EDC silnik 2,2 CDI Problem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
EDC silnik 2,2 CDI Problem
Witam, musiałem sprzedać moje W210 bo potrzebowałem busa i oczywiście padło na MERCEDESA VITO z silnikiem 2,2 CDI,rok 2001 manual wydawało by się że jest wszystko ok a tu dupa A więc teraz o problemie:
Auto gdy się nagrzeje wpada w tryb awaryjny silnik wchodzi tylko do 3tyś obrotów, gdy go zgaszę nie odpali muszę odczekać kawał czasu by ostygł wtedy zapali a gdy jest nagrzany nie ma mowy, następny problem to taki że nie wiadomo kiedy w czasie jazdy zgaśnie i pojawia się kontrolka EDC, gdy jest nagrzany nie ma mowy by odpalił, ale jak zimny to odpali, oczywiście auto poszło pod komputer i błędy są następujące
P0703-Włącznik światełhamowania przez CAN
P0110 Czujnik temperatury powietrza zasysania
P1187 Monitor ciśnienia w rampie
Co o tym sądzicie jeśli ktoś może doradzić będę wdzięczny, bo strach autem jechać gdziekolwiek.
Auto gdy się nagrzeje wpada w tryb awaryjny silnik wchodzi tylko do 3tyś obrotów, gdy go zgaszę nie odpali muszę odczekać kawał czasu by ostygł wtedy zapali a gdy jest nagrzany nie ma mowy, następny problem to taki że nie wiadomo kiedy w czasie jazdy zgaśnie i pojawia się kontrolka EDC, gdy jest nagrzany nie ma mowy by odpalił, ale jak zimny to odpali, oczywiście auto poszło pod komputer i błędy są następujące
P0703-Włącznik światełhamowania przez CAN
P0110 Czujnik temperatury powietrza zasysania
P1187 Monitor ciśnienia w rampie
Co o tym sądzicie jeśli ktoś może doradzić będę wdzięczny, bo strach autem jechać gdziekolwiek.
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
O ile się nie mylę, to CDI nie ma osobnego czujnika temperatury powietrza zasysanego. Jest zintegrowany w przepływomierzu.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
takie coś wchodzi w rurę od powietrza i co jest od czego? Pierwszy element wchodzi bezpośrednio w rurę a drugi ma wężykiem doprowadzenie
Ostatnio zmieniony 27 lip 2017, o 17:57 przez hubal, łącznie zmieniany 2 razy.
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Czujnik ciśnienia i rzeczony przepływomierz?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
czy takie problemy jak opisałem mogą mieć winę te rzeczy? bo jak widać pojawia się trzeci błąd P1187, dodam że jego wykasować można pozostałe zostają ale gdy silnik wchodzi w tryb awaryjny właśnie pojawia się P1187, czy te dwa pierwsze błędy mogą powodować powstawanie tego błędu? i dlaczego auto nie odpala gdy jest ciepłe i co to jest to Monitor ciśnienia w rampie
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Tu o tym było: p1187-gasnie-przy-przyspieszaniu-pomocy-vt25776.html
Tematy tego błędu: https://www.google.pl/search?q=b%C5%82% ... Ok8wfTq7gI
Tematy tego błędu: https://www.google.pl/search?q=b%C5%82% ... Ok8wfTq7gI
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Czytałem to wcześniej i to jest inny problem i inne błędy, a problemy mój to to że gaśnie, nie ważne czy jest zimny, czy ciepły, po prostu kiedy mu się chce, i nie ważne czy mu depnę, czy nie po prostu zgaśnie, i zapali się EDC, a jeśli nie zgaśnie to wchodzi w tryb awaryjny do 3tyś obrotów na na każdym biegu, i wyjdzie z tego trybu gdy całkowicie ostygnie,i to sam z siebie bez kasowania błędów do tego ma problem z odpaleniem ale tylko gdy gdy jest ciepły, gdy jest zimny i zgaśnie to odpala i jadę dalej ale jak długo nie wiem, strach wyprzedzać
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Za takie objawy może odpowiadać elektrozawór ciśnienia paliwa na listwie i dotyczy też błędu P1187.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Na listwie są dwa czujniki po obu stronach, polecam sprawdzić oba. U mnie w E270 CDI było tak, że czasami też gasł wywalając EPC (a nie EDC jak piszesz ale to pewnie tylko litrówka). Należało tylko siknąć kontaktem we wtyczkę i auto kula się dalej.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Posprawdzam metodą prób i błędów te czujniki, zamienię na inne, a i nie ma żadnej literówki bo w VITO nie ma EPC tylko jest EDC w W210 jest EPC tu się zgadzam bynajmniej u mnie świeci po zgaśnięciu EDC
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
W serwisie BOSCH można kupić oring i teflonową dystansową tulejkę (przecięta aby można założyć) do tego elektrozaworu na listwie.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Posprawdzam te czujniki na listwie, a powiedzcie co jest powodem że na ciepłym nie odpala? właśnie te czujniki?
Nie wiem czy to ważne ale jak na postoju jest w trybie awaryjnym do 3tyś obr to zauważyłem że jak energicznie walnę nogą w sprzęgło to wychodzi z trybu awaryjnego, o co tu chodzi
Nie wiem czy to ważne ale jak na postoju jest w trybie awaryjnym do 3tyś obr to zauważyłem że jak energicznie walnę nogą w sprzęgło to wychodzi z trybu awaryjnego, o co tu chodzi
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Panowie a gdzie się znajduje Czujnik temperatury powietrza zasysania no przeleciałem wszystkie przewody z powietrzem i nigdzie go nie widzę
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
Jest zintegrowany w przepływomierzu, już pisałem.hubal pisze:Panowie a gdzie się znajduje Czujnik temperatury powietrza zasysania no przeleciałem wszystkie przewody z powietrzem i nigdzie go nie widzę
Pedał sprzęgła ma włącznik.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: EDC silnik 2,2 CDI Problem
naświetl mi to bardziej, bo jak pisałem jak walnę w sprzęgło to wychodzi ze stanu awaryjnego silnika, gdzie szukać tego włącznika? Ponoć wito nie ma przepływki a zastępuje go właśnie czujnik temperatury powietrza
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości