Pomocy nie mogę uruchomić auta
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Do Anioła. Najczęściej to czujnik obrotów wału z nieszczelną wtyczką.Stoi na końcu silnika po
stronie kierowcy przy samej przegrodzie.Strasznie ciężko wsadzić tam rękę.Po oczyszczeniu
jakimś elektrosolem włóż z uszczelką posmarowaną smarem do łożysk jest wodoodporny.
stronie kierowcy przy samej przegrodzie.Strasznie ciężko wsadzić tam rękę.Po oczyszczeniu
jakimś elektrosolem włóż z uszczelką posmarowaną smarem do łożysk jest wodoodporny.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
witam wszystkich ostatnio miałem problemy z kluczykiem tzn.auto go nie czytało piszę bo mam niezłego speca zakodował kluczyk ze stacyjką i blokadą oraz dorobił nowy klucz może on będzie mógł coś zaradzic...tel do niego to 502679264 koszt takiej naprawy z nowym kluczem to 1000zł...gośc ogłasza sie na allegro powodzenia !!!noc pisze:Niestety wieści są ponure.Twój samochód ma już immobiliser w sterowniku silnika.
Opcje są cztery. 1.Stara pamięć ocalała elektronik ją przelutuje do kupionego używanego.
2.Stara pamięć nie ocalała kupujesz używany fachowiec go rozkodowuje.
3.Kupujesz komplet komputer stacyjka blokada klucze.
4.Zamawiasz nowy serwis go wkoduje.
Teraz potrzebny fachowiec który powie co z pamięcią i jaka różnica w cenach przeróbek.
Komplety chodzą na aledrogo po 1500-2500 zł.
I w tym dziale mam pytanie do pana NOC
mam ten sam sterownik tj A0225458032 ma immobiliser wpisany
z diagnozy wynika ze czujnik temp powietrza w układzie ssącym pokazuje złą temp (czyli -38C) sprawdziłem czujnik i instalacje jest ok wiec musi to być sterownik. Niestety od 3 miesięcy nie mogę znaleźć sterownika razem ze stacyjką i kluczykiem. Znalazłem kilka samych sterowników lecz nikt ze sprzedających nie przyjmuje zwrotów.
I tu pytanie czy zwykły mechanik z kilkuletnim doświadczeniem (taki jak ja) da rade przelutować pamieć i czy gdy przelutuje pamieć nie przeniose tego błedu na nastepny sterwoniki, i czy może da się wkodować immobiliser w stacyjkę i kluczyk w obcy sterownik zamiast próbować wkodować ten sterwonik w inny samochod ?
Proszę o pomoc zwłaszcza od pana NOC'y :-)
mam ten sam sterownik tj A0225458032 ma immobiliser wpisany
z diagnozy wynika ze czujnik temp powietrza w układzie ssącym pokazuje złą temp (czyli -38C) sprawdziłem czujnik i instalacje jest ok wiec musi to być sterownik. Niestety od 3 miesięcy nie mogę znaleźć sterownika razem ze stacyjką i kluczykiem. Znalazłem kilka samych sterowników lecz nikt ze sprzedających nie przyjmuje zwrotów.
I tu pytanie czy zwykły mechanik z kilkuletnim doświadczeniem (taki jak ja) da rade przelutować pamieć i czy gdy przelutuje pamieć nie przeniose tego błedu na nastepny sterwoniki, i czy może da się wkodować immobiliser w stacyjkę i kluczyk w obcy sterownik zamiast próbować wkodować ten sterwonik w inny samochod ?
Proszę o pomoc zwłaszcza od pana NOC'y :-)
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Kolego pan to bym był jakbym miał jakiś mały zameczek.Jak na razie nie mam.
Musisz podać taki niuans wymagany przez Twojego adwersarza i regulamin - nr.Vin. :-P
Musisz podać taki niuans wymagany przez Twojego adwersarza i regulamin - nr.Vin. :-P
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kmtaxi pisze:Silnik zgasł. Wywala błąd P 1354 (synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym) Na co rzucić okiem, ewentualnie wymienić.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1741565.html może coś tutaj znajdziesz bo silnik chyba ten sam.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
kmtaxi, Prosta zasada przy uszkodzonym czujniku wału ,przy kręceniu rozrusznikiem nie widzi obrotów.Przy uszkodzonym czujniku wałka obroty leciutko drgają.Właśnie ten komunikat jest dwuznaczny i ciężko zbadac.Ale ten sposób jest skuteczny i nigdy nie zawiódł. ;-)Czujnik wału kupowałem zawsze boscha koszt okł 250 pln.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
fabek napisał:
Błąd P1354 - brak synchronizacji między wałkiem rozrządu a wałem korbowym.
Są 4 możliwości:
1) za wysoka częst. czujnika wałka rozrządu - czujnik do wymiany / straty w przewodze, uszkodzenie ekranowania
2) brak sygnału z czujnika wału korbowego - wymiana / przerwa lub styk do masy
3) złe parametry z czujnika wału - przerwa przewodu, uszkodzenie ekranu lub uszkodzone segmenty na kole zamachowym lub czujnik uszkodzony
4) złe parametry z czujnika wałka rozrzadu - podobnie jak wyżej, czyli przerwa obwodu lub czujnik uszkodzony
--------------------------------------------------------
Niestety, czujnik wału został urwany przez nie przykręconą śrubę M8 chyba od konwertera. Kiedyś pisałem na ten temat, że jakiś (chyba Turek) podczas montażu jak mu wypadła z wkrętarki, to ją zostawił. Wtedy myślałem, że to była tylko jedna. Dzisiaj jechałem i nie wyhamowałem na poprzecznym garbie, auto podskoczyło i musiała wypaść następna, która była gdzieś przyklejona w zakamarkach osłony sprzęgła. Inne były sprawdzane i były na miejscu.Śruba na pewno nie była przykręcana, gdyż nie było żadnych śladów na gwincie, jak to zwykle widać na wykręconych śrubach.Jak to zobaczyłem to rzucałem mięsem, bo dzień urlopu szlag trafił.
Błąd P1354 - brak synchronizacji między wałkiem rozrządu a wałem korbowym.
Są 4 możliwości:
1) za wysoka częst. czujnika wałka rozrządu - czujnik do wymiany / straty w przewodze, uszkodzenie ekranowania
2) brak sygnału z czujnika wału korbowego - wymiana / przerwa lub styk do masy
3) złe parametry z czujnika wału - przerwa przewodu, uszkodzenie ekranu lub uszkodzone segmenty na kole zamachowym lub czujnik uszkodzony
4) złe parametry z czujnika wałka rozrzadu - podobnie jak wyżej, czyli przerwa obwodu lub czujnik uszkodzony
--------------------------------------------------------
Niestety, czujnik wału został urwany przez nie przykręconą śrubę M8 chyba od konwertera. Kiedyś pisałem na ten temat, że jakiś (chyba Turek) podczas montażu jak mu wypadła z wkrętarki, to ją zostawił. Wtedy myślałem, że to była tylko jedna. Dzisiaj jechałem i nie wyhamowałem na poprzecznym garbie, auto podskoczyło i musiała wypaść następna, która była gdzieś przyklejona w zakamarkach osłony sprzęgła. Inne były sprawdzane i były na miejscu.Śruba na pewno nie była przykręcana, gdyż nie było żadnych śladów na gwincie, jak to zwykle widać na wykręconych śrubach.Jak to zobaczyłem to rzucałem mięsem, bo dzień urlopu szlag trafił.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości