Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika
Witam jak w temacie moj 3.2 cdi wchodzi w tryb awaryjny po podlaczeniu pod komputer zaraz po odpaleniu nie wykazuje zadnych bledow kreci sie na maxa sytuacja natomiast zmienia sie gdy przeloze z pozycji P na D wtedy wyskakuje jeden blad "zamykanie klap dolotowych" i za kazdym razem od tej pory wykreca juz tylko 3 tys obrotow przy czym nie swieci sie check engine a silniczek sterujacy klapami jest sprawny co to moze byc prosze o pomoc.
Re: Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika
Silniczek sprawny,ale pewnie mechanizm w kolektorów, sterujący klapkami nie dziala
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
Re: Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika
Klapy pracuja gdy blad wyskakuje klapy zamykaja sie a gdy blad skasuje na biegu neutralnym otwieraja sie po ponownym wrzuceniu D znow sie zamykaja i tak w kolko
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
Re: Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika
Błąd -p0100 przeplywomierz powietrza z goraca warstwa. Na zgaszonym silniku wartosc przeplywu powietrza to 3600 mg/cykl a na odpalonym 0 mg/cykl i nadal 3 tys obrotow. Pomoze ktos ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości