Problem z EPC

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Lemek
Posty: 3
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 19:40

Problem z EPC

Post autor: Lemek »

witam posiadam w210 rok 1997, silnik 2,2 bez turbiny, pompa lucasa. Mam problem z kontrolką EPC. Podczas jazdy zaświeca się EPC. Po ponownym odpaleniu auta kontrolka gaśnie i mogę przejechać nawet 300-600 km i nic się nie dzieje a bywa, że nawet 10 km nie da się przejechać bo cały czas się zaświeca. Po odpaleniu silnik wchodzi na obroty ale po odpuszczeniu gazu znowu się zaświeca. Co to może być? Gdyby to była pompa to pewnie już by padła.
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Re: Problem z EPC

Post autor: Juziu »

w tym przypadku to moze byc tylko jedno POMPA wtryskowa :-) jednym słowem kupiłes niemieckie auto z niemieckim silnikiem zasilane badziewiastą włoską pompą i juz masz pierwszy efekt
300TD S210 1998
W211 420CDI
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Problem z EPC

Post autor: Muniek »

Jeśli chodzi o W210 to jest jedna niepisana zasada - nie kupuj 2.2D.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Re: Problem z EPC

Post autor: Juziu »

Muniek pisze:Jeśli chodzi o W210 to jest jedna niepisana zasada - nie kupuj 2.2D.
nie tylko W210 , w W202 tez był ten sam motor z tą samą badziewiastą pompą , ale tak to jest jak ktoś sie nie zna na MB i po oplu czy fordzie zamarzył miec pierwszego w zyciu Mercedesa z przebiegiem 900 tys km

ja w ogole nie rozumiem ludzi ktorzy kupuja tak wielkie gabarytowo auto z takim mułem pod maską , W210 to minimum 290TD to juz minimum do sprawnego poruszania
300TD S210 1998
W211 420CDI
Lemek
Posty: 3
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 19:40

Re: Problem z EPC

Post autor: Lemek »

Niestety takie auto zakupiłem ale bardzo podoba się żonie i chce go naprawić tylko nie wiem co mu jest. Jestem spod Lublina, gdzie szukać dobrego fachowca, który mi pomoże
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Re: Problem z EPC

Post autor: Juziu »

ty lepiej odrazu zainteresuj sie tematem przerobki z lucas na bosha !
300TD S210 1998
W211 420CDI
Lemek
Posty: 3
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 19:40

Re: Problem z EPC

Post autor: Lemek »

wiesz może kto robi takie rzeczy i gdzie?
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Re: Problem z EPC

Post autor: Juziu »

nie znam ale google pierwsza lepsza stronka

https://dobrymechanik.pl/mechanicy/sztu ... pomoc.html

sam silnik 2.2D jest rewelacyjny jesli chodzi o bezawaryjnosc ale zasilany jest syfiastą pompą

i ludzie to przerabiaja na rzędową bosha od starych om601
300TD S210 1998
W211 420CDI
dream
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:43

Re: Problem z EPC

Post autor: dream »

tez,zgadzam sie problemy sa pompa
jimmson
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2015, o 16:43
Lokalizacja: Koszalin

Re: Problem z EPC

Post autor: jimmson »

Jak już jesteśmy przy temacie pompy to może podpowie mi ktoś po co ta dziurka na stożku? Coś w rodzaju klina?
Załączniki
Ta dziurka.
Ta dziurka.
lucas.jpg (31.55 KiB) Przejrzano 870 razy
Była w202 Ce 1.8 El Pi Dżii

Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 34 gości