CDI falowanie obrotów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
CDI falowanie obrotów
Witam wszystkich!!!
Posiadam mercedesa W 210 2.2 CDI automat z 1998 r. i od dłuższego czasu falują obroty (tylko jak jest zimny)potem praca silnika jest równiutka. Wymieniłem przepływomierz gdyż na komputerze pokazało błąd . Po wymianie przepływomierza żadnych usterek komputer nie stwierdził, a nadal jest to samo.Bardzo proszę o poradę może ktoś miał taki przypadek.
Z góry dziękuję.
Posiadam mercedesa W 210 2.2 CDI automat z 1998 r. i od dłuższego czasu falują obroty (tylko jak jest zimny)potem praca silnika jest równiutka. Wymieniłem przepływomierz gdyż na komputerze pokazało błąd . Po wymianie przepływomierza żadnych usterek komputer nie stwierdził, a nadal jest to samo.Bardzo proszę o poradę może ktoś miał taki przypadek.
Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2009, o 15:04 przez piot1r, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm, silniczek krokowy, sonda lambda w CDI Miałem kiedyś takie falowanie wolnych obrotów, u mnie za to odpowiedzialny był regulator cisnienia paliwa znajdujący się na końcu listwy wysok. ciśnienia.
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r.
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
Witam serdecznie !
W jednym z postów udzieliłeś porady na temat przeczyszczenia czujnika na listwie wysokiego ciśnienia w E 210 co było powodem "falowania obrotów". W związku z powyższym mam prośbę...posiadam MB 210 E 270 CDI z 2000 r. i również u mnie wystąpił ten problem...usterkę przepływomierza wykluczono więc postanowiłem spróbować z tym czujnikiem na listwie. I tu jest moja prośba a mianowicie...gdzie dokładnie mieści się ten czujnik...w jaki sposób bezpiecznie go zdemontować...czym i jak dokonać jego czyszczenia i jak go poprawnie zamontować ?
Za odpowiedź i rady z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam...kebor0
W jednym z postów udzieliłeś porady na temat przeczyszczenia czujnika na listwie wysokiego ciśnienia w E 210 co było powodem "falowania obrotów". W związku z powyższym mam prośbę...posiadam MB 210 E 270 CDI z 2000 r. i również u mnie wystąpił ten problem...usterkę przepływomierza wykluczono więc postanowiłem spróbować z tym czujnikiem na listwie. I tu jest moja prośba a mianowicie...gdzie dokładnie mieści się ten czujnik...w jaki sposób bezpiecznie go zdemontować...czym i jak dokonać jego czyszczenia i jak go poprawnie zamontować ?
Za odpowiedź i rady z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam...kebor0
Mercedes S210 270 CDI, Avantgarde, 2000 r, automat, WDB2102161B170807
Jak w temacie! Ja miałem falowanie obrotów w 270CDI, ale to w moim, to w serwisie wymienili jakiś czujnik falowania obrotów, tam pod pokrywą plastik, jakieś z 20min. trwało, no i wszytko zniknęło!
MERCEDES-BENZ Elegance W210 T E 320CDI `02
"Powietrze, które wydycham, jest chłodniejsze niż powietrze, które wdycham. To ciężki los dla ludzi i maszyn. Temperatura wzrasta do ponad 36 stopni"
"Powietrze, które wydycham, jest chłodniejsze niż powietrze, które wdycham. To ciężki los dla ludzi i maszyn. Temperatura wzrasta do ponad 36 stopni"
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Za falowanie obrotów CDI, prawie zawsze odpowiedzialny jest czujnik ciśnienia CR.
Znajduje się na przodzie listwy.Od przodu samochodu.
Znajduje się na przodzie listwy.Od przodu samochodu.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości