SILNIK zimny ciężko zapala.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
SILNIK zimny ciężko zapala.
Witam. jak w temacie jak jest zimny coś ciężko mu zapalić nawiąże że dopiero co rozrusznik robiłem i bateria jest ok.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, o 17:11 przez B_U_L_I, łącznie zmieniany 1 raz.
W 123 240 TD 83r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
- Marcin13736
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 lis 2009, o 00:12
- Lokalizacja: łódzkie
qcze powiem że dopiero co byłem na kompie i nic nie wykazał. Po odpaleniu przez 3 sek. kuleje potem normalnie, a powiedzcie czekam do zgaśnięcia świec i jak poczekam jeszcze chwilkę to słyszę chyba pompę dobiega z tyłu i w tedy lepiej pali może mój błąd za szybko go palę ??
W 123 240 TD 83r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Z tyłu jest tylko pompa podciśnienia.W niewielu rozwiązaniach wspomaga podciśnienia silnika.
Ale podciśnienie do zapalenia nie jest potrzebne.Dopiero gdy silnik pracuje.
Ale podciśnienie do zapalenia nie jest potrzebne.Dopiero gdy silnik pracuje.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- MARSZAL220CDI
- VIP
- Posty: 281
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
- Lokalizacja: Polanica-Herford
Ja mam 220CDI i nie wiem,czy w 2,9 jest takie samo rozwiązanie,ale też miałem problem z odpaleniem jak się zrobiło zimno z tym,że zauważyłem,ze pompa wysokiego ciśnienia była mokra. Wymieniłem wężyki(zasilający i powrót) w komplecie oringi i teraz pali jak się należy.
Po prostu lekko się zapowietrzał i ciężko palił,a w dodatku w tej chwili jakiś żwawszy się zrobił.
Po prostu lekko się zapowietrzał i ciężko palił,a w dodatku w tej chwili jakiś żwawszy się zrobił.
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Wiesz może i masz rację teraz sobie przypominam że jak go kupiłem to owy wężyk był całkowicie zdjęty muszę zobaczyć co z nim nie tak, oczywiście napiszę co i jakMARSZAL220CDI pisze:Ja mam 220CDI i nie wiem,czy w 2,9 jest takie samo rozwiązanie,ale też miałem problem z odpaleniem jak się zrobiło zimno z tym,że zauważyłem,ze pompa wysokiego ciśnienia była mokra. Wymieniłem wężyki(zasilający i powrót) w komplecie oringi i teraz pali jak się należy.
Po prostu lekko się zapowietrzał i ciężko palił,a w dodatku w tej chwili jakiś żwawszy się zrobił.
W 123 240 TD 83r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
W 124 230 TE 86r.
W 210 E290 TD 96r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości