320 cdi a 320 benz
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Ludzie inaczej ! Kto zakochany w benzie niech kupi benzę ! A kto kocha dzwięk V6 Diesla niech kupi diesla ja jestem zakochany w odgłosie V6 cdi , kocham jak wkręca sie na obroty jak go słyszę ze mi nie pałuje i nie redukuje jak w pizdziaw*ach benzynach biegów. Nie zapominajmy że silniki wysokoprężne są przekładane bardziej na siłę a nie na wyscigi tak więc górka nie górka i nawet ciągnięcie przyczepy ma być nie straszne dieslowi SILNIK DO PRACY RODACY !;) jak w ciągniku hie hie
[ Dodano: 2008-04-08, 23:45 ]
Ach a co do "kopcenia"!
1) jeżeli masz go na neutralu i robisz mu przegazówkę i nie kopci Ci na czarno silnik jest ok !
2) Mój przy daniu mu nagle pod ogon przy starcie czy przy nagłym przyśp. też kopci jak sk**** - a dlaczego ?? Już mówię :
Badałem silnik, turbinę, wtryski, podpinałem pod komputery no wsio ! , silnik ma bardzo dobre sprężanie turbina też wtryski b. dobre hmmm zastanawiacie się dalej no to co jest przyczyną ??
Mianowicie przyczyna jest jedna - to gówn* co zalewamy na naszych kochanych stacjach paliw w polsce nawet na tych "renomowanych" !
ON to siankier jakiego mało, gdy zrobiłem test i zatankowałem 2 zbiorniki w niemczech smiałem wszystko było OK samochód kopcił ale ciutkę gdyż NIE ZAPOMINAJMY jest to 3.2 wiec musi gdzieś to "WYPLUĆ" a poza tym jest to było nie było diesel a każdy diesel puści tzw. "chmurkę"! wiem bo pytałem się faceta co naprawia okulary od lat i pracował w MB teraz robi prywatnie!.
A co do spalania to fakt dziwne że Ci tyle pali mój przy takiej normalnej jeżdzie takiej naprawdę żwawszej pali średnio 9l autobana - 6.8 maxymalna pipa non toper 13 -14l.
To by było na tyle i....
[ Dodano: 2008-04-08, 23:45 ]
Ach a co do "kopcenia"!
1) jeżeli masz go na neutralu i robisz mu przegazówkę i nie kopci Ci na czarno silnik jest ok !
2) Mój przy daniu mu nagle pod ogon przy starcie czy przy nagłym przyśp. też kopci jak sk**** - a dlaczego ?? Już mówię :
Badałem silnik, turbinę, wtryski, podpinałem pod komputery no wsio ! , silnik ma bardzo dobre sprężanie turbina też wtryski b. dobre hmmm zastanawiacie się dalej no to co jest przyczyną ??
Mianowicie przyczyna jest jedna - to gówn* co zalewamy na naszych kochanych stacjach paliw w polsce nawet na tych "renomowanych" !
ON to siankier jakiego mało, gdy zrobiłem test i zatankowałem 2 zbiorniki w niemczech smiałem wszystko było OK samochód kopcił ale ciutkę gdyż NIE ZAPOMINAJMY jest to 3.2 wiec musi gdzieś to "WYPLUĆ" a poza tym jest to było nie było diesel a każdy diesel puści tzw. "chmurkę"! wiem bo pytałem się faceta co naprawia okulary od lat i pracował w MB teraz robi prywatnie!.
A co do spalania to fakt dziwne że Ci tyle pali mój przy takiej normalnej jeżdzie takiej naprawdę żwawszej pali średnio 9l autobana - 6.8 maxymalna pipa non toper 13 -14l.
To by było na tyle i....
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Moja pomyłka, skrót do linku powinien brzmieć mobile.de A podpieram się notowaniami z rynku niemieckiego ponieważ większość używek tam jest kupowanych.I nie rozumiem kompletnie dlaczego podpierasz się ebayem.com :roll:
Podziwiam Twoją niewzruszona wiarę w prawdziwość przebiegów aut oferowanych w Polsce.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2008, o 20:30 przez Budyń W210, łącznie zmieniany 1 raz.
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Zgadam się jednak wcale nie twierdzę że auta oferowane w Polsce nie mają "kręconych" liczników. Sam własnie kupiłem auto ze strony mobile.de, pojechałem i osobiście je odebrałem. Mój problem polega na tym, że nie każdy okular W210 tak jak twierdzisz musi mieć więcej przebiegu niż W211. Widziałem W210 które mają 70 000 km i wcale nie były kręcone. Pzdr.Moja pomyłka, skrót do linku powinien brzmieć mobile.de A podpieram się notowaniami z rynku niemieckiego ponieważ większość używek tam jest kupowanych.Budyń W210 pisze:. I nie rozumiem kompletnie dlaczego podpierasz się ebayem.com :roll:
Podziwiam Twoją niewzruszona wiarę w prawdziwość przebiegów aut oferowanych w Polsce.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2008, o 20:31 przez Zea;, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz E320 CDI w210 1999r(ex)Mercedes-Benz S350 TD W140 1996r( ex)
Mercedes-Benz a170 CDI avangarde (ex)
Mercedes-Benz E320 CDI w211(rozbity, po nowym roku reaktywacja)
Golf IV 2005 1.9 TDI
Mercedes-Benz a170 CDI avangarde (ex)
Mercedes-Benz E320 CDI w211(rozbity, po nowym roku reaktywacja)
Golf IV 2005 1.9 TDI
przestawianie licznika w210 po liftingu
to co teraz piszę niech każdy sobie to uświadomi że jeżeli w mercedesie w210 po liftingu nie ma znaczenia jaki silnik na wyświetlaczu od borcomputera czyli ten w licznikach którys z tych wyswietlaczy jest uszkodzony lub w jakis inny sposób wskazuje błędy czy zegarek czy temperatura to własnie oznacza że licznik był cofany uwaga nic nie daje naprawa tego ponieważ po 1500 km usterka wraca i to jest wiadomosc pewna dokłądnie taki jest objaw cofania licznika na takie samochody to trzeba uwążać a najlepiej unikac i to tyle , bo mówienie przez właściciela że to wada -to pewnie koń by się uśmiał bo jakby to była wada mercedesa to firma mercedes usuneła by to bezpłatnie koniec i kropka a teraz sprawdzcie swoje mesie .
Ostatnio zmieniony 25 cze 2008, o 11:04 przez schneider, łącznie zmieniany 1 raz.
w210 300td
Powiedz mi skąd wytrzasnąłeś tą informacje o błędach na wyświtlaczu????
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Z palca ,to bzdura przekonałem sie na własnej skórze.Widziałem dwa 210 firmówki gdzie przebiegi po 350 tys.i 370tys. tam nikt nie cofał licznika .W jednej wyświetlacz padł przy 180 tys a w drugiej przy 250 tys.Auta do dzisiaj serwisowane.I dalej latają.davmix pisze:Powiedz mi skąd wytrzasnąłeś tą informacje o błędach na wyświtlaczu????
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Licznik licznikiem ale ktos kto sie zna na autach i nie urodził sie wczoraj wie,ze jesli auto ma błyszczącą kierownice,wytarte pedały i przetarty fotel (i wiele innych) nie moze miec 200 tys km ;] Teraz juz sami niemcy krecą liczniki z 500 na 300 potem przyjezdza polak i zjedzie jeszcze z 50tys. Potem kupujesz okulara a rozrusznik az gwiżdże przy odpalaniu ;]
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 26 gości