Wkład stacyjki W210 '97

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

surfer
Posty: 4
Rejestracja: 4 sie 2008, o 15:45
Lokalizacja: Warszawa/Sdl

Wkład stacyjki W210 '97

Post autor: surfer »

Witam. Nie mogę przekręcic kluczykiem w stacyjce. Kluczyk da się tylko włożyć. Z przejrzeniu wielu forów domyślam się, że trzeba wymienić wkład stacyjki. Wiec mam takie pytanie: czy mógłby ktoś opisać dokładnie jak i czym trzeba to zrobić w W210 '97 ?? Nigdzie takiego opisu dla W210 nie znalazlem a nie chce nic zepsuc. Bylbym wdzieczny. Pozdrawiam.
davmix
Posty: 216
Rejestracja: 25 maja 2008, o 19:17
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: davmix »

Nie możesz wogóle przekręcić kluczyka??

[ Dodano: 2008-08-04, 18:38 ]
surfer pisze:Z przejrzeniu wielu forów domyślam się, że trzeba wymienić wkład stacyjki.
Wkład można bezboleśnie wymienić jedynie w przypadku gdy da się przekręcić kluczyk na pozycję II (przynajmniej tak jest w W201 i W124)
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny.
lukasz_f
VIP
Posty: 81
Rejestracja: 3 lip 2008, o 18:10
Lokalizacja: poznan

Post autor: lukasz_f »

alt tu kolega ma napewno tak samo jak w w124, chyba, ze to "rybka". Przypuszczam, ze nie. Musisz sciagnac oslone dolna, na rurze dochadzacej do kolumny kierowniczej jest obejma, ktora mozna poluzowac odkrecajac srube. Zobaczysz wtedy otwor w ktorym jest trzpien. jesli [przekrecisz klucz to trzpien sie chowa i mozna wyjac stacyjke. W Twoim przypadku musisz wiercic. Otwor w rurze jest okolo 2 cm od konca rury, wiec musisz zrobic ok 4 wiercen aby powstala szczelina, ktora pozwoli wyjac Tobie stacje. Stacje daj do naprawy, nie bedzie kosztowac wiecej niz 80 zl.
Pozdrawiam.
P.S. Nie zajmie Ci to wieczej czasu (wyjecie stacji) jak 1h
od duzej pojemnosci jest lepsza, jeszcze wieksza pojemnosc
WDB2100651A507340
surfer
Posty: 4
Rejestracja: 4 sie 2008, o 15:45
Lokalizacja: Warszawa/Sdl

Post autor: surfer »

davmix pisze:Nie możesz wogóle przekręcić kluczyka??
No jeszcze wczoraj moglem mimo ze juz sie zacinal a dzis probowalem i nie bardzo...
Zamowilem wkladke do stacyjki. Bede musial jakos kombinowac.. Mam nadzieje ze moze go jeszcze przekrece. A jesli mi sie nie uda to jest szansa zeby wymienic wklad bez wymiany calej stacyjki??
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Ja bym ratował się WD-40. Troszkę na kluczyk i próbować przekręcić. Jak nie idzie to odczekać i znów. Zawsze tak naprawiałem stacyjki w Poldku i Toledo pomagało. Wiem, że w Oku jest elektronika w stacyjce, więc nie przesadź z WD-40. Mam nadzieję, że pomoże.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
davmix
Posty: 216
Rejestracja: 25 maja 2008, o 19:17
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: davmix »

Budzy pisze:Ja bym ratował się WD-40.
NIE RÓB TAK!!!
Będzie jeszcze gorzej na razie nic nie tnij próbuj go przekręcić dociśnij trochę ten kluczyk itp wyciągnij i włóż jeszcze raz kluczyk itp. Jak potraktujesz go WD-kiem to wycinanie nic więcej.

[ Dodano: 2008-08-05, 15:29 ]
Budzy pisze:Zawsze tak naprawiałem stacyjki w Poldku i Toledo pomagało.
To zupełnie inna bajka.
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny.
lukasz_f
VIP
Posty: 81
Rejestracja: 3 lip 2008, o 18:10
Lokalizacja: poznan

Post autor: lukasz_f »

Ale sciagnij oslone. Bo moze sie zdarzyc, ze tylko raz przekrecisz i wtedy wkladka wyjdzie sama.
od duzej pojemnosci jest lepsza, jeszcze wieksza pojemnosc
WDB2100651A507340
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Problem z przekręceniem kluczyka może wynikac z wytarcia się zapadek we wkładzie i wytarciu się kluczyka.Może pomóc dorobienie kluczyka,ale należy go "pogrubic" o kilka mikronów.We wszystkich znanych mi przypadkach pomogło.Koszt operacji 20 zeta
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości