2.8v6 kopcenie, egr??
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
2.8v6 kopcenie, egr??
Witam
Mam taki problem, W moim w210 2.8v6 miałem problem z kopceniem. Auto miało wypadanie zapłonu na 1.2.3 cyl. Wymieniłem świece przewody i dwie cewki. Auto odżyło pracuje prawidłowo. Niestety wcześniejszy własciciel prawdopodobnie Mongoł albo coś zbliżonego do tej nacji. Jeździł nim na 3tłokach jakieś 1000km. Paliwo dostało się od oleju. Olej został potrakrowany płukanką i zalany świeżym. Kompresja jest w normie. Wymienione zostały sondy ponieważ nie pracowały należycie. Problem natomiast został dość dziwny. Bo jak jeżdzi się autem tak do 3tyś obrotów. Samochód pięknie pracuje nie kopci. W momencie kiedy np. jedzie się pod górkę z maksymalnym obciążeniem silnika. Samochód puszczą za sobą takiego czarnego wielkiego bąka . Aż wstyd jechać nie mówiąc że ludzie włączają awaryjne bo nic za mną nie widać. Według schematów w tym silniku jest EGR. Czy miał kiedyś ktoś problem z dymieniem w taki sposób ? Czy były problemu zawieszającego się EGRu? bo w tym momencie jest to chyba jedyna możliwość. Chyba że jest ktoś mądrzejszy i miał podobny przypadek kopcenia.
Mam taki problem, W moim w210 2.8v6 miałem problem z kopceniem. Auto miało wypadanie zapłonu na 1.2.3 cyl. Wymieniłem świece przewody i dwie cewki. Auto odżyło pracuje prawidłowo. Niestety wcześniejszy własciciel prawdopodobnie Mongoł albo coś zbliżonego do tej nacji. Jeździł nim na 3tłokach jakieś 1000km. Paliwo dostało się od oleju. Olej został potrakrowany płukanką i zalany świeżym. Kompresja jest w normie. Wymienione zostały sondy ponieważ nie pracowały należycie. Problem natomiast został dość dziwny. Bo jak jeżdzi się autem tak do 3tyś obrotów. Samochód pięknie pracuje nie kopci. W momencie kiedy np. jedzie się pod górkę z maksymalnym obciążeniem silnika. Samochód puszczą za sobą takiego czarnego wielkiego bąka . Aż wstyd jechać nie mówiąc że ludzie włączają awaryjne bo nic za mną nie widać. Według schematów w tym silniku jest EGR. Czy miał kiedyś ktoś problem z dymieniem w taki sposób ? Czy były problemu zawieszającego się EGRu? bo w tym momencie jest to chyba jedyna możliwość. Chyba że jest ktoś mądrzejszy i miał podobny przypadek kopcenia.
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: 2.8v6 kopcenie, egr??
Szukaj kogoś z SD w okolicach. Bez tego możesz pół silnika wymienić.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Re: 2.8v6 kopcenie, egr??
w łodzi jest usługa pt wodorowanie silnika,w skrócie czyści silnik z wszelkiego badziewia cena 200 zł.Tego bym spróbował.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Re: 2.8v6 kopcenie, egr??
Czy to w ogole jest jakos potwierdzone, ze pomaga? Do tej pory traktowalem to z przymrozeniem oka.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: 2.8v6 kopcenie, egr??
pomaga
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Re: 2.8v6 kopcenie, egr??
Ok fajnie, tylko powiedzcie panowie czy kiedyś ktoś miał taki przypadek z Egrem w 2.8?
Re: 2.8v6 kopcenie, egr??
No to teraz wam powiem że jest ciekawiej. Bo samochód tylko przy maksymalnym obciążeniu wywala olej do kolektora ssącego, zaolejowany jest cały silnik ale co ciekawe tylko 1,2,3tłok, druga strona jest sucha. Macie jakieś pomysły? W najgorszym wypadku poprostu kupie cały silnik i zamontuje inny, ale szkoda roboty...
Re: 2.8v6 kopcenie, egr??
Panowie grdzie jest spływ oleju z kolektora ssącego? Wymieniłem wszystkie odmy dzisiaj, zaślepiłem EGR, Bedę patrzył co się będzie działo teraz. Objaw jest taki że mam olej w koloktorze ssącym. Kompresja jest ok. chodzi równo i nie wypada zapłon. Nie błędów żadnych. do 2500-3000 jest super. Dopiero przy pełnym bucie czasem po dogrzaniu, zacznie tak kopcić że ludzie się zatrzymują... Masakra.
Re: 2.8v6 kopcenie, egr??
Usterki nadal nie rozwiązałem cały czas to samo. Wymienia silnik.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości