problem z 722.4
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
problem z 722.4
Witam. Wiem że to forum w210 ale merc to merc a ze mam okulara to zaczne sie pytać tutaj do rzeczy, niedawno kupiłem 220 ce (anglik ale idzie do przekładki)) silnik juz 16v skrzynia 722.4 przebieg 180 tys ksiazka serwisowa. i mam taki problem z automatem... troche szarpie na biegach twardo zmienia i redukuje slizgac nie slizga obroty nie wariuja. olej w skrzyni był zmieniany w serwisie przy przebiegu ok 172 tys km i niestety wlane było go zadurzo o około 300ml. oczywiscie juz sciagnełem nadmiar i jest poziom ok. troche zmiana sie poprawiła ale nadal szarpie, delikatnie zmniejszyłem naprezenie linki która idzie od przepustnicy do skrzyni i znow delikatna poprawa, jest jeszcze jeden objaw prze wrzucaniu na D tył siada około 3 cm. dodam ze podcisnienie od kolektora do szkrzyni jest podłaczone. Czy to moze być wina poduszek tylnego wózka. Czy ktoś wie o dobrym warsztacie od ASB w Kujawsko Pomorskim?
E200 Elegance '99
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
tak to moga byc tuleje wozka tylnego, dawale opis w FAQ jak i co.
ale...
radze przejrzec dokladnie cale podcisnienie, nie chodzi tylko o te ktore steruje skrzynia, ale reszta silnika, lampami itd. jakiekolwiek rozszczelnienie bedzie dawalo taki efekt.
ale...
radze przejrzec dokladnie cale podcisnienie, nie chodzi tylko o te ktore steruje skrzynia, ale reszta silnika, lampami itd. jakiekolwiek rozszczelnienie bedzie dawalo taki efekt.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Dzieki febek. to moze być klucz do rozwiazania. przejrzałem podciśnienie i...
jeden wezyk który biegnie od skrzyni biegów do kolektora jest ok.
ale sa jeszcze 2 jeden z zielonym paskiem a drugi z czerwonym. i własnie te 2 biegły pod akumulatorem i niestety uległy przerwaniu kwas z akumulatora osłabił plastik. obciełem je i połączyłem bezpośrednio z takim jakby trójnikiem do którego dochodzi przewód i wychodzi 3 węźyk zakończony malym filtrem. po połaczeniu wszystkiego nadalproblem jest z biegami ale znów w mniejszym stopniu.
Czy ktoś ma schemat podciśnienia skrzyni 7.224 połaczonej z silnikiem m111 2.2 litra
jeden wezyk który biegnie od skrzyni biegów do kolektora jest ok.
ale sa jeszcze 2 jeden z zielonym paskiem a drugi z czerwonym. i własnie te 2 biegły pod akumulatorem i niestety uległy przerwaniu kwas z akumulatora osłabił plastik. obciełem je i połączyłem bezpośrednio z takim jakby trójnikiem do którego dochodzi przewód i wychodzi 3 węźyk zakończony malym filtrem. po połaczeniu wszystkiego nadalproblem jest z biegami ale znów w mniejszym stopniu.
Czy ktoś ma schemat podciśnienia skrzyni 7.224 połaczonej z silnikiem m111 2.2 litra
E200 Elegance '99
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
popatrz schematy, moze cos wydumasz. sprawca moga byc te tuleje pod wozkiem z tylu. w coupecie gazu nikt nie zalowal na pewno. sprawdz czy jak nagle puszczasz gaz czuc stukniecie, bo przy zmianie biegu to na pewno.
- Załączniki
-
- B80015000032.0831.gif (21.97 KiB) Przejrzano 5610 razy
-
- B27195000047.0161.gif (17.85 KiB) Przejrzano 5610 razy
-
- B27195000042.0716.gif (14.82 KiB) Przejrzano 5610 razy
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Właśnie nie czuć stukniecia. Coupe jest od kobiety to moze nie jest az tak zajezdzone tylko niestety cukierkowy zapach w srodku ;/ ogladałem już te schematy na radzieckiej stronie
dokładam fotki trójnika. NA schemacie zaznaczyłem prawdopodobnie te elementy które są na zdjeciu i wychodzi na to że wyjście z trójnika musi być z czym połaczone czy ze zbiornikiem ciśnienie czy podciśnienia który znajduje sie w błotniku?
dokładam fotki trójnika. NA schemacie zaznaczyłem prawdopodobnie te elementy które są na zdjeciu i wychodzi na to że wyjście z trójnika musi być z czym połaczone czy ze zbiornikiem ciśnienie czy podciśnienia który znajduje sie w błotniku?
E200 Elegance '99
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
To jest jeden i ten sam. tylko na pierwszym zdjęciu jest tak zawiniety, wychodzi z tego elektrycznego trójnika na dole z czerwonym paskiem a konczy sie wlasnie tą koncówką z siatką.
- Załączniki
-
- asb.JPG (10.58 KiB) Przejrzano 5553 razy
E200 Elegance '99
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
Szukam szukam... tez jestem przekonany ze to podciśnienie bo samochód jest naprawde zadbany i nie ma żadnych mechanicznych problemów. Sciagam Bosch ESI tronic. bo znalazłem cos takiego... tylko do e200 z tym samym silnikiem m111 jednak inne podłaczenie.
E200 Elegance '99
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości