyspieszaniu (czasem)

Post autor: booze87 »

Witam

Mam problem z autkiem. jest to 2,9 td w automacie z 1996r. ogólnie chodzi ładnie ale czasem przy wyprzedzanu nie ma sily ledwo sie toczy ok 80km/h . problem pojawia sie raz na jakis czas znika przy zgaszenu. Potem jest przez jakis czas dobrze a potem wraca ponownie.

i moje pytanie brzmi co moze byc problemem??
Awatar użytkownika
Mały v8
Posty: 333
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:53
Lokalizacja: Siedlce (WS)
Kontakt:

Post autor: Mały v8 »

Miałem identyczne objawy, powodem ustarki był przepływomierz powietrza . Wymontowałem go i umyłem rozcieńczalnikiem nitro , wszystko wróciło do normy. Warto było by tez podjechac na kompa i odczytać błedy.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Ja też bym obstawiał na przepływomierz powietrza. Zrób tak jak napisał Mały v8
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
agoonzo

Post autor: agoonzo »

ja miałem podobnie,co prawda mam benzynę,ale problemem też był uszkodzony przepływomierz,kupiłem nowy magneti marelli za 400zł .na kompie pokazywało różne błedy silnika,po wymianie przepływomierza same się skasowały :)
jarus
Posty: 156
Rejestracja: 21 lut 2008, o 12:33
Lokalizacja: kraków

Post autor: jarus »

autko wchodzi Ci w tryb awaryjny warto pojechac na kompa!!!
W210 320CDI 2001 elegance. POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomek77 »

jarus pisze:autko wchodzi Ci w tryb awaryjny warto pojechac na kompa!!!
dokładnie to nie musi być przepływomierz, miałem podobny objaw przetestowałem z 10 przepływomierzy, a okazało się że to był nieszczelny intercooler, błąd na kompie też wskazywał okolice przepływomierza i zaworów podciśnienia.
W210 2,9 ex
ytelak
Posty: 3
Rejestracja: 7 kwie 2008, o 00:04
Lokalizacja: Opole

Post autor: ytelak »

Dokładnie miałem to samo po wymianie przepływomierza Bosch 1038 PLN gwiazdeczka odżyła
W210,Avantgarde E 300T TD, 17" OZ Racing
JarekW
Posty: 263
Rejestracja: 29 lut 2008, o 14:10
Lokalizacja: Sz-cin

Post autor: JarekW »

ytelak pisze:Dokładnie miałem to samo po wymianie przepływomierza Bosch 1038 PLN gwiazdeczka odżyła
Moje zmaganiania z brakiem (czasem) mocy zostały rozwiązane. Hahaha - przepływomierz TUTAJ na końcu można przeczytać o finale problemu.
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
timii1
Posty: 1
Rejestracja: 24 maja 2008, o 12:38
Lokalizacja: lublin

MAM TAKI SAM PROBLEM ALE CHYBA TO BEDZIE TURBINA

Post autor: timii1 »

PROBLEM POLEGA NA TYM ZE PO PUSZCZENIU CHMURKI DYMU IDZIE JAK TRZEBA A TAK TO Mół AUTOMAT 2,9 TD DO 3 TYS OBROTóW I NIECHCE BIEGU NA WYRZSZY ZUCIC A JAK POPUSZCZE GAZ TO PRZYSPIESZA TURBINA JUZ OLEJ PUSZCZA
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY
VITO V KLASA 2001
E KLASA 2,9TD 96R
Awatar użytkownika
andre0891
Posty: 234
Rejestracja: 20 maja 2008, o 09:05
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: andre0891 »

witam
miałem podobny problem jak Ty- a że człowiek uczy się na błędach to w 1 kolejności proponuję podjechać z autem do elektronika aby odczytać błędy W moim przypadku była walnięta pompka podciśnienia (koszt nowej w oryginale około 200zł w zależności od źródła) Jeśli auto już raz straciło moc to sytuacja będzie coraz częściej miała miejsce Zatem nie czekaj tylko sprawdź co pokażę Ci komputer
miłego popołudnia
W124 E250D '95- świeży nabytek
W210 E290TD Avantgarde '98
W202 200D Elegance '94
było:
W124 250D
W210 300D
W124 250D
W124 E200D
W210 E290 T TD
W124 250D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości