Kupno 210tki
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kupno 210tki
Witam! Właśnie niedawno sprzedałem swoją A6 i od dwóch tygodni poszukuję 210 sedan w dieslu. W Polsce moje poszukiwania spełzły na niczym i dziś właśnie wybieram się do "niemcowni" bo upatrzyłem sobie parę ładnych (wg. zdjęć i opisów) 210-tek.
Dopytywałem,czytałem i ogólnie od dawna ciekawił mnie ten Typ Mercedesa.
Mam prośbę do forumowiczów odnośnie diesli na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie.
Nie ukrywam że najbardziej ciekawi mnie 3.0 td. Czy te silniki mają jakieś wady? Słyszałem tylko same zalety a tak nie zawsze bywa:)
Każda odpowiedz jest dla mnie cenna więc z góry dziękuję za odpowiedzi.
A i silnik 3.0 to nie reguła,ogólnie musi być diesel.
:roll:
Dopytywałem,czytałem i ogólnie od dawna ciekawił mnie ten Typ Mercedesa.
Mam prośbę do forumowiczów odnośnie diesli na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie.
Nie ukrywam że najbardziej ciekawi mnie 3.0 td. Czy te silniki mają jakieś wady? Słyszałem tylko same zalety a tak nie zawsze bywa:)
Każda odpowiedz jest dla mnie cenna więc z góry dziękuję za odpowiedzi.
A i silnik 3.0 to nie reguła,ogólnie musi być diesel.
:roll:
jesteś pewien,że wyszukiwarka mi w tym pomoże???Adzienx pisze:Czy te silniki mają jakieś wady?
Masz Cdi a zbywasz mnie wyszukiwarką (nieładnie),zamiast tego mógłbyś napisać np; na co zwracać uwagę,co jest bolączką i czy miałeś jakieś niedogodności w związku ze swoim 3.2 Cdi. Pozdrawiam
ps; wyszukiwarkę przeglądam od dwóch tygodni i głowę mam jak balon.(mało konkretów a dużo niepotrzebnych rozmów i kłótni)
W 210 awangarda 2.7 CDI 2001r.
- MARSZAL220CDI
- VIP
- Posty: 281
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
- Lokalizacja: Polanica-Herford
CDI-ki :
220 143 KM dla niektórych trochę słabe,ale oszczedne (ja nie narzekam..choć przydało by sie pare koni więcej)
270 pośredni jeżeli o moc i spalanie
320 blisko 200 KM !!!
Ogólnie mówi się że 270 najlespszy bo moc w miare i spalanie też niezłe.320 też ma taką opinie z tym,że troszkę wiecej spala.
W sumie to zależy na jaki egzemplarz trafisz...jedne się psują,a inne nie
Silniki w 210 przed liftowym są można by powiedzieć bardziej wytrzymałe bo to jednak troche starsza myśl techniczna.
Trudno tak jednoznacznie coś konkretnego ci polecić musisz zaryzykować i po prostu kupić.
Powodzenia.
P.S.Jak nie kupisz w Niemczech to przyjeżdzaj do Holandii-ceny bardzo podobne
220 143 KM dla niektórych trochę słabe,ale oszczedne (ja nie narzekam..choć przydało by sie pare koni więcej)
270 pośredni jeżeli o moc i spalanie
320 blisko 200 KM !!!
Ogólnie mówi się że 270 najlespszy bo moc w miare i spalanie też niezłe.320 też ma taką opinie z tym,że troszkę wiecej spala.
W sumie to zależy na jaki egzemplarz trafisz...jedne się psują,a inne nie
Silniki w 210 przed liftowym są można by powiedzieć bardziej wytrzymałe bo to jednak troche starsza myśl techniczna.
Trudno tak jednoznacznie coś konkretnego ci polecić musisz zaryzykować i po prostu kupić.
Powodzenia.
P.S.Jak nie kupisz w Niemczech to przyjeżdzaj do Holandii-ceny bardzo podobne
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
i właśnie o takie wypowiedzi mi chodzi. Ogólnie to rozsądek przemawia mi nad starszą myślą techniczną ale jak wiadome każdy z nas chce iść do przodu i nie ukrywam,że wersje po lifcie,rocznikowo i wizualnie wypadają korzystniej:)
2.2 cdi mają podobne osiągi jak 2.9td wg.danych katalogowych. a jak jest w rzeczywistości tego nie wiem
2.2 cdi mają podobne osiągi jak 2.9td wg.danych katalogowych. a jak jest w rzeczywistości tego nie wiem
Na temat silników było powiedziane bardzo dużo ,szkoda zakładać co chwilę taki sam temat bo komuś nie chce się po prostu poszperać. 3,0 Td to silnik cichy, przyjemny dla ucha (dziwęk bardziej przypomina benzynę niż diesla ,bardzo trwały, ze sporym zapasem mocy. Spalanie przy oszczędnym traktowaniu to ok 8 litrów. Ten silnik jeśli jest prawidłowo obsługiwany , nie ma wad. Nie tylko moim zdaniem jest to najlepszy silnik w oczku szczególnie przed liftem i nie tylko dlatego ,że go mam ,a dlatego ,że takiego szukałem.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- MARSZAL220CDI
- VIP
- Posty: 281
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
- Lokalizacja: Polanica-Herford
Przed zakupem swojego jezdziłem 2,9 i niby to nie wielka różnica,ale 13KM też czuć.Adzienx pisze:2.2 cdi mają podobne osiągi jak 2.9td wg.danych katalogowych. a jak jest w rzeczywistości tego nie wiem
A ostatnio z kumplem akurat spotkaliśmy sie na światłach on ma 2,9...został w tyle :-P
Jeżeli nie jesteś zbyt wymagający o moc to polecam 220CDI.Sa też 2litrowe CDIki i ludzie jeżdza.
Mój ma 225tyś km zrobiłem ponad 35tyś i odpukać nic sie nie dzieje z silnikiem.Wymieniłem tylko termostat.
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
- MARSZAL220CDI
- VIP
- Posty: 281
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
- Lokalizacja: Polanica-Herford
a no troche zle napisałem :oops:Lookmal pisze:dla ścisłości 2litrowe CDIki też są 2,2 litrowe.... tyle że koników i niutonometrów mają troszku mniej...MARSZAL220CDI pisze: Sa też 2litrowe CDIki i ludzie jeżdza.
a jeszcze bardziej dla ścisłości 200CDI sa dwie wersje 102KM i 115KM
P.S.Nie rozumie dlaczego MB oznaczył tak dziwnie tej samej pojemności silniki.
Przy prawie identycznej poj.pomiędzy 2148-2151 cm3 wystepują 4 różne oznaczenia i moc :roll:
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
dla laikow. ktos widzac E200 bedzie od razu wiedzial, ze jest slabszy od E220. to najsensowniejsze rozwiazanie odroznienia paru rodzaji tego samego silnika.MARSZAL220CDI pisze:P.S.Nie rozumie dlaczego MB oznaczył tak dziwnie tej samej pojemności silniki.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- MARSZAL220CDI
- VIP
- Posty: 281
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
- Lokalizacja: Polanica-Herford
W sumie tak,ale jak taki laik ma rozróżnić E200 dwa rodzaje i E220 też dwa.fabek pisze:dla laikow. ktos widzac E200 bedzie od razu wiedzial, ze jest slabszy od E220. to najsensowniejsze rozwiazanie odroznienia paru rodzaji tego samego silnika.
Ale nie musimy rozwijać tego tematu dalej.Bo tak myślę,że Adzienx, najmniejszy jaki kupi to będzie ten 143KM.
Pozdr...
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Fabek dobrze gada. Rzędowa 6 tka da Ci masę frajdy i nagrodę za wydatki. Spalanie w zimie ok. 11 l. w mieście. Na trasie schodzi na ok. 7,5 l / 100.
Uważaj co tankujesz to nie powinno być problemów. Najważniejsze co i w jakim stanie kupujesz Kupisz najpewniej co Ci podejdzie i przypasi. Ja również bałem się dużego motoru ale była okazja i na razie nie żałuję. Każdego dnia cieszę się, że muszę dojeżdżać do pracy :mrgreen: :mrgreen:
Uważaj co tankujesz to nie powinno być problemów. Najważniejsze co i w jakim stanie kupujesz Kupisz najpewniej co Ci podejdzie i przypasi. Ja również bałem się dużego motoru ale była okazja i na razie nie żałuję. Każdego dnia cieszę się, że muszę dojeżdżać do pracy :mrgreen: :mrgreen:
E320 CDI Elegance 2000 r.
VIN: WDB2100261B163172
C220 CDI Classic 1998 r. (sprzedany)
more power - more fun
VIN: WDB2100261B163172
C220 CDI Classic 1998 r. (sprzedany)
more power - more fun
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości