290 td elektryka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
290 td elektryka
Witam wszystkich,
W drodze do pracy spotkała mnie przykra niespodzianka - podczas jazdy na wyświtlaczu pojawiały się jeden po drugim komunikaty - ABS, ETS, Wiatrak (FAN), Poziom oleju i świece żarowe. Auto zgasło.
Nie miałem innego wyjścia jak tylko zjechać na pobocze. Po wyłączeniu wszystkich odbiorników, wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym odpaleniu wszystko wróviło do normy.
Przez chwilę paliły się ABS i ETS - jakby sie programowały.
Czy to może być osławiony przekaźnik przy jednostce centralnej?
pozdrawiam
W drodze do pracy spotkała mnie przykra niespodzianka - podczas jazdy na wyświtlaczu pojawiały się jeden po drugim komunikaty - ABS, ETS, Wiatrak (FAN), Poziom oleju i świece żarowe. Auto zgasło.
Nie miałem innego wyjścia jak tylko zjechać na pobocze. Po wyłączeniu wszystkich odbiorników, wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym odpaleniu wszystko wróviło do normy.
Przez chwilę paliły się ABS i ETS - jakby sie programowały.
Czy to może być osławiony przekaźnik przy jednostce centralnej?
pozdrawiam
Sprawdź napięcie ładowania,czystość klem i jakość styków akumulatora,punkty masy,bezpieczniki w tym pod siedzeniem tylnim obok akumulatora,może trzeba je przeczyścić lub wymienić,oraz przekaźnik stacyjki z bezpiecznikami,który znajduje się pod czarną obudową po stronie pasażera pod maską.Trzeba odkręcić pokrywę i pierwszy z brzegu będzie w czarnej obudowie zestaw przekaźników.Przy wyłączonej stacyjce i z kluczykiem poza autkiem,odłączyć kostki elektryczne,rozmontować obudowę plastikową,podważając płaskim śrubokrętem,wyjąć płytkę i sprawdzić ciągłość ścieżek i poprawić świeżą cyną punkty lutownicze.Płytka może wyglądać jak nowa z fabryki,ale niestety często są tam nie-kontakty,powodujące dziwne zachowanie elektryki pojazdu.Czasami jest jeszcze źle kontaktujący,przekorodowany styk plusowy pod podłoga na wysokości pedału gazu.Czekamy na dalsze relacje z naprawy.
E 290 td,96r,classic
witam,miałem te same objawy,aż strach było sie gdzie ruszać bo w każdej chwili mógł mi zgasnąć i oczywiście pojawiały sie wszystkie komunikaty na desce,po odczekaniu kilkanaście minut auto zapalało jak by nic,a winny był przekażnik który opisuje kolega w poście wyżej,nic juz mu nie pomagało,nawet poprawianie ścieżek,musiałem kupić nowy i problem się skonczył.
MB.2.9 T.D.kombi.WDB2102171A328970
Nie wiem jak jest u mnie, poniewaz miałem takie zdarzenie dopiero po raz drugi. Poprzedni był jakieś 3-4m-ce temu.
Koledzy, w której grupie znajdę ten przekaźnik na /www.detali.ru/cat/oem_mb1.asp
Próbwałem ze słowem "electric" ale jakoś mi słabo wychodzi ;-)
Koledzy, w której grupie znajdę ten przekaźnik na /www.detali.ru/cat/oem_mb1.asp
Próbwałem ze słowem "electric" ale jakoś mi słabo wychodzi ;-)
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Powinieneś znaleźć w grupie 54 ELECTRICAL EQUIPMENT AND INSTRUMENTS.
Wszystko co ma w opisie relay, ew. fuse
Wszystko co ma w opisie relay, ew. fuse
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
jefo, czy problem nadal nie występuje ? bo moje auto jest u mechanika na identyczna usterke, wszystkie błędy po kolei i silnik zgasł, nie moglem odpalic odrazu gasł albo wogóle nie zapalał po paru minutach odpalilem i dowlekłem sie do mechanika, ale z tego co wiem to narazie nic nie znalazł.
S210, E290 1997 Avantgarde
WDB2102171A531989
WDB2102171A531989
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości