Automatyczne włączanie świateł - jak podłączyć?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Automatyczne włączanie świateł - jak podłączyć?
Witam wszystkich,mam pytanko,powiem tak jestem zapominalski images/smiles/icon_biggrin.gif ,i chcę zamontować automat do włączania świateł,i tu moje zapytanie jak to najprościej zrobić?,zasilenie ma być z alternatora,proszę dobrzy ludzie oświećcie mnie ciemnego proszę i dziękuję pięknie
Ostatnio zmieniony 15 lip 2009, o 14:39 przez norweg, łącznie zmieniany 1 raz.
henryk-w7 Eklasa w210 300d v24 rarytasik sel w126 500 w automacie
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Żeby tak było i żeby działała kontrola świateł trzeba wymienić włącznik świateł na wersję z
dziennymi światłami kosztuje chyba 800zł. i wystarczy go zmienić.
Wersję tańszą możesz zrobić Sam, ale ma pewien minus.Aby włączyć jakiekolwiek światła
musisz uruchomić silnik.Za to w elektronice świateł nie będzie błędu i licznik będzie we właściwym momencie informował o błędzie. Mocny przekaźnik koło 100 Amper np. od VW.
podłączyć 85-masa 86-przewód alternatora.W kości licznika chyba niebieski (to trzeba ustalić
pomiarem) lub nr.VIN. Kotwicą 87-30 przeciąć zasilanie włącznika świateł chyba czerwony
do ustalenia tak jak alternator.Są trzy wersje produkcji.
W tej opcji koszt przekaźnika materiały pomocnicze + czas.Efekt nigdy nie wyłączasz świateł.
Minus nie ma świateł parkowania. Światła tylko gdy alternator działa.
Można zamiast alternatora podłączyć stacyjkę, ale minus-- na rozruszniku świecące światła zimą może być kłopot.Żeby wszystko było identycznie jak fabryka trzeba by rozebrać włącznik
świateł i odpowiednio włączyć 5 do 6 przekaźników w elektronikę.Jak będę miał stary włącznik
to spróbuję.
dziennymi światłami kosztuje chyba 800zł. i wystarczy go zmienić.
Wersję tańszą możesz zrobić Sam, ale ma pewien minus.Aby włączyć jakiekolwiek światła
musisz uruchomić silnik.Za to w elektronice świateł nie będzie błędu i licznik będzie we właściwym momencie informował o błędzie. Mocny przekaźnik koło 100 Amper np. od VW.
podłączyć 85-masa 86-przewód alternatora.W kości licznika chyba niebieski (to trzeba ustalić
pomiarem) lub nr.VIN. Kotwicą 87-30 przeciąć zasilanie włącznika świateł chyba czerwony
do ustalenia tak jak alternator.Są trzy wersje produkcji.
W tej opcji koszt przekaźnika materiały pomocnicze + czas.Efekt nigdy nie wyłączasz świateł.
Minus nie ma świateł parkowania. Światła tylko gdy alternator działa.
Można zamiast alternatora podłączyć stacyjkę, ale minus-- na rozruszniku świecące światła zimą może być kłopot.Żeby wszystko było identycznie jak fabryka trzeba by rozebrać włącznik
świateł i odpowiednio włączyć 5 do 6 przekaźników w elektronikę.Jak będę miał stary włącznik
to spróbuję.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Dzięki noc spróbuję się pobawić zobaczę co z tego wyniknie,pozdrawiamnoc pisze:Żeby tak było i żeby działała kontrola świateł trzeba wymienić włącznik świateł na wersję z
dziennymi światłami kosztuje chyba 800zł. i wystarczy go zmienić.
Wersję tańszą możesz zrobić Sam, ale ma pewien minus.Aby włączyć jakiekolwiek światła
musisz uruchomić silnik.Za to w elektronice świateł nie będzie błędu i licznik będzie we właściwym momencie informował o błędzie. Mocny przekaźnik koło 100 Amper np. od VW.
podłączyć 85-masa 86-przewód alternatora.W kości licznika chyba niebieski (to trzeba ustalić
pomiarem) lub nr.VIN. Kotwicą 87-30 przeciąć zasilanie włącznika świateł chyba czerwony
do ustalenia tak jak alternator.Są trzy wersje produkcji.
W tej opcji koszt przekaźnika materiały pomocnicze + czas.Efekt nigdy nie wyłączasz świateł.
Minus nie ma świateł parkowania. Światła tylko gdy alternator działa.
Można zamiast alternatora podłączyć stacyjkę, ale minus-- na rozruszniku świecące światła zimą może być kłopot.Żeby wszystko było identycznie jak fabryka trzeba by rozebrać włącznik
świateł i odpowiednio włączyć 5 do 6 przekaźników w elektronikę.Jak będę miał stary włącznik
to spróbuję.
henryk-w7 Eklasa w210 300d v24 rarytasik sel w126 500 w automacie
u mnie jest tak samo, ale wlacznik mam normalny.fabek pisze:wlaczaja mi sie same swiatla, ale tak czy siak musze przekrecic wlacznik od swiatel zeby miec podswietlone zegary, wiec wlaczaja sie 2x.
Ty masz jakis tryb AUTO czy cos?
U mnie poprzedni wlasciciel podpial po prostu swiatla pod ladowanie. Nie jestem w stanie ich wylaczyc w zaden sposob, musze zgasic silnik.
E 220 CDI '01 Elegance
Witam mam taki automat , 124 auto z DK , Po starcie silnika zapala halogen i postojówki . Niestety długie nie działają , po przełączeniu palą się tylko postojówki . Elektryk stwierdził że to wina włącznika zmieniłem i dalej to samo . Do włącznika widze ze jest doczepiony jakiś kabel - myśle ze nie fabrycznie . Chętnie się pozbęde tego wynalazku .
270 CDI AVANTGARDE 2001 s210
ML 270 CDI 2003
ML 270 CDI 2003
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości