NIE MOGĘ URUCHOMIĆ SILNIKA. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Yoco
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 21:17
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

NIE MOGĘ URUCHOMIĆ SILNIKA. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Yoco »

WITAM SERDECZNIE.
POSIADAM MERCEDESA W 210 2.2 CDI 143 KM 2000R
MAM TAKI PROBLEM.ZATANKOWAŁEM PALIWO NA STACJ NESTE W ELBLĄGU PRZEJECHAŁEM 250 KM ZGASIŁEM SAMOCHÓD I JUZ WIECEJ NIE MOGŁEM GO URUCHOMIĆ.PODŁACZYŁEM INTERFEJS I WYSZŁO ZE SĄ USZKODZONE NASTĘPUJĄCE MODUŁY PRÓBOWAŁEM SKASOWAĆ BŁEDY ALE NIC NIE DAŁO.
DFI/EVE , KI (INSTRUMENT CLUSTER) , CDI
CO TO SĄ ZA MODUŁY CZY SĄ ONE ODPOWIEDZIALNE ZA URUCHOMIENIE SAMOCHODU I CO DALEJ ROBIĆ? PROSZE WAS O POMOC.
POZDRAWIAM.
W 210 E 220 CDI AVANTGARDE 2000r
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

JA tak miałem jak spoiłem Smerfetę etyliną. Ale po wystygnięciu mogła odpalić.
Co nalałeś?? Masz fakturę?? Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Yoco
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 21:17
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: Yoco »

FAKTURY NIE MAM BO JAKBYM MIAŁ TO BYM STARAŁ SIĘ O ODSZKODOWANIE. A ETYLINY NIE NALAŁEM BO NIGDY JEJ NIE UŻYWAŁEM. A JAK KTOŚ NALEWA DO DIESLA ETYLINE TO MUSI BYĆ CHYBA BLONYNKA BO JAK DROŻSZE TO LEPSZE. ALE WCALE MI NIE JEST DO ŚMIECHU BO MÓJ MESIO WCIĄŻ STOI
W 210 E 220 CDI AVANTGARDE 2000r
nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

Ja bym zaczął od wyłączenia caps locka...
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

A JAK KTOŚ NALEWA DO DIESLA ETYLINE TO MUSI BYĆ CHYBA BLONYNKA
Baca jaki masz kolor owłosienia :?: :-P :-P

Czym diagnozowałeś ? Powinieneś otrzymać kody błędów, to co napisałeś to moduły sterujące pracą silnika.

Niemniej najłatwiej byłoby wypompować paliwo z baku, zmienić filtr paliwa zalać "czystej" ropki i pokręcić...
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

--a paliwko do analizy!!! To sie może przydać.
A blondyna nie jestem, jaica mam na miejscu! Pokazać???
[temat opisywany gdzies na forum w dziale "Idioci sezonu" z ta benzyną]

A płukanie nie zaszkodzi. Pamiętaj o próbkach 2x 1 litr[jeden dla siebie , jeden do analizy] z opisem co to ma być, gdzie i kiedy kupowane bo jak padniesz na pompkę to możesz zawalczyc o odszkodowanie.A będzie o co jakby co.Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

to nie paliwko tam sa takie 2 uszczelki nie pamietam od czego padło mi to w 2,2 w sprinterze tez samo z siebie z dnia na dzien wievczorem było ok rano nie wstał zapytam jutro i ci powiem
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Yoco
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 21:17
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: Yoco »

paliwo zostalo spuszczone wymieniony filtr wymienilem przewody paliwowe bo jeden byl bez zapinek wymienilem takze zawor odcinający dopływ paliwa i samochod nadal nie odpala. Diagnozowałem interfejsem zakupionym na allegro Napisane na nim jest KTS 520,550,650.to jest chyba jego nazwa. Jak sprawdzić te moduły sterujące silnikiem?
Jeszcze jedna rzecz jak zaczynam go krecic to prubuje zaskoczyc ale tylko raz. Wykrecilem wtryski podlaczylem je na zewnatrz i jest taki motyw ze wtrysk nastepuje raz lub dwa i potem mozna krecic i nie podaje paliwa co to moze byc?
W 210 E 220 CDI AVANTGARDE 2000r
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Szukaj przyczyny w elektronice to nie wina paliwa.Może to wina cana.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Musi co to choroba psychiczna jakaś!
Czy od pojenia bajurą może sie elektronika poprzestawiać??
ub dwa i potem mozna krecic i nie podaje paliwa co to moze byc?
--a węzyki dolotowe do pumpy dmuchałeś?? Mnie to wygląda na ordynarne dławienie na dolocie, bo ssać można tylko do 1 bar na minusie a to mało. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Yoco
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 21:17
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: Yoco »

Gdzie w tej elektronice tego szukac i jak? Jak sprawdzić moduł CDI , DFI/EVE , KI ? Gdzie one się znajdują gdzie ich szukać?
W 210 E 220 CDI AVANTGARDE 2000r
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Sprawdz czujnik wałka rozrządu i wału.Z twojego opisu wygląda mi to na czujnik wałka.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Yoco
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 21:17
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: Yoco »

Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie sprawdzenia tego czujnika wałka rozrządu i walu .Jak sprawdzic czy są one sprawne?

[ Dodano: 2009-08-08, 14:34 ]
O D P A L I Ł!!!!!!!!!!!!!!!!
Serdeczne podziekowanie dla kolegi AVANDGARDE. To była wina czyjnika synchronizacji wałka rozrzadu z wałem korbowym.Był przerwany jeden przewód i dlatego nie działał. Teraz mam inny problem po odpaleniu nie działa klimatyzacja i jak przekręce pokrętła na zimny nadmuch to leci gorące powietrze.Jaka moze byc tego przyczyna?
W 210 E 220 CDI AVANTGARDE 2000r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości