E 300TD rano strasznie trzęsie silnikiem!!! PoMOCY

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Haryztybetu
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2008, o 15:55
Lokalizacja: Pruszków

E 300TD rano strasznie trzęsie silnikiem!!! PoMOCY

Post autor: Haryztybetu »

Zawsze rano na zimnym silniku, gdy go odpalałem to świeciła mi sie świeca, ze któraś jest spalona, po ok 1 min znikało i było ok. Pojechałem do warsztatu, bawili się 2 dni, powiedzieli, że świece oki, ale przy pompie paliwowej jest wyciek chyba z zaworku(wymiana 700zł). Rano odpalam i jest jeszcze gorzej nie dość ze trzesie mocniej, klekocze to jak właczam wsteczny co też cos puka, jade chwile ok 2 min, jak sie rozgrzeje wszystko znika. Tak jak juz mowilem po rozgrzaniu jak zlapie temperature to wszystko jest oki.
=P=O=M=O=C=Y=
~E300TD~
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zapowietrza sie i kuleje przez to.

nie pisz wielkimi literami, jest to niepotrzebne.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Haryztybetu
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2008, o 15:55
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Haryztybetu »

Właśnie wróciłem od mechanika i powiedział mi, że mam 2 świece spalone(3 i 5), czyli podobno te najgorsze do wyjęcia. Krzyknąl mi 300zł ze świecami, a jak się urwą to 600zł. Ciekaw jestem czy to pomoże i czy to od świec sie tak dzieje, bo nie wyświetlają sie świece?
~E300TD~
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

silniki starszej generacji są strasznie wyczulone na spalone świece (oprócz 2,9td) tak więc jeśli masz spalone to poprawa bedzie znaczna.

[ Dodano: 2009-11-14, 13:54 ]
o ile ten wyciek zlikwidowany
Haryztybetu
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2008, o 15:55
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Haryztybetu »

Dam znać jak będzie PO, zobaczymy czy coś to dało.
Pozdrawiam:)
~E300TD~
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

2 minuty jazdy i problem ustepuje - moim zdaniem to zbyt dlugo jak na swiece. komory wstepne spalania nabieraja temperatury juz po paru sekundach, takze stawiam ze gdzies jest nieszczelnosc, paliwo sie cofa i troche sie zapowietrza.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Jeśli zrobi wyciek i wymieni świece to bedzie palił na dotyk ;-)
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

U mnie przy jedenej spalonej świecy było to samo, kontrolka świec się nie paliła. Moja rada wymień cały kpl świec, roboty tyle samo a za cztery dodatkowe zapłacisz raptem stówę więcej.
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Master
Posty: 68
Rejestracja: 24 lut 2009, o 19:36
Lokalizacja: WZ

Post autor: Master »

Wymień te dwie świece , a zaworek zostaw w spokoju :lol:
W210 E250td '98 a-garde
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości