Mariusz pisze:Ok podam numer vin jak bede juz w domu. Z tego co zrozumiałem to tylko pompa wody do wymiany pomoze. Ale podaw vin to sie wszystko dokladnie wyjaśni.
DODAJE NUMER VIN WDB2100061A821313
Te odgłosy nie sa takie słyszalne głosno a luz jest bardzo delikatny myśle ze mozna z tym jezdzic jeszcze???
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
noc pisze:Pompa wodna łącznie z kółkiem paska nr.MB 6112000201 pohałasuje i za pewien czas zacznie
cieknąć wtedy wymiana.Najczęściej 10-15tys.km.
Ok narazie niema zadnych wyciekow i halas delikatny wiec jezdze dalej. Dzis mialem innego pecha zauwazyłem ze jakis pacan przydzwonil mi w przedni zderzak i popekana listwa jest :-( Pozdrawiam!
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Witam,
Ja właśnie ma problem z kołkiem od pompy cieczy chłodzącej.
Kułko całe się rusza około 2-4milimetrów na każdą stronę. i podejrzewam wyciek.
Ponieważ spadł mi podczas jazdy pasek wieloklinowy a jak otworzyłem maskę cały był zapryskany płynem chłodniczym.
Moje pytania:
Czy to możliwe że przy tym kołku od pompy jest taki wyciek?
Czy to kółko powinno mieć luz?
Czy demontaż całej pompy to te 5-6 śrub TORX?
W tym silniku pompa ma tylko dwa rozwiązania.Oba na rysunku.Rozwiązania po "lifcie".
Co to jest wg. Ciebie koło "kierunkowe" i gdzie o nim przeczytałeś.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Tak zgadza się te kółko ma spory luz właściwie sprawia wrażenie jakby miało za chwilę się urwać więc z tego co wyczytałem na forum to może być miejscem wycieku płynu.