problem z mocom 2.9
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
problem z mocom 2.9
:oops: Zalanczam silnik i jest wszstko ok jak przekrocze 2700 obrotów na minute to autko zaczyna sie mulić i nie daje rady wiencej jak 120km na godzine w tedy musze stanąć i zgasić i zapalić ponownie żeby mialo swoją moc no i jak chce żeby ta moc zostala to musze sie starać nie przekroczyć 2700 obr na minute. Turbo po regeneraci :oops: POMOCY
wojtek 2.9td
Uszkodzony zawór sterujący - czy to od turbosprężarki, czy od EGRu będzie powodował nieprawidłową pracę silnika... Jaki jest więc sens przekładać?
Jeśli zawór od EGRu będzie uszkodzony, to pomimo działania turbosprężarki silnik będzie się dusił własnymi spalinami - nie dość że będzie dymił, to jeszcze dziurę w tłoku może wypalić.
Jeśli zaś uszkodzony będzie zawór od turbosprężarki to pozbawiamy ECU możliwości nią sterowania doprowadzając do trybu awaryjnego.
Jeśli zawór od EGRu będzie uszkodzony, to pomimo działania turbosprężarki silnik będzie się dusił własnymi spalinami - nie dość że będzie dymił, to jeszcze dziurę w tłoku może wypalić.
Jeśli zaś uszkodzony będzie zawór od turbosprężarki to pozbawiamy ECU możliwości nią sterowania doprowadzając do trybu awaryjnego.
jeśli podepnie przewody od zaworka który steruje turbiną do zaworka od egr-u i turbina bedzie pracowac po przekroczeniu 3000 obrotow i nie bedzie wchodził w system awaryjny to bedzie wiedzial ze to napewno wina zaworka ,a potem sobie zamieni z powrotem.A z tym wypalaniem i cofaniem spalin to nie zabardzo tak kolego jak napisałeś, nie do końca.
MB.2.9 T.D.kombi.WDB2102171A328970
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości