Silnik 2.3 benzyna i reszta

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

lukas44
Posty: 1
Rejestracja: 7 sie 2008, o 13:44
Lokalizacja: Kraków

Silnik 2.3 benzyna i reszta

Post autor: lukas44 »

Witam. Kupiłem Eklase z silnikiem 2.3 benzyna. Słyszałem, ze to jakaś przeróbka 2.0 itd. Czy to prawda? Jeszcze jedno - mój okular jest w wersji classic, ale mam wrażenie, ze wyspoażenie jego jest jeszcze niższe niz standardowe każdego modelu. Nie ma klimy, nie ma NIC. El, szyby i lusterka i webasto i to wszystko. Nawet na Allegro cięzko było znalezc model bez klimy. Nie ma nawet doswietlania drzwi a gdzies tu o tym czytałem. Myślałem, ze w klasie E Mercedesa skórzna kierownica to standard w każdej wersji. A tu nawet tego! Ma ktoś tak ubogi model ? Jakies wrazenia/porady(pociechy) Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

2.3 to dosyc stary silnik, pierwsze slysze, zeby to byla przerobka 2.0 :roll:

No niesetety... nie wszystkie Okulary z pierwszych lat produkcji mialy klime, choc faktycznie sie zdarza to baaardzo rzadko, zeby NIE miał.

Wersja Classic NIE miala skorzanej kierownicy.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Nie widzialy gały co brały ? :mrgreen:
Awatar użytkownika
CLK
Posty: 91
Rejestracja: 10 lip 2008, o 16:13
Lokalizacja: WielkoPolska

Post autor: CLK »

Jeszcze jest taka możliwość, że auto było flotowe i w ramach oszczędności mieli najtańszą opcję.

Przy okazji mam pytanie do tych, którzy "grzebią" u siebie w autach. Czy natknęliście się na przygotowaną instalację pod jakiś element wyposażenia, któremu brakowało jedynie samego przycisku uruchamiającego?
W Audi A3 nie miałem podgrzewanych lusterek. Ktoś zbił mi szkło lusterka i podczas wymiany okazało się, że była przygotowana cała instalacja pod ogrzewanie i wystarczyło założyć szkło lustra, które miało podgrzewanie.
Czy trafiliście na takie coś w MB?
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

U mnie byla zmieniarka ale ktos zabral, zostala sama wtyczka w bagazniku :mrgreen:
E 220 CDI '01 Elegance
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

lukas44 muszę napisać, że W210 miał bardzo duży asortyment dodatków który był tylko opcją. Wersja Classic, którą domniemam, że posiadasz ma najniższy standard wyposażenia. Nie oznacza to, że nie było w niej klimy czy ksenonów. Otóż były i inne rzeczy tylko występowały jako opcja. Szkoda, że zakupiłeś sobie tak słabo wyposażoną wersję. Co do silnika to żadna przeróbka 2,0 tylko porostu 2,3.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2008, o 08:42 przez Budzy, łącznie zmieniany 1 raz.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

CLK pisze:Jeszcze jest taka możliwość, że auto było flotowe i w ramach oszczędności mieli najtańszą opcję.

Przy okazji mam pytanie do tych, którzy "grzebią" u siebie w autach. Czy natknęliście się na przygotowaną instalację pod jakiś element wyposażenia, któremu brakowało jedynie samego przycisku uruchamiającego?
W Audi A3 nie miałem podgrzewanych lusterek. Ktoś zbił mi szkło lusterka i podczas wymiany okazało się, że była przygotowana cała instalacja pod ogrzewanie i wystarczyło założyć szkło lustra, które miało podgrzewanie.
Czy trafiliście na takie coś w MB?
Najprawdopodobniej miales w audi podgrzewane tylko ktos wczesniej wymienial i zalozyl tansze 8-)
Awatar użytkownika
CLK
Posty: 91
Rejestracja: 10 lip 2008, o 16:13
Lokalizacja: WielkoPolska

Post autor: CLK »

To chyba mam pecha, bo w Volvo miałem całą instalację do elektrycznie sterowanych i podgrzewanych foteli oprócz samego włącznika (sterownika)...
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

Co do wyposazenia do ja w wersji Avantgarde mam wszystko co mozliwe (ksenon,elektryka,skora itd) oprcz wyzej wspomnianej klimatyzacji :cry:
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

tez podpinam sie pod temat. dzis wlaczylo mi sie ESP na sliskiej nawierzchni, a nigdzie nie mam przycisku od tego hehe. ktos ma cos podobnego?
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

tez podpinam sie pod temat. dzis wlaczylo mi sie ESP na sliskiej nawierzchni, a nigdzie nie mam przycisku od tego hehe. ktos ma cos podobnego?
A jak to wygladalo na desce rozdzielczej? :) Bo ja nie mam ESP ale ETC czy tam ETS w moim 4-Maticu (z 1997) a to jest taki pradziadek ESP i tez jak wpadam w kaluze przy duzej predkosci albo ostatnio jak zrobilem ostry zakret i dalem po gazie to czulem ze cos tam blokuje jedno kolo zeby samochod jechal tak jak powinien :) U mnie jak cos sie dzieje mryga zolty trojkat z wykrzyknikiem na desce...

albo masz ESP tylko ktos skrzynie wymienial albo obudowe drazka lub deski rozdzielczej i nie mial takiej z przyciskiem od ESP pod reka wiec "ukryl" przycisk ESP :D
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

Klosiak pisze:
tez podpinam sie pod temat. dzis wlaczylo mi sie ESP na sliskiej nawierzchni, a nigdzie nie mam przycisku od tego hehe. ktos ma cos podobnego?
A jak to wygladalo na desce rozdzielczej? :) Bo ja nie mam ESP ale ETC czy tam ETS w moim 4-Maticu (z 1997) a to jest taki pradziadek ESP i tez jak wpadam w kaluze przy duzej predkosci albo ostatnio jak zrobilem ostry zakret i dalem po gazie to czulem ze cos tam blokuje jedno kolo zeby samochod jechal tak jak powinien :) U mnie jak cos sie dzieje mryga zolty trojkat z wykrzyknikiem na desce...

albo masz ESP tylko ktos skrzynie wymienial albo obudowe drazka lub deski rozdzielczej i nie mial takiej z przyciskiem od ESP pod reka wiec "ukryl" przycisk ESP :D

Co do zoltego trojkata to jak trace przyczepnosc albo gwaltownie ruszam to tez mruga...Ale nigdzie nie mam przycisku esp... czy to znaczy ze posiadam ten system???
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Co do zoltego trojkata to jak trace przyczepnosc albo gwaltownie ruszam to tez mruga...Ale nigdzie nie mam przycisku esp... czy to znaczy ze posiadam ten system???[/quote]

System na pewno masz tylko w starszych wersjach (nie wiem od którego roku był przycisk montowany) go nie mam. Tylko, że ten przycisk to taki "bajer" bo tak naprawdę nie można w mercedesie całkowicie wyłączyć ESP.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

ESP bylo dopiero od 99 roku.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Oj zamieszanie w tym temacie... :-P
Silnik 2.3, podobnie jak 2.0 z okulara i 2.2 ze 124 to ta sama baza (M111), sa baaardzo podobne.
Co do ESP - do '99 byl ASR odlaczny przyciskiem, potem ESP tez odlaczane przyciskiem, ale zolty trojkat zawsze miga i ostrzega przed poslizgiem, czy przycisk jest wlaczony czy nie. ESP to calkiem inna bajka niz ASR, o wiele bardziej skomplikowany i zaawansowany system.
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości