Nie chodzi na wszystkie gary
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 gru 2017, o 16:51
Nie chodzi na wszystkie gary
Witam wszystkich. Mam problem z moim Mercedesem w210 E280 143KW 1996r. Otóż pewnego dnia zaczął wypadać zapłon na 5 cylindrze. Rzeczy które były w ostatnim czasie zrobione:
- Planowanie, sprawdzenie szczelności głowicy
- Wymienione cewki zapłonowe, kable i świece (wszystkie oryginalne, żadne zamienniki)
- Nowa wiązka elektryczna
- Czujnik położenia wału korbowego
- Łańcuch rozrządu
- Kompletne uszczelnienie silnika
Ciśnienie na cylindrach 12 barów. Do tego nie da się podłączyć kompa ponieważ wtyczka tak jakby nie miała prądu, wszystkie bezpieczniki są ok. Może to wina właśnie tkwi w tym, że nie da się podpiąć kompa? Jakieś pomysły gdzie jeszcze może tkwić problem?
Dodam jeszcze, że przy odpaleniu po nocy, na ssaniu chodzi idealnie, jak zejdzie z ssania to jeszcze przez ok. minutkę chodzi równo, później już zaczyna nim rzucać
Z góry dzięki za odpowiedź
- Planowanie, sprawdzenie szczelności głowicy
- Wymienione cewki zapłonowe, kable i świece (wszystkie oryginalne, żadne zamienniki)
- Nowa wiązka elektryczna
- Czujnik położenia wału korbowego
- Łańcuch rozrządu
- Kompletne uszczelnienie silnika
Ciśnienie na cylindrach 12 barów. Do tego nie da się podłączyć kompa ponieważ wtyczka tak jakby nie miała prądu, wszystkie bezpieczniki są ok. Może to wina właśnie tkwi w tym, że nie da się podpiąć kompa? Jakieś pomysły gdzie jeszcze może tkwić problem?
Dodam jeszcze, że przy odpaleniu po nocy, na ssaniu chodzi idealnie, jak zejdzie z ssania to jeszcze przez ok. minutkę chodzi równo, później już zaczyna nim rzucać
Z góry dzięki za odpowiedź
Re: Nie chodzi na wszystkie gary
Możliwe ze sterownik silnika uszkodzony.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Re: Nie chodzi na wszystkie gary
Tak jak pisze fabek sterownik uwalony albo bardziej prozaicznie czujnik ten od polozenia walu to nowy kupiles i jakis pozadny ? Sprawdz czy nie jest zaolejony ,choc piszesz ,ze silnik uszczelniony. Kostke sprawdz przy owym czujniku
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Re: Nie chodzi na wszystkie gary
W sumie to glupote napisalem bo skoro to tylko jeden konkretny cyl nie robi to raczej , moja odpowiedz jest bzdura , sorki.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Re: Nie chodzi na wszystkie gary
Co do podłączenia kompa sprawdziłes bezpieczniki w module bsi? Czyli tu w skrzynce z komputerami bo tam jest odpowiedzialny bezpiecznik za wtyczkę bodajże 10A pozdro
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 gru 2017, o 16:51
Re: Nie chodzi na wszystkie gary
Te bezpieczniki też są dobre. już naprawdę kończą się jakiekolwiek warianty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości