Wieksze tarcze i zaciski w W210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Max, poczyniłeś pracę dyplomową, wszystko cacy, ale po jakie licho?? Czy ci było żle?
Sztuka dla sztuki?
A ja tam w mojej przykleję sobie spoiler na klapie! Będzie bojowo!
I wymienię kierę na małą. Hej!
Sztuka dla sztuki?
A ja tam w mojej przykleję sobie spoiler na klapie! Będzie bojowo!
I wymienię kierę na małą. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
To nie praca dyplomowa tylko wpis jak na forum przystało, przynajmniej niemieckie bądź amerykańskie. Komentarz jak najbardziej polski!!! w myśl zasadzie niech sami do tego dojdą ja im nie ułatwię, po co zadać sobie trochę trudu i umieścić zdjęcia, albo zrobić szczegółowy opis, najlepiej skrytykować nie angażując własnych pomysłów ( bo jeszcze ktoś skorzysta a ja na tym nie zarobie ), przez większość polaków przemawia zwykła zazdrość że ktoś może być lepszy od nich, smutne to ale prawdziwe.
dobrze zkwitowane. nawet gdy dodasz do tego wydajniejsza pompę (co konieczne) to cały układ bedzie pracował wydajniej (oby) ale kosztem 10% mocy twojego silniczka. dlatego bez innych "ulepszeń" to nie ma sensu. nie mniej, ode mnie skrzynka piwa za inwencję twórczą, czego uczestnikom tego forum tak bardzo mi brakuje...fabek pisze:pochwal sie wynikami w hamowaniu, w ogole fajnie jakbys zmierzyl droge hamowania przed i po.
MaxCDI pisze:skoro wspomaganie jest serwem a o ile mi wiadomo sterowane podcisnieniem.
byc może przesadziłem troche z tymi procentami... ale chyba nie myslisz ze to podcisnienie pani bozia za friko daje.
[ Dodano: 2009-12-03, 22:15 ]
uchyl rąbka, co takiego zcipowałeś?tary pisze:koledzy dwa dni temu zrobiłem cip tuning na 214 koni i myśle o tarcze czy wiecie jakie firmy założyć
Włączenie świateł -1% mocy, klimatyzacja - 5 do 10% zależnie od stanu sprężarki, dmuchawa czy nie daj Bóg ogrzewanie szyby tylnej będzie znów ze 2-3%... I za chwilę się okaże że auto jedzie, mimo ujemnej mocy silnika :mrgreen:
Przecież to są po prostu bzdury! Pompa podciśnienia pracuje stale. Ewentualne dodatkowe obciążenie serwem występuje przy hamowaniu, kiedy moc silnika wynosi pewnie ułamek nominalnej. Nawet jeśli byłaby w tym jakakolwiek prawda, to cała moc jaką generuje silnik w momencie tego obciążenia idzie w gwizdek.
[ Dodano: 2009-12-03, 22:18 ]
A co do producenta tarcz - polecam ATE.
Przecież to są po prostu bzdury! Pompa podciśnienia pracuje stale. Ewentualne dodatkowe obciążenie serwem występuje przy hamowaniu, kiedy moc silnika wynosi pewnie ułamek nominalnej. Nawet jeśli byłaby w tym jakakolwiek prawda, to cała moc jaką generuje silnik w momencie tego obciążenia idzie w gwizdek.
[ Dodano: 2009-12-03, 22:18 ]
Jeśli diesel to minimum 300TD, 270CDI albo 320CDI. Mierzyłeś na hamowni, czy to dane od tunera? Gdzie robiłeś program?tary pisze:koledzy dwa dni temu zrobiłem cip tuning na 214 koni i myśle o tarcze czy wiecie jakie firmy założyć
A co do producenta tarcz - polecam ATE.
tjwasiak pisze:Włączenie świateł -1% mocy, klimatyzacja - 5 do 10% zależnie od stanu sprężarki, dmuchawa czy nie daj Bóg ogrzewanie szyby tylnej będzie znów ze 2-3%... I za chwilę się okaże że auto jedzie, mimo ujemnej mocy silnika :mrgreen:
.
tak? to zamontuj klimę w maluchu zobaczymy czy nie zje 2KM hi, hi
Panowie! Nie % ty lecz kilowaty! 5% przy 250 kucach to nie to samo co przy 100 konikach a moc klimy jest określona Ale w mojej klima łyka ok. 1 litra.Czyli + 10%.
Serwo nie pobiera znaczącej mocy i tylko przy hamowaniu.
Hej!
Serwo nie pobiera znaczącej mocy i tylko przy hamowaniu.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości