Parownik wymiana

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Lepiej zebys nie widzial wybebeszonego bo mozesz dostac dyleri a czy to pewne na 100 ze parownik
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
szczypior87
VIP
Posty: 544
Rejestracja: 20 maja 2009, o 21:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szczypior87 »

Jeszcze na 100% nic nie wiadomo. Mam nabite auto od nowa jak znowu coś uleci mam u nich zostawić auto na noc a oni w nocy sobie zobaczą dokładnie w silniku czy nic nie wycieka. Mam nadzieje że to tylko jakaś rurka przepuszcza gdzieś i że koszty nie będą wysokie no i że nie będzie trzeba całego auta rozbierać :D Też nie jak by nie mogli lepszego dojścia zrobić.
CLK W208 200 KOMPRESSOR 192KM
VIN: WDB2083451F020375
FOTKI: MOJE OCZKO
jasak
Posty: 15
Rejestracja: 9 kwie 2009, o 14:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jasak »

a ile freonu ubyło, piszesz że trochę dodali i jest ok. Klima staje przy ubytku 50% gazu.
W210 220 CDI 2001
WDB2100061B453939
W221 S500 4MATIC
WDD2210861A267239
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

A czemu nie wpuscili barwnika na drugi dzien widac gdzie wylatuje zmien firme bo morze to przedrorzyc
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Tak jak poprzednik radził, zmień firmę. Poszukaj warsztatu gdzie mogą to sprawdzić przez nabicie azotem pod dużym ciśnieniem, oraz dodaniem oleju z barwnikiem , który będzie widoczny w ultrafiolecie na nieszczelnościach. Co do wymiany parownika, to wiąże się to z wymontowaniem całej nagrzewnicy z dmuchawą, a co za tym idzie całej konsoli ze wzmocnieniem (paskudna robota).Pozdr
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Jeżeli to parownik to ani azot ani barwnik nic nie pokażą po za ubytkiem.Warsztat powinien rozebrać podszybie i sam parownik podłączyć pod azot.Diagnoza jest wtedy 100%.Koszt wymiany parownika to 700-800zł w zależności od wyposażenia + napełnienie + koszt parownika.Samochód faktycznie w trakcie roboty wygląda wewnątrz jak po wybuchu granatu.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

szczypior87, podjedź na ul. Opolską 161a, firma MM-auto części, tel. 71 311 74 00. Są kumaci i niedrodzy.

pozdr i przepraszam za mały OT.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Jezeli jest to parownik i jest wpuszczony barwnik,to pod spodem gdzie jest odplyw wody musi sie pokazac kolor byly takie przypadki
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Barwnik pojawi się w odpływie wody gdy dziura już jest spora i nie oblepiona kurzem.A najczęściej to 1-2 małe zawalone kurzem barwnik zostaje na kurzu.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
szczypior87
VIP
Posty: 544
Rejestracja: 20 maja 2009, o 21:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szczypior87 »

noc pisze:Samochód faktycznie w trakcie roboty wygląda wewnątrz jak po wybuchu granatu.
To mnie pocieszyliście :-D Auto jak na razie jest powtórnie nabite i chłodzi bardzo dobrze. Ale jak raz uciekło ciśnienie to raczej samo się nie uszczelniło i znowu ucieknie :-P Fajnie jak by się okazało że to jednak nie parownik. Sama jego cena może mnie nie odstrasza i to że będę miał mały rozpier.... w aucie też tylko nie chciał bym żeby później po złożeniu całego kokpitu żeby się okazało że coś nie działa albo jakoś źle spasowali i plastiki zaczynają trzeszczeć.
PS: Czy każde auto ma umiejscowiony parownik w takim "dogodnym" miejscu :-P Jest to jakaś zasada że musi być we wnętrzu auta czy po prostu inżynierowie z MB nie mieli go gdzie upchnąć :mrgreen: Nie znam się na klimatyzacji więc pytam. Bo kto pyt nie błądzi :lol:
CLK W208 200 KOMPRESSOR 192KM
VIN: WDB2083451F020375
FOTKI: MOJE OCZKO
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Niektóre mają na podszybiu inne za schowkiem.MB tak ma w każdym modelu.Pociesz się, że u Ciebie to dwa dni roboty, nie 3-4 jak w innych.Po złożeniu nie ma śladu ani świerszczy.Chyba,
że robi to kowal.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kamilsp
Posty: 46
Rejestracja: 18 gru 2011, o 21:58
Lokalizacja: Kielce\Piaseczno

Post autor: kamilsp »

Podbijam temat z dwóch powodów:

- parownik do wymiany (dziura aż syczy, po 1,5h nie ma śladu czynnika)

- dobre wideo : http://youtu.be/kwebsKwQayY

I znowu miłość do MB wystawiona na próbę.
S210 E290 97' WDB2102171A348852
W124 E250D 94' WDB1241261J047184

http://youtu.be/xVkM84mElWg
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Naprawiam 2-3 sztuki miesięcznie.Czas 2-dni bo porządnie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

kamilsp pisze:- dobre wideo
bułka z masłem, niecałe 10 minut roboty ;)

Noc, o koszty nawet nie spytam :wstyd:
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Krótki opis.Zdemontować całe podszybie z wycieraczką.
Wywalić konsolę, kierownicę, jaśki, kolumnę kierownicy, deskę z licznikiem, wyjąć wspornik bezp. wyjąć nagrzewnicę, podzielić, rozebrać. Potem z powrotem w odwrotną.Sprawdzenie szczelności, podciśnienia, napełnienie, komputer i najlepszy moment - kasowanie klienta.
Auto na pewnym etapie naprawy, wygląda jakby w środku wybuchł granat.
Zwykle klient pyta się czy potrafimy jeszcze "to" złożyć.Tak.Każde auto świata. :rotfl:
I wszystko, nawet to co nie działało, będzie działać. :hyhy: Nawet w R.R.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości