SILNIK zimny ciężko zapala.

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
B_U_L_I
Posty: 14
Rejestracja: 28 lis 2009, o 21:46
Lokalizacja: EZG

SILNIK zimny ciężko zapala.

Post autor: B_U_L_I »

Witam. jak w temacie jak jest zimny coś ciężko mu zapalić nawiąże że dopiero co rozrusznik robiłem i bateria jest ok.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, o 17:11 przez B_U_L_I, łącznie zmieniany 1 raz.
W 123 240 TD 83r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Należałoby zacząć od pomiaru sprężania.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
Marcin13736
Posty: 275
Rejestracja: 17 lis 2009, o 00:12
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Marcin13736 »

troche więcej faktów, proszę. Jak zapalisz kuleje? Może świeca któraś nie grzeje? A możźe paliwo ucieka? Trochę jest możliwości... Napisz coś wiecej, będziemy radzić ;)
W202 '97 250TD 150KM- ex
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny
Awatar użytkownika
B_U_L_I
Posty: 14
Rejestracja: 28 lis 2009, o 21:46
Lokalizacja: EZG

Post autor: B_U_L_I »

qcze powiem że dopiero co byłem na kompie i nic nie wykazał. Po odpaleniu przez 3 sek. kuleje potem normalnie, a powiedzcie czekam do zgaśnięcia świec i jak poczekam jeszcze chwilkę to słyszę chyba pompę dobiega z tyłu i w tedy lepiej pali może mój błąd za szybko go palę ??
W 123 240 TD 83r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Z tyłu jest tylko pompa podciśnienia.W niewielu rozwiązaniach wspomaga podciśnienia silnika.
Ale podciśnienie do zapalenia nie jest potrzebne.Dopiero gdy silnik pracuje.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
MARSZAL220CDI
VIP
Posty: 281
Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
Lokalizacja: Polanica-Herford

Post autor: MARSZAL220CDI »

Ja mam 220CDI i nie wiem,czy w 2,9 jest takie samo rozwiązanie,ale też miałem problem z odpaleniem jak się zrobiło zimno z tym,że zauważyłem,ze pompa wysokiego ciśnienia była mokra. Wymieniłem wężyki(zasilający i powrót) w komplecie oringi i teraz pali jak się należy.
Po prostu lekko się zapowietrzał i ciężko palił,a w dodatku w tej chwili jakiś żwawszy się zrobił.
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara ;)



Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku ;)
Awatar użytkownika
B_U_L_I
Posty: 14
Rejestracja: 28 lis 2009, o 21:46
Lokalizacja: EZG

Post autor: B_U_L_I »

MARSZAL220CDI pisze:Ja mam 220CDI i nie wiem,czy w 2,9 jest takie samo rozwiązanie,ale też miałem problem z odpaleniem jak się zrobiło zimno z tym,że zauważyłem,ze pompa wysokiego ciśnienia była mokra. Wymieniłem wężyki(zasilający i powrót) w komplecie oringi i teraz pali jak się należy.
Po prostu lekko się zapowietrzał i ciężko palił,a w dodatku w tej chwili jakiś żwawszy się zrobił.
Wiesz może i masz rację teraz sobie przypominam że jak go kupiłem to owy wężyk był całkowicie zdjęty muszę zobaczyć co z nim nie tak, oczywiście napiszę co i jak
W 123 240 TD 83r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości