E50 AMG by Fidelis

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Fidelis Car
Posty: 173
Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Fidelis Car »

TurboCustoms pisze:Czym piaskowałeś podwozie (chodzi mi o rodzaj ścierniwa)?
Do piaskowania stosowany był elektrokorund zwykły, gradacji nie pamiętam bo dostałem go w zestawie przy pożyczaniu sprzętu :)

Dziś prace poszły trochę do przodu, w bagażniku wylądowała masa uszczelniająca która na razie nie wygląda zbyt zachęcająco ale to się zmieni.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tylny pas też został oczyszczony do blachy, najpierw poleciał podkład reaktywny :

Obrazek
Obrazek

Dalej przyszedł czas na kolejny etap prac z podłogą i tak została pokryta podkładem akrylowym :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Niestety jakość zdjęć nie powala ale zapomniałem aparatu :mur:
W poniedziałek lecimy dalej z robotą :)
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

:padam:
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Fidelis Car
Posty: 173
Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Fidelis Car »

Mały update. Wszystkie połączenia blach zostały potraktowane masą uszczelniającą ( poszło tego z 5kg) po wyschnięciu została nałożona guma natryskowa Wurth.
Kolejnym etapem będzie malowanie bagażnika, tylnego pasa i progów w kolor, potem ostatnia warstwa na podwozie czyli konserwacja ale nad jej wyborem jeszcze się zastanawiam, oczywiście profile też zostaną bardzo dokładnie zalane woskiem a potem zacznie się mozolne składanie tego wszystkiego w całość, tylko po to żeby potem rozebrać cały przód i zrobić powtórkę z rozrywki :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Kawał dobrej roboty :padam: Ile średnio poświęcasz czasu na pracę?
W210 '95 300D
atal
Posty: 320
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: atal »

Podziwiam za wytrwałosc, malowac barankiem radzę na dwa razy- jednego dnia pomalowac cienko a drugiego poprawic, bo one lubią ściągac i po czasie robią się niedomalowania :)
WDB2100161B450683
Fidelis Car
Posty: 173
Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Fidelis Car »

Rusty_Cherry pisze: Ile średnio poświęcasz czasu na pracę?
Powiem szczerze że robię to w wolnej chwili, dlatego dość długo to trwa, niestety na warsztacie priorytetem są auta klientów :(
Ciężko mi to określać godzinowo, auto stoi już kilka miesięcy ale szczególnie mi się nie spieszy, powoli do celu.
Tego typu prace przy nakładaniu kolejnych warstw potrzebują odpowiedniego czasu na schnięcie i utwardzanie a pośpiech powoduje to o czym kolega pisze powyżej :)

atal, To nie jest zwykły baranek a nakładanie kolejnych warstw na wyschniętą powierzchnię nie jest zbyt mądre. Baranka nie zmatujesz co powoduje ograniczoną przyczepność mimo iż powierzchnia jest chropowata po czasie potrafi to schodzić.
A problem o którym piszesz występuje głównie przez nie do końca utwardzoną powierzchnię pod nakładanym barankiem.
Ale dziękuję za uwagi, każda jest cenna.
BIZONIK5
Posty: 99
Rejestracja: 18 sie 2012, o 14:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: BIZONIK5 »

Mega super to wygląda i pewnie dobre 3 lata wytrzyma nie ruszone :padam:
w210 E200 Elegance
w202 C240 Classic -> Sport, Esprit
w210 E200 Classic EX
w202 C220D Elegance EX
w124 E250D EX
Fidelis Car
Posty: 173
Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Fidelis Car »

Żeby nie było że nic nie robię, stwierdzam iż ruszyły mozolnie dalsze pracę nad AMG
Zostały zakonserwowane profile zamknięte a na podwozie trafiła ostatnia warstwa konserwacji :)
Teraz już tylko składanie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

Fidelis Car, :padam:
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
zimus
Posty: 33
Rejestracja: 11 mar 2015, o 07:21

Post autor: zimus »

Jestem pod wielkim wrażeniem ogromnego profesjonalizmu.
Powodzenia w projekcie i jak najszybszego poskładania gratów coby frajda już była a ni tylko praca:)
Pozdrawiam
Fidelis Car
Posty: 173
Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Fidelis Car »

Dawno się nic nie działo w kwestii Amga bo zawsze było coś lepszego do roboty, jak już zacząłem go składać bo było w planie żeby do końca roku zjechał z warsztatu to miałem mały wypadek w pracy i znowu biedny stoi.

Ale parę rzeczy udało się ogarnąć :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Most już zdążył się zakurzyć :)

Obrazek

A tu mistrzyni 1 planu czyli peta :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Wielki szacunek. W marzeniach mógłbym tak tylko swojego klekota tak odrestaurować :) Wiesz ile coś takiego by ewentualnie kosztowało gdybyś robił to dla klienta?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Fidelis Car
Posty: 173
Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Fidelis Car »

Powiem szczerze że pyta o to wiele osób ale nigdy więcej bym się tego nie podjął, albo inaczej zdecydowanie nie byłoby to akceptowalna kwota dla klienta. Zdrapanie tej cholernej gumy zajęło mi prawie miesiąc pracy i dwa rehabilitacji kręgosłupa :rotfl: Oczywiście robiąc to w ograniczonym czasie.
Gdyby to nie było AMG to już dawno bym go pociął na części :) A składanie po takim czasie jest jeszcze bardziej upierdliwe, codzienne zamawianie jakiś drobiazgów z ASO, żeby wszystko było jak najbardziej idealne. W same gumki, wieszaki i inne pierdoły już poszło 1000zł a to dopiero początek:(
Generalnie jeżeli nie ma wizji żeby cena danego egzemplarza rosła z czasem, taka robota jest totalnie bez sensu, lepiej co 2 lata kupić lepszy egzemplarz, taniej wyjdzie :)
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: E50 AMG by Fidelis

Post autor: Przemek »

minął już prawie rok od ostatniego wpisu.....
projekt jeszcze żyje czy już dałeś sobie spokój?
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Fidelis Car
Posty: 173
Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: E50 AMG by Fidelis

Post autor: Fidelis Car »

Żyje żyje, podwozie zostało ukończone, auto wróciło do świata żywych, dalsze prace zaplanowane na przyszły rok.
W tej chwili stoi na hali i grzecznie czeka.
Ostatnie prace aktualizowałem już tylko na FB ale jak znajdę chwilę to tu też zrobimy aktualizację.
Generalnie z nim w ogóle mi się nie spieszy bo jeździć już raczej będzie mało a jego głównym zadaniem będzie cieszenie oka i czekanie na dalszy wzrost wartości :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości