Chiptuning S210 E290 Turbodiesel - efekty ;-)

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Nie bede sprzedawal ani jednych ani drugich bo mam 2 komplety z oponami i zawsze to jakas odmiana w wygladzie auta a stalowek nie chce, mialem juz kilka propozycji kupna monoblockow ale szczerze mowiac jest to dla mnie jeden z ladniejszych wzorow felg do Mercedesa i na pewno je sobie zostawie-wczesniej lataly w kupecie... Qp sprzedalem na oryginalnych 15 dziurowcach od tego okulara+stalowki na zime.
Wszystkie te felgi 16"-monoblocki 7,5" a borbety przód 7,5" a tył 9" :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

15 dziurowce? Byly takie w ogole w Okularze czy moze o 8 dziurowce Ci chodzi?
E 220 CDI '01 Elegance
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Ja, też poważnie myślę nad chipem. Ten sam silnik w manualu, mieć te 30KM więcej to już jest coś. Jeżeli chodzi o trwałość silnika to nie na co się martwić przecież silnik ten był montowany w Sprinterach, gdzie chodzi pod znacznie większymi obciążeniami. Poza tym jest to jednostka niewyżylona fabrycznie z dużym zapasem mocy. Dla porównania W210 E250TD ma 150 KM i mniejszą pojemności i każdy sobie chwali ww. silnik. Dlatego też jestem jak najbardziej za chipem. trocin napisz jeszcze gdzie dawałeś autko do chipowania i jak długo trwał montaż i ustawienie wszystkich parametrów.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

kichcio-nie pamietam dokladnie ilo dziurowe byly tamte felgi, teraz sa w qp i jak wkrotce bede ja widzial to sprawdze bo fotek nie zrobilem...
budzy-chipowany byl w firmie diagtronik w Jankach http://www.diagtronik.pl/chiptuning/index.php robili to ok. 6 godzin, wiem ze mozna sporo szybciej ale zeby zrobic dobrze,dokladnie wszystko posprawdzac, wyregulowac i wymienic co trzeba przed i po chipowaniu potrzeba czasu... ja w kazdy razie jestem bardzo zadowolony ;-) Dobre opinie slyszalem tez o VTG...
Konie koniami ale wzrost momentu obr. jest chyba najbardziej odczuwalny 8-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

2.9 to ten sam silnik ktory jest w dostawczaku ktorym jezdze, tzn. Kaczka 210 D, tylko mu turbo brakuje:P
E 220 CDI '01 Elegance
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Może, ktoś zna dobre firmy zajmujące się chiptuningiem z okolic woj. lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego?. Dajcie znać, może ktoś z waszych znajomych chipował i znacie opinie na temat danego zakładu.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

Budzy pisze:Może, ktoś zna dobre firmy zajmujące się chiptuningiem z okolic woj. lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego?. Dajcie znać, może ktoś z waszych znajomych chipował i znacie opinie na temat danego zakładu.
chłopaki z VECTRA KLUB POLSKA podwyższają sobie moc w Poznaniu, i są bardzo zadowoleni, masz linka do firmy www.chiptuning.strona.pl
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Awatar użytkownika
Mały v8
Posty: 333
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:53
Lokalizacja: Siedlce (WS)
Kontakt:

Post autor: Mały v8 »

EBO pisze:
Budzy pisze:Może, ktoś zna dobre firmy zajmujące się chiptuningiem z okolic woj. lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego?. Dajcie znać, może ktoś z waszych znajomych chipował i znacie opinie na temat danego zakładu.
chłopaki z VECTRA KLUB POLSKA podwyższają sobie moc w Poznaniu, i są bardzo zadowoleni, masz linka do firmy www.chiptuning.strona.pl


Pół roku polatam okiem, skończe wykończenia w domu i pewnie wsiąde na S8 w manualu +LPG, zużycie paliwa (przeliczając na pieniądze) podobne, a efekt z jazdy.....piorunujacy :mrgreen:

P.S Wtedy sobie mozna "ćipować"
:arrow: http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &q=audi+s8
P.S 2 . Co to za utwór bangla na tym filmiku :oops: , bo nie znam a zacnie idzie.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

Mały v8 pisze:P.S Wtedy sobie mozna "ćipować"
no tak tak faktycznie wtedy można "ćipować" wzrost mocy o 25KM prz fabrycznych np. 400KM w s8 jest kompletnie nieodczuwalny, więc jest w tym sens ;-)
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Awatar użytkownika
Mały v8
Posty: 333
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:53
Lokalizacja: Siedlce (WS)
Kontakt:

Post autor: Mały v8 »

EBO pisze:
Mały v8 pisze:P.S Wtedy sobie mozna "ćipować"
no tak tak faktycznie wtedy można "ćipować" wzrost mocy o 25KM prz fabrycznych np. 400KM w s8 jest kompletnie nieodczuwalny, więc jest w tym sens ;-)
S8 w tej budzie ma 340 KM ,a po lifcie 360KM, więc skąd te 400?? ... , nie mniej jednak chyle czoła przed tym pojazdem.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

Mały v8 pisze:S8 w tej budzie ma 340 KM ,a po lifcie 360KM, więc skąd te 400?? ... , nie mniej jednak chyle czoła przed tym pojazdem.
napisałem przed tym 400 jeszcze "np" bo wiedziałem że ma 300 coś kucy, a nie chciało mi się sprawdzać ile dokładnie.

P.S szukasz wrażeń?, kup coś rasowego np. e39 m5, fabryka dała 400KM, S8 wącha jej spaliny :-)
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Awatar użytkownika
mark
VIP
Posty: 274
Rejestracja: 16 lut 2008, o 04:53
Lokalizacja: Kluczbork

Post autor: mark »

A może , by nie rozmieniać się na drobne coś takiego - znajoma buda , za to pod maską serce do walki , nie to co nasze małolitrażówki :mrgreen: :TUTAJ

lub z przymrużeniem oka 8-) : TUTAJ

Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

chłopaki z VECTRA KLUB POLSKA podwyższają sobie moc w Poznaniu, i są bardzo zadowoleni, masz linka do firmy www.chiptuning.strona.pl[/quote]

EBO dzięki za link. Ja znalazłem jeszcze:
http://kocar.pl/
http://www.unitronic.pl/Kontakt/
http://www.gekocars.pl/

Odnośnie wypowiedzi Mały v8 to po co piszesz bzdury o S8, którą nijak porównać do W210 290TD. Jak bym chciał moc 300KM i więcej KM oraz śmigać 300km/h to nie kupowałbym diesla i nie zamieszkiwał kraju w którym rozwinięcie 200km/h sprawia trudności (chodzi o stan dróg). Zależy mi tylko na tych paru koniach więcej i większym Nm, w celu sprawniejszego wyprzedania. Wiem mogłem kopić 300TD, który ma 177KM tak ale więcej pali a mi zależy na małym spalaniu ze względu na duże ilości kilometrów, które pokonuję. Myślę, że 290TD z chipem to bardzo dobry kompromis między mocą a ekonomią. Co do S8 to z gazem spala pewnie 25l na 100km przy tak ostrej jeżdzie a mój 290TD tylko 6l/100km :-P
:-P :-P :-P
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

no to masz juz 3 firmy z Poznania , ten Unitronic ze Szczecina mało mi znany. Pozostaje teraz tylko podzwonić i o ceny się popytać. Umówić się na modyfikacje i cieszyć się większa mocą.

P.S koniecznie pytaj sie czy cena modyfikacji obejmuje hamowanie przed i po montażu "virusa" :-)
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Mam już ceny warsztatów z chipowaniem.
Najtaniej to tam co mi podał EBO RS-Chiptuning tylko 750 zł i jak mają dobrą opinię myślę że warto. Dalej to przepaść cenowa 1600zł w kocar i montaż 2 dni. W gecokars niestety oferta dla aut po 2000r. W Szczecinie nie pytałem.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości