Wieksze tarcze i zaciski w W210

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
consol85
Posty: 172
Rejestracja: 24 gru 2008, o 19:10
Lokalizacja: Przyjażń

Post autor: consol85 »

MaxCDI, dobra robota i super wygląd :mrgreen: muszę przerobić ten temat u siebie :mrgreen: punkt dla ciebie
E290 Avantgarde 96r & E320 CDI Avantgarde 00r
MOJE AUKCJE SPRZEDAM w210
Obrazek
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

dobrze przenosze do TUNINGU w takim ukladzie ;-)

Max jezeli zakonczysz prace pochwal sie wynikami w hamowaniu, w ogole fajnie jakbys zmierzyl droge hamowania przed i po.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
mbsly
Posty: 167
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 10:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mbsly »

klocki ATE 13.0460-4201.2 - 230 pln
MaxCDI
Posty: 19
Rejestracja: 5 lis 2009, o 14:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MaxCDI »

Do tej modyfikacji warto również wymienić pompę hamulcową, ponieważ ta z E420 czy E430 ma większą średnice tłoczków na przednią sekcję, co podniesie jeszcze wydajność.
Średnica tłoczków w małej 19,05/23,81mm i w dużej 19,05/25,40mm.
koszt używanej pompy to 100pln więc warto.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Max, poczyniłeś pracę dyplomową, wszystko cacy, ale po jakie licho?? Czy ci było żle?
Sztuka dla sztuki?
A ja tam w mojej przykleję sobie spoiler na klapie! Będzie bojowo!
I wymienię kierę na małą. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
MaxCDI
Posty: 19
Rejestracja: 5 lis 2009, o 14:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MaxCDI »

To nie praca dyplomowa tylko wpis jak na forum przystało, przynajmniej niemieckie bądź amerykańskie. Komentarz jak najbardziej polski!!! w myśl zasadzie niech sami do tego dojdą ja im nie ułatwię, po co zadać sobie trochę trudu i umieścić zdjęcia, albo zrobić szczegółowy opis, najlepiej skrytykować nie angażując własnych pomysłów ( bo jeszcze ktoś skorzysta a ja na tym nie zarobie ), przez większość polaków przemawia zwykła zazdrość że ktoś może być lepszy od nich, smutne to ale prawdziwe.
strendel
Posty: 273
Rejestracja: 21 cze 2009, o 23:27
Lokalizacja: z bylekąd

Post autor: strendel »

fabek pisze:pochwal sie wynikami w hamowaniu, w ogole fajnie jakbys zmierzyl droge hamowania przed i po.
dobrze zkwitowane. nawet gdy dodasz do tego wydajniejsza pompę (co konieczne) to cały układ bedzie pracował wydajniej (oby) ale kosztem 10% mocy twojego silniczka. dlatego bez innych "ulepszeń" to nie ma sensu. nie mniej, ode mnie skrzynka piwa za inwencję twórczą, czego uczestnikom tego forum tak bardzo mi brakuje...
MaxCDI
Posty: 19
Rejestracja: 5 lis 2009, o 14:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MaxCDI »

Wielecki a co ma uklad hamulcowy do straty 10 procent mocy silniczka bo nie rozumiem skoro wspomaganie jest serwem a o ile mi wiadomo sterowane podcisnieniem.
tary
Posty: 6
Rejestracja: 6 cze 2009, o 20:34
Lokalizacja: szczecin

Post autor: tary »

koledzy dwa dni temu zrobiłem cip tuning na 214 koni i myśle o tarcze czy wiecie jakie firmy założyć
mercedes 210
strendel
Posty: 273
Rejestracja: 21 cze 2009, o 23:27
Lokalizacja: z bylekąd

Post autor: strendel »

MaxCDI pisze:skoro wspomaganie jest serwem a o ile mi wiadomo sterowane podcisnieniem.

byc może przesadziłem troche z tymi procentami... ale chyba nie myslisz ze to podcisnienie pani bozia za friko daje.

[ Dodano: 2009-12-03, 22:15 ]
tary pisze:koledzy dwa dni temu zrobiłem cip tuning na 214 koni i myśle o tarcze czy wiecie jakie firmy założyć
uchyl rąbka, co takiego zcipowałeś?
tjwasiak
Posty: 178
Rejestracja: 27 lis 2009, o 03:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

Włączenie świateł -1% mocy, klimatyzacja - 5 do 10% zależnie od stanu sprężarki, dmuchawa czy nie daj Bóg ogrzewanie szyby tylnej będzie znów ze 2-3%... I za chwilę się okaże że auto jedzie, mimo ujemnej mocy silnika :mrgreen:

Przecież to są po prostu bzdury! Pompa podciśnienia pracuje stale. Ewentualne dodatkowe obciążenie serwem występuje przy hamowaniu, kiedy moc silnika wynosi pewnie ułamek nominalnej. Nawet jeśli byłaby w tym jakakolwiek prawda, to cała moc jaką generuje silnik w momencie tego obciążenia idzie w gwizdek.

[ Dodano: 2009-12-03, 22:18 ]
tary pisze:koledzy dwa dni temu zrobiłem cip tuning na 214 koni i myśle o tarcze czy wiecie jakie firmy założyć
Jeśli diesel to minimum 300TD, 270CDI albo 320CDI. Mierzyłeś na hamowni, czy to dane od tunera? Gdzie robiłeś program?

A co do producenta tarcz - polecam ATE.
strendel
Posty: 273
Rejestracja: 21 cze 2009, o 23:27
Lokalizacja: z bylekąd

Post autor: strendel »

tjwasiak pisze:Włączenie świateł -1% mocy, klimatyzacja - 5 do 10% zależnie od stanu sprężarki, dmuchawa czy nie daj Bóg ogrzewanie szyby tylnej będzie znów ze 2-3%... I za chwilę się okaże że auto jedzie, mimo ujemnej mocy silnika :mrgreen:

.

tak? to zamontuj klimę w maluchu zobaczymy czy nie zje 2KM hi, hi
tjwasiak
Posty: 178
Rejestracja: 27 lis 2009, o 03:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

W maluchu? Klimatyzacja zje pewnie przynajmniej 8KM. Tyle że w każdym "normalnym" samochodzie z silnikiem sterowanym elektronicznie wciśnięcie pedału gazu "w podłogę" rozłącza sprzęgło od klimatyzacji.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Panowie! Nie % ty lecz kilowaty! 5% przy 250 kucach to nie to samo co przy 100 konikach a moc klimy jest określona Ale w mojej klima łyka ok. 1 litra.Czyli + 10%.
Serwo nie pobiera znaczącej mocy i tylko przy hamowaniu.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
tjwasiak
Posty: 178
Rejestracja: 27 lis 2009, o 03:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

To samo próbowałem wytłumaczyć... Myślałem, że aluzja zostanie zrozumiana.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości