[270cdi] rozładowywanie akumulatora na postoju

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Doris
Posty: 3
Rejestracja: 28 cze 2008, o 18:28
Lokalizacja: szczecin

[270cdi] rozładowywanie akumulatora na postoju

Post autor: Doris »

Witam
Mam problem z E270 CDI 2001 r. Nie możemy znalezc przyczyny rozladowywania akumulatora. Elektryk twierdzi , ze ładowanie jest ok a jenak wciąż mam z tym problem.Moze ktos wie co może byc przyczyną akiego stanu. Wymieniłam już 3 akumulatory i nie wiem co mam robic dalej.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2008, o 23:27 przez Doris, łącznie zmieniany 1 raz.
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

proponuje jechac do innego elektryka ktoremu sie bedzie chcialo zrobic cos wiecej niz sprawdzic ladowanie....
S210 320CDI
Awatar użytkownika
mark
VIP
Posty: 274
Rejestracja: 16 lut 2008, o 04:53
Lokalizacja: Kluczbork

Re: rozładowywanie akumulatora

Post autor: mark »

Doris pisze:Witam
Mam problem z E270 CDI 2001 r. Nie możemy znalezc przyczyny rozladowywania akumulatora. Elektryk twierdzi , ze ładowanie jest ok a jenak wciąż mam z tym problem.Moze ktos wie co może byc przyczyną akiego stanu. Wymieniłam już 3 akumulatory i nie wiem co mam robic dalej.
Tak jak napisał kolega Assassin trzeba znależć przyczynę rozładowywania akumulatora i wymiana kolejnych akumulatorów na nowe nic nie pomoże . Po wyłączeniu silnika sprawdzamy miernikiem na zakresie amperomierz pobór prądu (odkręcamy na akumulatorze jedną klemę i podpinamy się miernikiem jeden przewód do zacisku akumulatora a drugi do przewodu który przed chwilą odpięliśmy w trakcie pomiaru nie włączamy żadnych odbiorników a tym bardziej rozrusznika bo miernik szlag trafi ups :oops: diabli wezmą :mrgreen: ) po wyłączaniu poszczególnych systemów ( bezpieczników odpowiadających za poszczególne odbiorniki ) , zwiększony pobór prądu na konkretnym bezpieczniku wskazuje gdzie mamy ,,złodzieja prądu ,, . Moze to być np. lampka oświetlenia (wyłącznik krańcowy może nie otwiera styków ) ,uszkodzona dioda prostownicza alternatora , zanieczyszczone szczotkotrzymacze alternatora lub rozrusznika ( pył z zużytych szczotek może powodować tzw. ,, upływ prądu,, i tu mała uwaga przewody plusowe są do rozrusznika i alternatora podpięte bezpośrednio i nie są zabezpieczone bezpiecznikiem i jeśli wyjęliśmy już wszystkie bezpieczniki , a na mierniku nadal mamy pobór prądu to dla sprawdzenia alternatora i rozrusznika odkręcamy kable zasilające ) , przetarta izolacja , uszkodzenie jakiegoś elementu w module , itp. powodów może być wiele , trzeba szukać 8-)

Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Doris
Posty: 3
Rejestracja: 28 cze 2008, o 18:28
Lokalizacja: szczecin

Post autor: Doris »

Dziękuję Panowie za pomoc ;-) jutro odprowadzam go do elektryka który obiecał mi że znajdzie "tego złodz :-> ieja" . Też podejrzewałam że coś jest nie tak w instalacji.
E 270 CDI SREBRNA GWIAZDA !!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości