Avant300TTD pisze:sprawdzilem lutowania- wszystko wyglada jak nowe
Jeżeli na płytce jest zimny lut , to organoleptycznie tego nie stwierdzisz. Najprościej , lutownica do ręki i przelutować połączenia przekaźnika i złącze.
Druga możliwa przyczyna to mikrowyaczniki ( szt. 3 ) w stacji dokującej klucz. Możliwe, że są do wymiany.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
w takim razie, jezeli doswiadczenia wskazuja na ten wlasnie przekaznik. To najlepiej bez kombinacji zaopatrzyc sie w nowy. Chyba nie kosztuje majatku? wczoraj po pracy wsiadam przekrecam -bylo OK.
To moduł zabezpieczeń układów elektronicznych K40/4.On lubi zakłócać pracę rozrusznika
stacyjki i sterowników systemu mocy i trakcji.Łatwy w naprawie wystarczy polutować
zazwyczaj pomaga.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
witam znowu po dlugiej nieobecnosci.
klucz (Rybka) sporadycznie ale nadal robi problemy. Zdazylo mu sie nawet przez 3 miesiace nie robic szopek. Lecz wczoraj wystapil niemily problem, tzn. kluczyk przekrecam, wyskakuje info: ASR Schlupf Regelung(czyli modul trakcji) po paru sek. znika i odpalam auto. 5 min pozniej w czasie jazdy auto gasnie i znikaja wszystkie kontrolki licznika wraz z napisami climatronika. Przekrecajac pare razy klucz auto znow odpala. Tego samego dnia komputer w ASO wywala problemy komunikacyjnye CAN (EZS Istwerte Innenraum CAN - 02 EZS high -F-)
ASO chce sprawdzac wszystkie moduly by wykluczyc awaryjny. 2 dni pracy x godz.150Euro
Pytanie: czy zimne luty czy chwilowy brak kontaktow w K40/K moga doprowadzic do wylaczenia silnika??? bo takie mam przypuszczenia
Pytanie: czy zimne luty czy chwilowy brak kontaktow w K40/K moga doprowadzic do wylaczenia silnika??? bo takie mam przypuszczenia[/quote]
Witam.Ja miałem taki przypadek silnik zgasł na skrzyżowaniu po 5-ciu minutach zapaliłem bez problemu. Dwa dni póżniej nie mogłem uruchomić podmiana tego modułu pomogła do dzisiaj nie ma problemu.
(podmieniłem na używany ,bo nie bardzo wiedziałem co potraktować lutownicą ,jest tam trochę tych lutów mniejszych i większych ). 8-)
Avangarda 270cdi 2000 WDB2100161B235649
W 202,W 124, W 115.
Mam nadzwyczaj prosty smak: zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.
witam ponownie, K40 wymieniony na nowy z ASO. Myslalem, ze trafilem ale nie.
Dzisiaj przy wyjezdzie z garazu i zahamowaniu przed droga glowna auto znow zgaslo, nie bylo problemu z ponownym odpaleniem. Podejrzewam, ze obroty spadly do tego stopnia, ze zgasl.Nadmienie, ze przeplywowke wymienilem rok temu. Gdzie jeszcze szukac przyczyny? za co odpowiedzialny jest zaworek wchodzacy do serva kolo ABS?